ДРАГ - как се ускорява най-бързо...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Чет 31 юли 2008 15:13


kircheto написа:Освен сичко казано досега между скорости може да не пускаш газта----


Ако караш 1.6 100 коня да :wink: Така или иначе значителна разлика няма да има. При малко по-сериозни мотори ще счупиш много неща ако сменяш по тоя начин и не си си пипнал кутията.




Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Чет 31 юли 2008 15:23


Kingpin написа:
kircheto написа:Освен сичко казано досега между скорости може да не пускаш газта----


Ако караш 1.6 100 коня да :wink: Така или иначе значителна разлика няма да има. При малко по-сериозни мотори ще счупиш много неща ако сменяш по тоя начин и не си си пипнал кутията.

Аз щях да кажа същото, ама реших че може да се приеме за заяждане!
Освен това до 3-та има по-скоро отрицателен отколкото положителен ефект! Поне така е при мен - за R32-ка не знам! :wink:


Потребителски аватар
Individual
R.I.P
Мнения: 324
Регистриран на: Чет 11 окт 2007 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Individual » Чет 31 юли 2008 18:25


На старата ми кола сивик 1.5 16v така се превключваше,без да се отнема газта и с много финес между скоростите :D и си палеше джапанката и на 3-та,но японеца е създаден да понася яко маган и направо му скъсвахме гъза :D


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Нед 17 авг 2008 22:17


Е чак пък без въобще да връщаш газта...на мен като съм на скорост прекъсвача ми е на 6700,а като не е на карантия-7200...Ако направя няколко превключвания така и ще трябва да збирам карантията на мотора май май.Иначе ако става на въпрос моя голф от прекъсвач на 2ра при превключване на 3та си припилва гумите и почти без газчица,просто по резко се отпуска съединитела-което ми се вижда по добър варянт от колкото да го цедя на карантия!


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: ДРАГ - как се ускорява най-бързо...

Мнениеот nuri_3556 » Пет 07 ное 2014 9:47


Я повдигна темата :mhihi ,колата е 1.8т AGU(около 200 коня) според вас с оригиналните джанти 16-ки(205-215/55) ли ще дам по добро време или с 17ки(8J,225/45)?Става въпрос за 402м :gruebel


Потребителски аватар
Sasho_T3+Corrado
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
Контакти:

Re: ДРАГ - как се ускорява най-бързо...

Мнениеот Sasho_T3+Corrado » Нед 30 ное 2014 20:50


nuri_3556 написа:Я повдигна темата :mhihi ,колата е 1.8т AGU(около 200 коня) според вас с оригиналните джанти 16-ки(205-215/55) ли ще дам по добро време или с 17ки(8J,225/45)?Става въпрос за 402м :gruebel


С 16-ките ще е по-добро времето, защото и е по-леко на колата да завърти 16-ка, отколкото 17-ка


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: ДРАГ - как се ускорява най-бързо...

Мнениеот nuri_3556 » Съб 20 дек 2014 19:12


А преди старт-а дали трябва да се загряват гумите,или това важи само за сликовете?


Потребителски аватар
Sasho_T3+Corrado
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
Контакти:

Re: ДРАГ - как се ускорява най-бързо...

Мнениеот Sasho_T3+Corrado » Нед 21 дек 2014 10:51


nuri_3556 написа:А преди старт-а дали трябва да се загряват гумите,или това важи само за сликовете?



За сликовете задължително трябва първо да ги загрееш, а за другите не съм много сигурен


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: ДРАГ - как се ускорява най-бързо...

Мнениеот feniksgod » Сря 24 дек 2014 13:50


Аз само да спомена моят опит с Powershifting-га при 1.8T .
За разлика от колегата @neon аз смятам, че това се ползва до 3-та предавка най-много, защото нагоре не виждам смисъл поне аз освен палене на съединителя.
Това лично съм го правил само 2-3 пъти на колата си, докато как да кажа бях млад, зелен и не много умен. :mhihi
Историята е следната, една бърза гонка от светофар от 2-ра като ударих 3-та лоста се завари на 3-та. Избирача отгоре на скоростите беше превъртял.
Забравих да спомена, че преди това бях строшил една пластмаса при жилата отново от Powershifting.
Определено мисля, че това чупи неща........ако скоростите ви са достатъчно здрави има както виждате начини да счупите доста други неща. :th_up


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: ДРАГ - как се ускорява най-бързо...

Мнениеот neon » Сря 07 яну 2015 10:45


Колега, ако се вгледаш хубаво ще видиш, че цитираш мой пост от преди близо 7 години... Наистина бих подминал писанието ти, но ме хващаш в момент, в който нямам много работа. :wink :newsm66
По времето когато съм писал този пост вече имах добра представа от нещата относно скорости, превключване, драг.... И когато ти си бил "млад, зелен и не много умен" и си чупил скорости от "powershifting" аз чупех скорости от "power". Предполагам правиш разлика!
Твоя работа е дали ще се поинтересуваш как и кога се сменяват скорости при драг (определено НЕ без да връщаш газта ако си с нормална кутия независимо от предавката). Дали нещата в твоето развитие са се променили от времето на твоята история или си еволюирал само по позициите "млад и зелен" ще покажат следващите ти постове.
Поздрави! :a045


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: ДРАГ - как се ускорява най-бързо...

Мнениеот nuri_3556 » Чет 12 фев 2015 8:27


Мен ме интересува следното колата е голф 4 (200 коня) дали да не махна 17-ките и да сложа 16-ки колкото се може по леки джанти,колко ли ще е разликата при ускорение?Някой да си е мерил колата с различни джанти с Г-тек?


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: ДРАГ - как се ускорява най-бързо...

Мнениеот neon » Чет 12 фев 2015 10:27


Ефекта е непредсказуем заради различните модели гуми и джанти. Принципно трябва да е положителен, поради по-ниското тегло на колело(кобинацията джанта+гума), но може и да е обратното. Трябва да се вземе предвид какво сцепление на старта ще ти дадат 16-ките. Да не се окаже на финала, че това, което получаваш при ускорението от 3-та нагоре си го изгубил при старта и на 2-ра.
П.П.При равни условия варианта с 16-ки е по-удачен.


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: ДРАГ - как се ускорява най-бързо...

Мнениеот feniksgod » Чет 12 фев 2015 22:41


@neon Извинете господин "power" наистина не съм видял годината на поста, извинявам се за моето невежество. Тъй като и вие ме хващате в момент, в който мога да напиша един пост.
Аз съм се поинтересувал достатъчно колкото ми трябва.
Извинете отново, че явно според вас не съм достатъчно умен за да се осмелявам да ви противореча по какъвто и да е начин.
За да няма конфронтация няма да пиша повече в темата, тъй като явно съм прекалено невеж.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ДРАГ - как се ускорява най-бързо...

Мнениеот Vizor » Пет 13 фев 2015 0:24


Аз не бих се държал така с човек, който има бая часове на писта като пилот и като механик, а ти дори не си стъпвал там. Нищо лично.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта