Г3 1.9 TDI, 90к.с. vs. Г3 1.8 ABS

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

a

Мнениеот emmko » Сря 15 авг 2007 15:26


Наистина това за ''включването'' на турбото не само звучи тъпо, а си е много тъпо, турбото си се върти и надува постоянно, просто на определени обороти вече достига максималното налягане, което е предвидено за ДВГ-то и КПД-то е най голямо най-просто казано!

А отностно дизела и моторните спортове ........дано някой от вас е виждал и чувал на живо PORSCHE CARRERA GT.... :lol: ако е , то тогава със сигурност вече не асоциира дизела със спорта :lol: ,не че невървят печките :lol:




Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Сря 15 авг 2007 19:28


Сори за неподготвеното изказване... Оказа се че голфа дето карах ТДИ не е АFN, а 1Z, точно 90 к.с... Малко се пообърках като пиша тука, шото гледах из предните постове за AFN. И пак си върви повече. А за "включването" на турбото... :oops: Просто не се изказах както трябва, ясно ми е че постоянно се върти...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта