::::Търся схема за BOSCH компютър::::

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

::::Търся схема за BOSCH компютър::::

Мнениеот Stefan » Съб 14 апр 2007 10:25


Някой може ли да ми намери схема на BOSCH компютър на Голф 2 1.8 пълна инджекция. Номера на компютъра е BOSCH-0280800104

Предварително благодаря на тези, които могат да ми помогнат :handshake




Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Съб 14 апр 2007 14:54


Схема едва ли някой ще има. Малко обаче ме съмнява компа. Такъв бошномер не бех виждал дай поне малко ИНФО за мотора. КОлко коня е и какъв ти е проблема.


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Съб 14 апр 2007 15:09


Мотора е 90к.с. пълна инджекция. Проблем няма, просто като се намери схемата може да се види на какъв принцип е направена и може ли да се промени някоя от платките за да се получи нещо подобно на "ЧИП ТУНИНГ" който е точно това - друга платка.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Съб 14 апр 2007 16:36


Ами да ти кажа то много смисъл от чиптунинг при този мотор няма. А и чиптунинга не е друга платка а чип (с друга програма) който замества оригиналния. Според мен е много по лесно да се намери информация за чип отколкото схема за работатат на екуто и то толкова ясна че да можеш да го промениш така финно че колата да работи по друг начин (като чипосана) и то с оригинален чип на нея. :stll think: ако не съм те разбрал правилно какво мислиш ме поправи

:beer

п.п. още едно въпросче.
Какъв е тоя мотор при Голф 2 който е 90 коня а е пълна инжекция. Не беше ли 90 кониовия мотор моно инжекция а пълната инжекция да е при ГТИ моделите (и при един мотор 1.6 май) ?

Последна промяна от Brezel на Съб 14 апр 2007 16:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 14 апр 2007 16:37


Чип тунинг-а не е нова платка, а е да подмениш ЕПРОМ-а! Това е ЕКУ от GX мотор и е KE-Jetronic 2.1, не съм сигурен, но би трябвало епрома да е 27Ц256 или 27Ц128 и трябва да ти е на цокъл, така че никакви платки няма какво да сменяш! Трябва да ти е с една сива лепенка отгоре, 28 пинен чип с 10 цифрен сериен номер на софтуера върху сивата лепенка! Прочиташ го с ЕПРОМ програматор и ако си много мозък се ровиш в хекс таблицата, ако искаш по-лесно си отваряш уинолс-а! Но ако искаш ефект, купи си ЕКУ от ПБ мотор, нок сензор, тпс, температурни, рейка с инжекторите и регулатора на налягането и още някои неща и тогава ще имаш ефект без да слагаш чипове и т.н. и ще ти харчи по-малко!


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Съб 14 апр 2007 16:44


K_Power написа:.... ако искаш по-лесно си отваряш уинолс-а!...


Абе не етолко лесно мани ти. И да го отвори с уинолса какво ше види пшак хекса или най много некоя графика. Требва му лицензиран а такъв не се намира (почти) и дори да го има лицензиран пак нема да знае какво да го прави щото то едно е да пипаш по сорса а съвсем друго е да знаеш какво пипаш. Демо версията няма SAVE функция и т.н. Я разкажи малко повече за ЕКУ от ПБ мотор че ми е интересно какви са разликите и какво ще прави и зашо по малко ше харчи.

:roll:


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Съб 14 апр 2007 18:51


Момчета от това което ми говорите нищо не разбирам. Тази схема ми трябва за един приятел, който е решил да си препрограмира компютъра ако така може да се нарече. Неговата идея е така да направи колата си, че да не прекъсва много рано, а да има още малко време. Примерно ако изключа на 6500 оборота, той да го промени да изключа на 7500.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Съб 14 апр 2007 19:55


Stefan написа:....Примерно ако изключа на 6500 оборота, той да го промени да изключа на 7500.


Колата след 6500 едва ше набира така че му кажи че нема смисъл. Дори да превключва на тия обороти нема да е по бърз на гонки. Препрограмирането не става със смяна на платки или каквото и там да е а с дург чип. Във всеки компютър има чип на който е записана логиката на работа на мотора. Препрограмирането става като свалиш тази програма от чипа , променяш я и я записваш на нов такъв чип. Новия чип слагаш на мястото на оригиналния чип. Повярвай ми твоя човек щом е търгнал да сменя платки значи няма никви шансове да направи тоа което иска.

ето тук в тази тема може да погледнеш и да прочетеш повече за самия чиптунинг и за това какво и как се сменя.

надявам се да съм помогнал

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=16211&postdays=0&postorder=asc&start=300

поздрави


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 14 апр 2007 22:49


PB мотора е с диджифант, KE-Jetronica е малко по-добре от механичния, но пак работата не му е толкова прецизна колкото на диджифанта! Зависи за кой диджифант става въпрос, ако колата е настроена като хората със сигурност ще има по-малък разход отколкото с механиката! Но за там ако купи целия мениджмънт ще станат малко много паричките, щото са си нок сензори, дебитомери, инжектори, рег. на налягания и т.н.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Нед 15 апр 2007 21:29


ПБ мотора не беше ли механичния инжекцион (112) а Пф електрическия (107) Дигифант :roll:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Нед 15 апр 2007 21:36


и двете са Дигифант ел инжекцион ..едното е с катализатор за това е с 5 коня по малко .....


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Нед 15 апр 2007 22:05


107 коня мотора има и ламбда сонда


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 15 апр 2007 22:45


Че той и ПБ мотора има кислороден сензор! Имат си дребни разлики, АБФ-а например работи на мап сензор и на тпс, докато други диджифанти не са точно тъй!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта