Всичко за спирачките при VW
- beuchat
- Мнения: 1952
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Всичко за спирачките при VW
Някой с информация дали дължината,диаметъра и резбата на спирачните маркучи от заводските апалати с отлят супорт и 239 мм дискове пасват на 280 мм сет от G60,или ще трябва да ги сменям?
- kazakstaneca
- Мнения: 190
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичко за спирачките при VW
Ako разкараш "тръбичката", която стърчи от апарата, който ще полваш за 280мм може да оставиш маркучите от 239мм-вата спирачна система, ако не ще трябва да смениш маркучите с такива за 16в 256мм спирачна система.
- beuchat
- Мнения: 1952
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Всичко за спирачките при VW
Благодаря,колега.Като приключа с освежаването и профилактиката на апаратите се заемам с монтаж.
Re: Всичко за спирачките при VW
Искам да споделя, малкият ми проект, на моят голф 6. След като го взех, нещо не ми харесваше спирачната сила. Затова реших да направя малък ъпгрейд - 4 бутално Брембо от Porsche 986, 312х25мм диск, маркучи със стоманена уплетка Hel, накладки Pagid, адаптер за стоманен шенкел VBT.
Преди, спирачната система беше базирана на 288мм диск, с "плаващ" едно-бутален спирачен апарат на 54мм.:

След интервенцията:

Нарочно ги оставих в този си "външен вид", пасват идеално на общото външно състояние на автомобила
. Ако бяха лъскави, щяха да са като "на свинче, звънче".
От малкото километри след интервенцията - първо автомобила спира далеч по-добре и второ, педала на спирачката вече е модуларен. Усеща се много добре, как се предава спирачното усилие към спирачният диск.
Преди, спирачната система беше базирана на 288мм диск, с "плаващ" едно-бутален спирачен апарат на 54мм.:

След интервенцията:

Нарочно ги оставих в този си "външен вид", пасват идеално на общото външно състояние на автомобила
. Ако бяха лъскави, щяха да са като "на свинче, звънче".От малкото километри след интервенцията - първо автомобила спира далеч по-добре и второ, педала на спирачката вече е модуларен. Усеща се много добре, как се предава спирачното усилие към спирачният диск.
- PzKpfW
- Мнения: 248
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Интересно решение, поздравления. Аз пък от години обмислям нещо за по-мощни задни спирачки на моя Голф 6, но каквото и да измисля се оказва, че трябва да махна 15 цоловите джанти и да сложа по-големи.
Re: Всичко за спирачките при VW
Хубавото на този вариант, който избрах, е че даже пасва и на някои 16" джанти. Проблема е с ЕТ-то и разстоянието между сп. апарат и спиците на джантите. В момента е с assetto gara ET48, и е нужно поставянето на 3 мм фланец. Същата джанта я има и с ЕТ45, но кой да знае, че това ще е подходящият размер.
П.п. има и други недостатъци - най-ясно изразеният, е че накладката за тези апарати, не използва напълно площта на стандартният 312х25мм диск - остават около 5-7мм във вътрешният диаметър, което не е драма.
Важно е да се отбележи, че площта на бутала на Брембото, е с малко по-малка площ от на оригиналният 54мм.. Това е особено важно ако не искате да сменяте и помпата на спирачката(master cylinder), точно за мързели като мен
, т.е. работнта площ на Брембото, съответства (приблизително) на работната площ на оригиналният еднобутален апарат.
П.п. има и други недостатъци - най-ясно изразеният, е че накладката за тези апарати, не използва напълно площта на стандартният 312х25мм диск - остават около 5-7мм във вътрешният диаметър, което не е драма.
Важно е да се отбележи, че площта на бутала на Брембото, е с малко по-малка площ от на оригиналният 54мм.. Това е особено важно ако не искате да сменяте и помпата на спирачката(master cylinder), точно за мързели като мен
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта