Vizor написа:примерно се замислете ако на PG мотор махнем компресора и сложим турбо ? какво става ще си работи както преди стига да е надута турбината толкова.. колкото компресора попринцип ? нали така ?
Правиш някакви фундаментални крешки ми се струва. От къде го измисли това горе? Няма такова нещо защото мап картата на компресора няма абсолютно нищо общо с мап картата на турбото съответно неможе да искаш ECU с дани за G-lader да работи адекватно с турбина. Има разни опити правени, но посмъртно неможе да го накараш да работи с хубави смеси в средни и високи обороти. Забрави чипове за шайби едиколкоси мм...това е загуба на маса време и пара.
Минах по този път и по-ефтин вариянт от 4к за читаво изпълнение просто няма. Говорим за кола дето да се кара маса време а не еднодневка а и това са пари вложени само в мотора и електроника. Като смятате един проект обикновено смятате само едрите части..турбо, колектор, кулер.......а това че си дал пет пъти по 10-20лева за шепа болтове тук, пари за маркуч там, за студени пътища и още и още вобще не го мислите щото точно тея малки парици тък-там накрая ти правят цифрата
![Shocked :shock](./images/smilies/icon_eek.gif)
Това се неща дето са дъфкани цифра време...какво значи колкото просто да има кулер та
![:gruebel](./images/smilies/gruebel.gif)
Единствения начин да слезеш под 4к за изпълнението е да се заиграеш с турбо карбове от ренде и авансатор (някакъв газаджийски) дето да клати там нещо по обороти.
РАСО