Питане към ДВГ тунингистите!

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Чет 25 окт 2007 20:12


Скоро ще монтираме едно китче на едно дзверче 5,7 литрово и може да пратя снимки :lol:




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 25 окт 2007 20:35


1bar написа:Никои не използва въздушно маслени кулери.


Някакви идеи за охлаждане на маслото на сток мотор? Проблема е, че при по-дълог каране в "лютеницата" маслото лесно минава 120 градуса... а съм виждал и моментни показания от 155 градуса :shock .

Мисля, че е доста вредно, та някаква идея за охлаждане? Защото наистина мислех да слагам въздушно-маслен кулер от Астра ТД


Потребителски аватар
NiTeC
Мнения: 129
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ottawa, Canada
Контакти:

Мнениеот NiTeC » Чет 25 окт 2007 21:03


musura написа:
1bar написа:Никои не използва въздушно маслени кулери.


Някакви идеи за охлаждане на маслото на сток мотор? Проблема е, че при по-дълог каране в "лютеницата" маслото лесно минава 120 градуса... а съм виждал и моментни показания от 155 градуса :shock .

Мисля, че е доста вредно, та някаква идея за охлаждане? Защото наистина мислех да слагам въздушно-маслен кулер от Астра ТД


тука нещо не се разбрахте....

според мен той искаше да каже че никой не ползва въздушно маслен кулър за да ухлажда въздуха на турбото - а за ухлаждане на маслото много хора ползват....идеята е идеална....аз знам че моя двигател го има вграден кулъра над филтъра и прекарва антифриз през него....тъй че не е въздушен ама пак същата работа върши :)


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Чет 25 окт 2007 23:16


NiTeC написа:според мен той искаше да каже че никой не ползва въздушно маслен кулър за да ухлажда въздуха на турбото - а за ухлаждане на маслото много хора ползват


:lol: значи аз не съм разбрал поста на колегата 1bar :wink: Схванах го в смисъла, че никой не използва вече радиатори за охлаждане на маслото :wink: , та си помислих, че има някакъв нов начин и така и така ще слагам, поне да е от модерния вариант.


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Нед 28 окт 2007 12:07


Ъхъм, тъи де.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 28 окт 2007 16:25


1bar написа:Ъхъм, тъи де.


да рабирам ли, че има по-модерен начин :wink:


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Пон 29 окт 2007 21:43


Не. Нещата в тунинга са ясни отдавна.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта