Тунинг на Г4 ТДИ 110 коня

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Вто 05 юли 2005 9:31


Благодаря за идеите. Ще ги предам на човека! Макар че моето мнение е че 110 коня са си напълно достатъчни и аз лично не бих пипал нищо, особенно пред угрозата да сменям турбо по-често (сега сменям на моя и да не ви говоря какво е! :weep: :banghead: :weep: :weep: :banghead: )




Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Вто 05 юли 2005 9:51


mladvampirTDI написа:Благодаря за идеите. Ще ги предам на човека! Макар че моето мнение е че 110 коня са си напълно достатъчни и аз лично не бих пипал нищо, особенно пред угрозата да сменям турбо по-често (сега сменям на моя и да не ви говоря какво е! :weep: :banghead: :weep: :weep: :banghead: )



Ако не е тайна, колега, колко струва смяната с ново турбо, предполагам и други се интересуват.........особенно тези дето искат ТДИ.......та да знаят какво ги чака. :wink:


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Вто 05 юли 2005 10:57


Значи моето е на двигател Помпа-Дюза, та май е особенно!
Значи на 110 коневия ТДИ за смяна в Юнитреид преди около година искаха 3500 лв. За моето не знам там колко ще е. В Благоевград в един сервиз ми искаха около 2000 лв. за турбото и работата. Сега съм поръчал от Германия и там струвало около 1000 евро, амакато върнеш старото става 640 -650 евро!
Абе предлагат ми и ремонт за 30 -40 лв. без сваляне и поставяне, ямя немам доверие.
Относно VW и ТДИ-тата имам чувството че нарочно ги правят да се чупят бързо, до около 150000 -160000 км. и айде ново! Става дума за по-новите ТДИ-та, за старите се носят легенди!
Та това е!


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Вто 05 юли 2005 12:06


ChampioN написа:
Vladko написа:
prj57 написа:Би трябвало, на 110 и на 130 моделите има разлика в електрониката само иначе са еднакви, следователно би трябвало да стане с комп от 130 кончета :lol:

Има големи разлики като за начало 130к.с. е помпа дюза :D


А този дето е 110 с какво е , с Генератор турбо ли. :lol: :lol: :lol:

Не с една единствена помпа :D


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Вто 05 юли 2005 14:50


Ако на някой му трябва турбо за дизел (без значение ТДИ или ТД) да пише на ЛС. За тези 130 к.с. примерна цена 150-200 Евро (2 употреба), за 90 к.с. 200 евро - НОВО (карам такова на моят KY мотор).


Потребителски аватар
T_D_I
Мнения: 114
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SF

Re: Тунинг на Г4 ТДИ 110 коня

Мнениеот T_D_I » Чет 07 юли 2005 15:58


mladvampirTDI написа:Един познат има мерак да пипа по глофа, та се чудя какво би могло да пипне. За чиповете съм чувал че са измислена работа, а за друго не знам. Дайте идеи какво може да се направи!

...Обадете се да ви повозя,ще прецените сами... Mr Green Fun



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта