Въпроси за ъпдейт на спирачни дискове!
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Въпроси за ъпдейт на спирачни дискове!
за Ключ!!
Последна промяна от svere на Чет 16 юли 2015 21:10, променено общо 2 пъти.
- Tipsy
- Мнения: 1086
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Въпроси за ъпдейт на спирачни дискове!
В момента ще пиша глупости и разсъждения неподкрепени с факти.
При положение, че спирачното усилие е може би 70/30 спрямо предни/задни не виждам смисъл да се слагат задни 340, а да останеш с предни 312мм.
Тази височина, по-скоро е ЕТ-то на диска и тя би могла да се регулира с правилната подложка. За справка при голф 4/ауди а3 и сходните платформи от плътни към 256мм вентилирани дискове от 4motion/quatro се ползват подложки между шенкела и съпорта.
По-смислено ми се вижда преминаването на 279мм дискове от пасат w12.
Минимума отпред за 16ка е 312 диск, на заден 256мм има извесно място и мисля, че може да побере 279мм, даже съм мислил подобна замяна, но пак ще има игра с ЕТ-то и закрепянето на апарата. 16ка и 340мм диск отзад ми се струва, че няма да е възможно. Дори се колебая дали беше възможно отзад 312 диск с 4бутален порше апарат.
При положение, че спирачното усилие е може би 70/30 спрямо предни/задни не виждам смисъл да се слагат задни 340, а да останеш с предни 312мм.
Тази височина, по-скоро е ЕТ-то на диска и тя би могла да се регулира с правилната подложка. За справка при голф 4/ауди а3 и сходните платформи от плътни към 256мм вентилирани дискове от 4motion/quatro се ползват подложки между шенкела и съпорта.
По-смислено ми се вижда преминаването на 279мм дискове от пасат w12.
Минимума отпред за 16ка е 312 диск, на заден 256мм има извесно място и мисля, че може да побере 279мм, даже съм мислил подобна замяна, но пак ще има игра с ЕТ-то и закрепянето на апарата. 16ка и 340мм диск отзад ми се струва, че няма да е възможно. Дори се колебая дали беше възможно отзад 312 диск с 4бутален порше апарат.
- Съмнителният
- Мнения: 1092
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
- Автомобил: Bora 4 motion
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Въпроси за ъпдейт на спирачни дискове!
Относно 312 мм и четирибутален отзад --> мисията възможна, но на Бора. При беше така.
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: Въпроси за ъпдейт на спирачни дискове!
фф
Последна промяна от svere на Чет 16 юли 2015 21:10, променено общо 1 път.
- Tipsy
- Мнения: 1086
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Въпроси за ъпдейт на спирачни дискове!
В такъв случай мисля, че ще може 16ка, поне за мен си правих едни изчисления преди време, понеже имам приятел, който продаваше такива апарати и дискове. Само остава въпроса със захващането.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Въпроси за ъпдейт на спирачни дискове!
Заден 269мм диск вентилиран от въпросното ауди, влиза в 15-ка.
аз карам в такава конфигурация 312мм отпред и 269 отзад, само че на корадо и спирането е много добро и разпределено като усилие.
За кола с голямо междуосие, каквато е пасата, е задължително да има сериозни спирачки отзад.
аз карам в такава конфигурация 312мм отпред и 269 отзад, само че на корадо и спирането е много добро и разпределено като усилие.
За кола с голямо междуосие, каквато е пасата, е задължително да има сериозни спирачки отзад.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта