Интересно за колегите с Mono-Motronic..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Пет 23 мар 2007 13:39


Li4o написа:
nasodotcom написа:при мен не трябваше да се сваля смукателя, просто майстора отви гайките с ключ и наръка, а не с камбанка :roll:

Е да де - ама при мен едното винтче при развиването опря отдолу в изпускателния колектор, а не се беше отвило докрай - затова свалях смукателите....

същата работа и при мен... а тия болтове долните дето ги държат са БАХТИ ГЪРЧА




Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Пет 23 мар 2007 21:29


8) Най-големия смрад е третия болт на колектора, като гледаш колата отпред, аз с огледалце съм го отвивал точно 50 мин . Тресчотката ми опря в купето,. и последните врътки с пръсти, ... :evil:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта