Двигател от АБФ на голф1?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Чет 04 окт 2007 16:54


brabus написа:Engine Spec is:- 2.1ltr, 83.5x92.8, 12.5:1 CR, Schrick 268/276 combo, 4-1 Header, TECII, producing 185bhp @ wheels and 147lb/ft torque on a Dynojet. Built with Kris Valdez when at Velocity Sport Tuning. This is one mean, competetive machine, setting very fast lap times. For more information on this engine and services available from Kris @ Dynamic Racing

185 кс на колелата!

До колкото виждам, работният обем на двигателя е увеличен на 2.1, това вече са по-сериозни модификации (пари), което в един момент може да стане безсмислено, щото просто може да се вземе друг, по-мощен (с по-голям потенциал) двигател. Като се стигне до промяна на работният обем, вече нащата стават доста относителни.




Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Пон 15 окт 2007 10:31


Stefan написа:Един приятел е сложил на тази единичка двигател 9А - 2000 16V от Корадо. Тези дни ще кача и снимки на двигателя :wink:


Ето обещаните снимки в процес на работа :arrow:

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 15 окт 2007 19:05


fast_t написа:
brabus написа:Engine Spec is:- 2.1ltr, 83.5x92.8, 12.5:1 CR, Schrick 268/276 combo, 4-1 Header, TECII, producing 185bhp @ wheels and 147lb/ft torque on a Dynojet. Built with Kris Valdez when at Velocity Sport Tuning. This is one mean, competetive machine, setting very fast lap times. For more information on this engine and services available from Kris @ Dynamic Racing

185 кс на колелата!

До колкото виждам, работният обем на двигателя е увеличен на 2.1, това вече са по-сериозни модификации (пари), което в един момент може да стане безсмислено, щото просто може да се вземе друг, по-мощен (с по-голям потенциал) двигател. Като се стигне до промяна на работният обем, вече нащата стават доста относителни.


Обема не е 2.1, а е 2031 куб. см.
И с този ход, това е АБФ, а АБФ-а заводско излиза с 82,5 бутала!
Плюс това, този мотор е с 268/276 градуса валове, ако валовете са 300 градусови вече става въпрос за друго нещо. За яка атмосферка не съм съгласен, че трябва повече пари отколкото за турбо(не говоря за всекидневни коли). Най-малкото едната турбина ти е 2000лв, и състезателни автомобили с турбокомпресор не използват натриеви клапани, в сплавите има кобалт, молибден и т.н. и цената е около 70евро на клапан, едни бутала знаеме колко кинти са, за каквото и да е кинтите са много, а дали ше си дал 8000 или 10 000 лв за части, при тея цифри ...


Потребителски аватар
kali_racing
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 15 юни 2005 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kali_racing » Пон 15 окт 2007 21:35


Плюс това, този мотор е с 268/276 градуса валове, ако валовете са 300 градусови вече става въпрос за друго нещо. За яка атмосферка не съм съгласен, че трябва повече пари отколкото за турбо(не говоря за всекидневни коли). Най-малкото едната турбина ти е 2000лв, и състезателни автомобили с турбокомпресор не използват натриеви клапани, в сплавите има кобалт, молибден и т.н. и цената е около 70евро на клапан, едни бутала знаеме колко кинти са, за каквото и да е кинтите са много, а дали ше си дал 8000 или 10 000 лв за части, при тея цифри ...


Е В А Л А :twisted: :twisted: :twisted:


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Вто 16 окт 2007 8:11


Не е по-скъп тунинга на атмосверка, просто резултатите са отчаиващи в сравнение с турбо мотор. Резултати като разход и караеммост на колата при нормална употреба.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта