С какво турбо си? Дюзите какви са? 440 сс или по-големи?G. Tzarev написа:Колеги колата е доста преработена само мотора от вътре си е заводскис друга програма е, с други дюзи абе доста неща! Затова питах колко да надуем
за сега започвам от 0.7
Колко ще издържи?
- Stefan
- R.I.P Madcap
- Мнения: 18394
- Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
- Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе/Пампорово
Ако прекалиш с надуването, най-много да се запишеш и ти в тази тема
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=55063
Успех все пак


Успех все пак

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Li4o написа:Vizor написа:shh написа:аз сам с рали то но сега не е за пред хора като го понаправя сте пусна снимки
незнаех че има читаво рали в бгтова е хубаво .. брабуса ще се зарадва направо му мисли цената бтв каква ще го дадеш
Това Rallye се продаваше във форума преди 2-3 месеца, ако не се лъжа...
надявам се да се лъжеш но във профила му има една снимка която определено не е онзи голф като че ли ?
едит: нямах предвид онзи голф.. имах предвид онова нещо
prj57 написа:Сток електрониката ако не се лъжа, е направена за 1.2-1.5 бар
200 кПа му е мап-а,демек държи 1,1 надув.После ко искаш му пусни и 5 бара ефект никъв-като това е след съответното мапване.
П.П.На 2,6 сме ги тествали моментно на корадото-всмукателя се разду стана кат тръба,и после на Калояново на 1,6 надув гръмна кат диня да еба и колектора му.
Но съвет от мене-над 1,1 надув не ги изнасилвайте буталата за ежедневно каране.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта