Колекторна тематика.
моята генерациа е 4-1 с по-широк диаметар и има разлика вав варвенето и на ниски и на високи обороти,усеща се разлика особено ,ако преди това колата е била с фабри4ния 4огунен колектор,като се правят такива неща е добре да се разкарат средните гарнета и разни резонатори,някои ако иска ще му дам адрес кадето да отиде.говоря за колектор от алуминизирана ламарина,които се изработва горе доло за един ден.
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега rudolf въпроса ти не е зададен никак коректно, за кой мотор 16в говориш?!
xfiles колега правописа ти е фонетичен и ми трябваше време докато го разчета, пиши на кирилица моля.И за каква кола говориш ти, дето и се подобрявало вървенето на ниски от 4-1 колектор?!Нищо лично, но ми се струва, че говориш леко наизуст.
xfiles колега правописа ти е фонетичен и ми трябваше време докато го разчета, пиши на кирилица моля.И за каква кола говориш ти, дето и се подобрявало вървенето на ниски от 4-1 колектор?!Нищо лично, но ми се струва, че говориш леко наизуст.
Kozunak написа:Колега rudolf въпроса ти не е зададен никак коректно, за кой мотор 16в говориш?!
xfiles колега правописа ти е фонетичен и ми трябваше време докато го разчета, пиши на кирилица моля.И за каква кола говориш ти, дето и се подобрявало вървенето на ниски от 4-1 колектор?!Нищо лично, но ми се струва, че говориш леко наизуст.
напълно съм съгласен - за кр исках да попитам,,,за стандартни валове ,
значи принципно имам някаква моя си измишлиотина в предвид как трябва да ги променям за спортни валове,,,но нямам база откъдето да тръгне,,,
идеята е за спортна атмосверка с агресивен вал ,,,,сравнително къс 4-1 хедър ,принципно +3.2мм за 700-800 оборота отгоре,,,но незнам как най добре върви с стандартните валове за да знам с колко да събера тези 3 миллиметра

да си призная дължината им също не знам как да сметна точно--но имам някаква идея за да не е много сбъркан...
- afrikalion
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пет 12 авг 2005 9:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Ще стане много по зле и на високи обороти ще е много зле понеже няма да има хубаво пълнене и тази комбинация е най лошият вариант който може да съществува.afrikalion написа:колеги аз имам питане и идея . какво ще стане ако е е 1-3 отиват в една траба и 2-4 пак отиват в една траба назад тръгват 2 траби 2 резонансни гарнета пак 2 назад си вървят и накрая от ляво и от дясно 2 хубави гарнета . нямам си престава какво ще е ама мисля да пробвам


rusiq_24 написа:Ще стане много по зле и на високи обороти ще е много зле понеже няма да има хубаво пълнене и тази комбинация е най лошият вариант който може да съществува.afrikalion написа:колеги аз имам питане и идея . какво ще стане ако е е 1-3 отиват в една траба и 2-4 пак отиват в една траба назад тръгват 2 траби 2 резонансни гарнета пак 2 назад си вървят и накрая от ляво и от дясно 2 хубави гарнета . нямам си престава какво ще е ама мисля да пробвамп.п Правилният вариант е 1-4 и 2-3 и сливане в една тръба колкото може по назад но задължително трябва да се слеят в едно
за всекидневна градска кола- си напълно прав...ще имаш хубави ниски и среди,,,и евентуално ако заводската е била много тясна-лек напредък ,в високите...
afrikalion написа:колеги аз имам питане и идея . какво ще стане ако е е 1-3 отиват в една траба и 2-4 пак отиват в една траба назад тръгват 2 траби 2 резонансни гарнета пак 2 назад си вървят и накрая от ляво и от дясно 2 хубави гарнета . нямам си престава какво ще е ама мисля да пробвам
На 107 коньов голф сме го правили/май ПФ се води/,и ефекта беше отрицателен.Хем тръбите бяха с малък диаметър.
П.П.Ако целта е да си с две крайни гърнета,10-15 см преди тръбата да се съедини с едното гърне извеждаш тръба към другото.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта