Колекторна тематика.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

....

Мнениеот rudolf » Пон 22 яну 2007 20:57


мисля си поне теоритично някой да знае нещо откъм диаметри на хедърите за 16в???




Потребителски аватар
xfiles
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xfiles » Вто 23 яну 2007 12:25


моята генерациа е 4-1 с по-широк диаметар и има разлика вав варвенето и на ниски и на високи обороти,усеща се разлика особено ,ако преди това колата е била с фабри4ния 4огунен колектор,като се правят такива неща е добре да се разкарат средните гарнета и разни резонатори,някои ако иска ще му дам адрес кадето да отиде.говоря за колектор от алуминизирана ламарина,които се изработва горе доло за един ден.


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Вто 23 яну 2007 14:46


Колега rudolf въпроса ти не е зададен никак коректно, за кой мотор 16в говориш?!

xfiles колега правописа ти е фонетичен и ми трябваше време докато го разчета, пиши на кирилица моля.И за каква кола говориш ти, дето и се подобрявало вървенето на ниски от 4-1 колектор?!Нищо лично, но ми се струва, че говориш леко наизуст.


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Сря 24 яну 2007 4:35


Kozunak написа:Колега rudolf въпроса ти не е зададен никак коректно, за кой мотор 16в говориш?!

xfiles колега правописа ти е фонетичен и ми трябваше време докато го разчета, пиши на кирилица моля.И за каква кола говориш ти, дето и се подобрявало вървенето на ниски от 4-1 колектор?!Нищо лично, но ми се струва, че говориш леко наизуст.


напълно съм съгласен - за кр исках да попитам,,,за стандартни валове ,
значи принципно имам някаква моя си измишлиотина в предвид как трябва да ги променям за спортни валове,,,но нямам база откъдето да тръгне,,,
идеята е за спортна атмосверка с агресивен вал ,,,,сравнително къс 4-1 хедър ,принципно +3.2мм за 700-800 оборота отгоре,,,но незнам как най добре върви с стандартните валове за да знам с колко да събера тези 3 миллиметра :(...ниски и средни обороти -не са от значение...

да си призная дължината им също не знам как да сметна точно--но имам някаква идея за да не е много сбъркан...


Потребителски аватар
afrikalion
Мнения: 107
Регистриран на: Пет 12 авг 2005 9:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот afrikalion » Сря 24 яну 2007 9:50


колеги аз имам питане и идея . какво ще стане ако е е 1-3 отиват в една траба и 2-4 пак отиват в една траба назад тръгват 2 траби 2 резонансни гарнета пак 2 назад си вървят и накрая от ляво и от дясно 2 хубави гарнета . нямам си престава какво ще е ама мисля да пробвам


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 24 яну 2007 10:35


afrikalion написа:колеги аз имам питане и идея . какво ще стане ако е е 1-3 отиват в една траба и 2-4 пак отиват в една траба назад тръгват 2 траби 2 резонансни гарнета пак 2 назад си вървят и накрая от ляво и от дясно 2 хубави гарнета . нямам си престава какво ще е ама мисля да пробвам
Ще стане много по зле и на високи обороти ще е много зле понеже няма да има хубаво пълнене и тази комбинация е най лошият вариант който може да съществува. :wink: п.п Правилният вариант е 1-4 и 2-3 и сливане в една тръба колкото може по назад но задължително трябва да се слеят в едно :wink:


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Сря 24 яну 2007 10:42


rusiq_24 написа:
afrikalion написа:колеги аз имам питане и идея . какво ще стане ако е е 1-3 отиват в една траба и 2-4 пак отиват в една траба назад тръгват 2 траби 2 резонансни гарнета пак 2 назад си вървят и накрая от ляво и от дясно 2 хубави гарнета . нямам си престава какво ще е ама мисля да пробвам
Ще стане много по зле и на високи обороти ще е много зле понеже няма да има хубаво пълнене и тази комбинация е най лошият вариант който може да съществува. :wink: п.п Правилният вариант е 1-4 и 2-3 и сливане в една тръба колкото може по назад но задължително трябва да се слеят в едно :wink:


за всекидневна градска кола- си напълно прав...ще имаш хубави ниски и среди,,,и евентуално ако заводската е била много тясна-лек напредък ,в високите...


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Сря 24 яну 2007 11:44


afrikalion написа:колеги аз имам питане и идея . какво ще стане ако е е 1-3 отиват в една траба и 2-4 пак отиват в една траба назад тръгват 2 траби 2 резонансни гарнета пак 2 назад си вървят и накрая от ляво и от дясно 2 хубави гарнета . нямам си престава какво ще е ама мисля да пробвам

На 107 коньов голф сме го правили/май ПФ се води/,и ефекта беше отрицателен.Хем тръбите бяха с малък диаметър.
П.П.Ако целта е да си с две крайни гърнета,10-15 см преди тръбата да се съедини с едното гърне извеждаш тръба към другото.


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Пет 09 фев 2007 23:56


В Румъния има магазин на "Супер спринт" ,а както винаги тук глемите тунинг фирми предпочитат да ги взимат от САЩ.Защо? :shock


Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vipra » Чет 15 фев 2007 21:08


как да се свържа с r_tuning
за повече инфо
благодаря


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Чет 15 фев 2007 23:58


По-добре пробвай да се свържеш с xarpun! Двамата с r_tuning си помагат за колекторите. Ще ти пратя тел. на лично, ако човека разреши!


Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vipra » Пет 16 фев 2007 19:10


neon написа:По-добре пробвай да се свържеш с xarpun! Двамата с r_tuning си помагат за колекторите. Ще ти пратя тел. на лично, ако човека разреши!



ако е съгласен разбира се

благодаря



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта