Зацепване на валове от АБФ на ПЛ???

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 30 апр 2007 10:59


1bar написа:С валове мотор не се разрежда. Степенте на сгъстяване е формула за отношение на обеми, така че какво правим с валовете?
Ако кр-ът смуче въздух, моторът гасне или работи зле. Нещо кара моторчето да "помпа". за да има високи обороти. Колкото до правилното зацепване- това че си сложил валовете на оригиналните белези хич не означава че си ги зацепил правилно.

Аз не съм от твоя ранг в надуването на мотори, но с тези валове лифта става още по голям което ме кара да си мисля че и засмуканото количество въздух (следователно и гориво) е повече с което мисля че е нормално да се вдигнат оборотите и да се търси откъде и как де се свалят..... За зацепването...... не съм 100% сигурен че белезите се различават! може и да си прав! Такива валове още не съм си правил опита да слагам на колата ми! А доколкото имам познания със стандартни валове(камо ли с по малки градуси) мотора НЕ СЕ РАЗРЕЖДА! А ако са с по големи градуси застъпването на фазите е по-голямо и има слаб момент на разреждане.... Така мисля аз! Възможно е и да не съм прав но като опитам с такива валове ще имам по подробна информация.




Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Пон 30 апр 2007 14:06


1bar написа:С валове мотор не се разрежда. Степенте на сгъстяване е формула за отношение на обеми, така че какво правим с валовете?
Ако кр-ът смуче въздух, моторът гасне или работи зле. Нещо кара моторчето да "помпа". за да има високи обороти. Колкото до правилното зацепване- това че си сложил валовете на оригиналните белези хич не означава че си ги зацепил правилно.

А защо тогава когато на КР се сложат валове от АБФ се получава обратен ефект :?:
Ако можеш да ни го обясниш по подробно ще е интересно за всички ни защото това май си е безкрайна тема и то без отговор :!:
По принцип лифта и градусите на АБФ-ските са по големи следователно колата трябва да върви повече а се получава обратното :roll:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 30 апр 2007 14:26


може би трябва и повече налягане на горивото или по-голям дебит на дюзите, знам ли :stll think:


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Пон 30 апр 2007 17:45


Щом са по-големи валовете трябва да върви повече. Но има много други неща за отчитане. Има ли достатъчно бензин, аванса настроен ли е след качването на валовете (90% от хората които пипат по ангренажа не пускат колата на стробоскоп, а операцията е задължителнба), а дали описаният заводски аванс е наи-добрият за новата комбинация?
Белезите за зацепване вършат чудесна работа за ремонтна деиност, и не говорят почти нищо за реалното положение на вала.
Боби, не мешаи динамична и статична компресия и степен на сгъстяване.


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Пон 30 апр 2007 19:32


1bar написа:Щом са по-големи валовете трябва да върви повече. Но има много други неща за отчитане. Има ли достатъчно бензин, аванса настроен ли е след качването на валовете (90% от хората които пипат по ангренажа не пускат колата на стробоскоп, а операцията е задължителнба), а дали описаният заводски аванс е наи-добрият за новата комбинация?
Белезите за зацепване вършат чудесна работа за ремонтна деиност, и не говорят почти нищо за реалното положение на вала.
Боби, не мешаи динамична и статична компресия и степен на сгъстяване.

Колега каква е тази Динамична и Статична компресия :dontknow:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 01 май 2007 12:57


:oops: :oops: :oops: извини ме !!!! забравих......



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта