
Питане към ДВГ тунингистите!
- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
1bar написа:Никои не използва въздушно маслени кулери.
Някакви идеи за охлаждане на маслото на сток мотор? Проблема е, че при по-дълог каране в "лютеницата" маслото лесно минава 120 градуса... а съм виждал и моментни показания от 155 градуса

Мисля, че е доста вредно, та някаква идея за охлаждане? Защото наистина мислех да слагам въздушно-маслен кулер от Астра ТД
- NiTeC
- Мнения: 129
- Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ottawa, Canada
- Контакти:
musura написа:1bar написа:Никои не използва въздушно маслени кулери.
Някакви идеи за охлаждане на маслото на сток мотор? Проблема е, че при по-дълог каране в "лютеницата" маслото лесно минава 120 градуса... а съм виждал и моментни показания от 155 градуса.
Мисля, че е доста вредно, та някаква идея за охлаждане? Защото наистина мислех да слагам въздушно-маслен кулер от Астра ТД
тука нещо не се разбрахте....
според мен той искаше да каже че никой не ползва въздушно маслен кулър за да ухлажда въздуха на турбото - а за ухлаждане на маслото много хора ползват....идеята е идеална....аз знам че моя двигател го има вграден кулъра над филтъра и прекарва антифриз през него....тъй че не е въздушен ама пак същата работа върши

- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
NiTeC написа:според мен той искаше да каже че никой не ползва въздушно маслен кулър за да ухлажда въздуха на турбото - а за ухлаждане на маслото много хора ползват



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта