vaskoto1 написа:ако има радиален луфт-няма да стане лесно. аксиален луфт трябва да има в определени допуски-но пробвай на ръка-ако не пипа охлюва в крайни положения на луфта-можеш да се пробваш да я развъртиш на мотора. така или иначе почти нищо не губиш-просто като я развърташ гледай никой да не си е наврял носа в мотора-че не се знае колко е разбалансирана точно...
засега не бързай да я разкачаш че е много кофти врътня...
а, провери и маслените магистрали да не са затлачени.
Луфта е напречно на оста т.е. май се пада радиален и нямам идея колко е допустимото, но тука ми се струва по-голям

Следващата седмица ще разгледам маслените магистрали - идеята ми е да развия щуцера на входа за да вида дали има там и после да проверя и на изхода - ако греша поправете ме

Трябва ли да се мери налягане или не

Някой има ли представа какъв тип са лагерите на оста на турбото
