Първата графика е от първото дино в Хеед с файла на Ангел а втората графика е с новия файл,който Анатоли Дуцов от DFactory.bg направи персонално за мен и качихме колата отново на диното на Хеед сега в петък.
Ако ви прави впечатление на първото дино колата стокова изкарва 107кс. на гуми а на второто дино 125кс. на гуми.
Разликата идва от това че първия път колата е била с неправилно зацепен ангренаж и това води до по-ниска мощност заради авансите.
Ангел е видял това и въпреки всичко е направил софта въпреки че е бил предварително наясно че колата нещо не ок и че няма да стане нищо но парите са си пари и за по-лесно ми каза че това е тавана на дюзите и повече няма как

За справка в петък преди диното на Хеед,качих колата и на диното на HPP (Honda Performance Garage) където мощноста е на мотор (прилагам графиките от там с трите файла-сток,файла-зелен на Ангел-червен и файла на Анатоли-син)
Така че оставям коментатите на вас и преценката кой какво е свършил за парите си.....
П.П. И е явно че проблема не е бил тавана на дюзите,който не е бил достигнат въобще
