Bai Sando написа:В нашия град има един москвич с турбо.
Много БМВ-та изреваха вече от него
2E + Kompressor
-
- VW експерт
- Мнения: 12832
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: 2E + Kompressor
- martin4o_mom4e
- Мнения: 376
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Пазарджик
Re: 2E + Kompressor
То тея БМВ-ета и с 1.3то ще реват.
По темата колега един комп от Г60 е 30-40 лева.
Вариант с инсталацията е да сравниш тази на 2Е и на Г60-то и да видиш къде е разликата,ако те има с жиците си преправяш твоята и си патрон.
Ако не си купуваш инсталация и комп комплект за 120-130 лева,и си решаваш много проблеми и главоболия.
Да не говорим че ще съсипеш всичко в мотора ако със стоковата електроника обеднее (а това ще стане със сигурност)
Ти си решаваш и средствата са си твой.
По темата колега един комп от Г60 е 30-40 лева.
Вариант с инсталацията е да сравниш тази на 2Е и на Г60-то и да видиш къде е разликата,ако те има с жиците си преправяш твоята и си патрон.
Ако не си купуваш инсталация и комп комплект за 120-130 лева,и си решаваш много проблеми и главоболия.
Да не говорим че ще съсипеш всичко в мотора ако със стоковата електроника обеднее (а това ще стане със сигурност)
Ти си решаваш и средствата са си твой.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 2E + Kompressor
Тази топла вода сме я откривали :) Вземи си комп с инсталация и датчици от г60...последно мой авер си купи всичко за 120лв. Иначе ако решиш да слагаш пи-джи-бек е разправия финансова. По-добре е ,но тук гледам е бюджетен тунинга. Внимавай със съосието и имай впредвид ,че доста ще вие :) В този ред на мисли М62 е по-добрият компресор ,но това е на мегдана :) Колата може да се кара и на 1 бар без разреждане ,но да има какво да оправя аванса и горивото. Като цяло.....неблагодарна работа е :D
p.p. Сметни си очакваният обем и оборот на компресора. По спомен до 12хил оборота му е добре на компресора ,а нагоре само се спъва. Провери го в нета ,че да не си биеш главата
p.p. Сметни си очакваният обем и оборот на компресора. По спомен до 12хил оборота му е добре на компресора ,а нагоре само се спъва. Провери го в нета ,че да не си биеш главата
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пет 13 мар 2009 18:49
- Автомобил: Golf mk2 Golf mk1 cabriolet
- Двигател: 2E JB
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: 2E + Kompressor
Пиджибек ще е след нова година ще го взема тук един колега ще помогне като го даде на добра цена.
Принципно в техния сайт го дават до 14хил. Но при мен няма да повече така както са ми шайбите в момента.
За момента съм зарязал двг. отсег и се занимавам с кърпежи по задницата но до края на Януари трябва да е готова
Принципно в техния сайт го дават до 14хил. Но при мен няма да повече така както са ми шайбите в момента.
За момента съм зарязал двг. отсег и се занимавам с кърпежи по задницата но до края на Януари трябва да е готова
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 2E + Kompressor
М45 е много малък компресор за двулитров мотор.
Неможеш да го развърташ безкрайно,след 10-11000 оборота грее като печка и КПД-то спада рязко а максималните обороти на компресора са 14000.
При положение че сложиш шайби със съотношение 2 към 1 можеш да развърташ мотора максимум до около 6000 оборота,което за двигател с компресор е предостатъчно като се има предвид че ще дърпа почти от празен ход.
С добре настроени смеси ще си малко по-добре от АБФ.
Не очаквай чудеса...и не ми вярвай много!
Неможеш да го развърташ безкрайно,след 10-11000 оборота грее като печка и КПД-то спада рязко а максималните обороти на компресора са 14000.
При положение че сложиш шайби със съотношение 2 към 1 можеш да развърташ мотора максимум до около 6000 оборота,което за двигател с компресор е предостатъчно като се има предвид че ще дърпа почти от празен ход.
С добре настроени смеси ще си малко по-добре от АБФ.
