От ГТИ на Р32-как?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
1,4mpi
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1,4mpi » Сря 16 май 2007 12:46


При мен проблема е ,че не мога да спя
http://www.autobild.de/test/neuwagen/ar ... l_id=14071




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 16 май 2007 13:54


И аз не мога да спя - 25 000 евро само за тунинга на двигателя :!:
Колата си е твоя, но ако си решил да се впуснеш в толкова скъп проект, според мен най-добре е един Г4 R32 за около 15 000 евро (акциз не коментирам) и го надграждай.
Ако все пак си решил да правиш Шкодата (страшно я харесвам като кола) парите ще бъдат много повече. Друг е въпроса как лично аз бих се чувствал в купе, което на е заварявано заводско и има двигател 500+ кс.


1,4mpi
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1,4mpi » Сря 16 май 2007 16:12


Знаеш ли кое ме дразни,че повечето хора не мислят в перспектива.Първо аз ще имам чисто нов двигател+ адски много чарколяци дето са практически нови-възможни са бартери и продажба.Второ цената на Р32 МК5 конверсия с всичко на Шкодата знаеш горе долу колко е .Може да се поинтересуваш и за реалната цена на една турбоконверсия на Р32 при Роте и ХГП-14до16к евро с ддс-съединители,окачване,сп челюсти-още 3.Трето -тези 2те тунинг фирми не дават гаранции на коли над 2 години и 20к км.И четвърто-ако монтирам р32 в България и го мина легално в Кат,отида Германия за тунинга-по какъв тертип ще дължа акциз-на дино ли ще го качват да видят колко коне е-като блока и номера на двигателя ти е един.Да не говорим каква е цената на 320км/ч кола в 4те секунди до 100 и 12те до 200 при това с гаранция.Единственото дето ме спира в момента е мързела и шубето-от иконимически и чисто спортен аспект смисъл има


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 16 май 2007 21:35


За Rothe подкрепям с две ръце, че дават най, ама най-доброто за парите си и го правят много качествено.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: romeob1a4a и 41 госта