Не очаквай чудеса...и не ми вярвай много!
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пет 13 мар 2009 18:49
- Автомобил: Golf mk2 Golf mk1 cabriolet
- Двигател: 2E JB
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: 2E + Kompressor
rough написа:М45 е много малък компресор за двулитров мотор.
Неможеш да го развърташ безкрайно,след 10-11000 оборота грее като печка и КПД-то спада рязко а максималните обороти на компресора са 14000.
При положение че сложиш шайби със съотношение 2 към 1 можеш да развърташ мотора максимум до около 6000 оборота,което за двигател с компресор е предостатъчно като се има предвид че ще дърпа почти от празен ход.
С добре настроени смеси ще си малко по-добре от АБФ.
Не очаквай чудеса...и не ми вярвай много!
Колега там някъде се целя, между 140 и 160, колкото изкара този сетъп. Вземайки предвид колко ми харесваше атмосферката колкото и да изкара ще съм доволен, ще имам тяга от средни до ниски обороти което ми е цел. А и този проект е практически изпитание за друг малко по сериозен но това е офф топик
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofeto
Re: 2E + Kompressor
аз само да кажа по какъв път съм минал. Колата е друга но компресорът същия, мотор 1.6 надув 0.5. В момента който почне да навува и сток колата забива нос, не стига бензинът. Мислейки си че ще мина метър сложих регулатор на налягане и допълнителна помпа. Поправи се малко (мерено на дино +30кс), но пак беднееше. От там махане на всичко и замяна с мега, добре си вървеше колата докато един със сеат не ме мина като пътен знак. последва изкормване на двигателя и преминаване към турбина...
П.С.
само да кажа, цената на доп. помпа и регулатора и маркучите е съизмерима с Видинска мега. Но изисква много правене, намиране на ел схемата и букси за компа, от там полека лека...
П.С.
само да кажа, цената на доп. помпа и регулатора и маркучите е съизмерима с Видинска мега. Но изисква много правене, намиране на ел схемата и букси за компа, от там полека лека...
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2E + Kompressor
Не ти е само горивото проблема в така описания по-горе случай.
- Ivaile
- Мнения: 552
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Re: 2E + Kompressor
И се питам - защо е нужно всичко това?
Няма ли по-смислени, полезни неща, за които да се отдава толкоз енергия, време, пари....например деца, дом и семейство, образование, професионално израстване!
Защото инж. Ханс е изчислил ВСИЧКО - затова има толкоз разновидности на мотори ФВ , от 75 до 174 к.с. за Пасат В3, например.
Животът е твърде кратък, за да го пилеем в съмнително полезни начинания...
Няма ли по-смислени, полезни неща, за които да се отдава толкоз енергия, време, пари....например деца, дом и семейство, образование, професионално израстване!
Защото инж. Ханс е изчислил ВСИЧКО - затова има толкоз разновидности на мотори ФВ , от 75 до 174 к.с. за Пасат В3, например.
Животът е твърде кратък, за да го пилеем в съмнително полезни начинания...
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: 2E + Kompressor
Ако спреш да посещаваш този форум, всичко ще е наред..
Остави ни да си пилеем парите както искаме, нали не са твоите!!
Остави ни да си пилеем парите както искаме, нали не са твоите!!
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Пон 17 фев 2014 11:44
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: TDI 1.9 110 hp
- Местоположение: Kyustendil
- Контакти:
Re: 2E + Kompressor
Колега как върви проекта?
Re: 2E + Kompressor
колега,какво стана с турбото?И аз го монтирах,вие като формула1,на газ пък хич,само припалва,но се боря уж.С карбуратор съм,мотор 1,6
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 2E + Kompressor
Турбо на 1.6 карбуратор. Мислиш ли, че ще излезе нещо?
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
- Автомобил: MK2
- Двигател: RP
- Местоположение: Варна
Re: 2E + Kompressor
То ще излезе...малък надув и огромен разход най-вероятно. Оригиналния карбуратор ли ползваш? Преди това имаше ли проблеми с паленето на газ/бенз/каквото гориво ползваш
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта