2.3 NG въпрос?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Съб 15 дек 2007 20:44


vladko_g40 написа:
sin orel C20XE написа:
vladko_g40 написа:
sin orel C20XE написа:А някой може ли да ми даде някакъв линк или нещо от сорта за този мотор и най-вече за инжекциона,абе направо всичко!
за кой мотор :roll: NG :?:

Да,да,за 2.3 NG!

http|//injectsystems.info/xxxx <- има вирус тук!ето малко инфо за инжекциона :wink: на NG е KE jetronic :wink:
дано съм бил полезен :roll:
тук специално е за мерцедес, но принципа и устройството са едни и същи :wink:
mod edit: musura

Владо,знам какъв е инжекциона,исках да разбера едни датчици за какво са? :idea:




Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Нед 16 дек 2007 21:20


sin orel C20XE написа:
vladko_g40 написа:
sin orel C20XE написа:
vladko_g40 написа:
sin orel C20XE написа:А някой може ли да ми даде някакъв линк или нещо от сорта за този мотор и най-вече за инжекциона,абе направо всичко!
за кой мотор :roll: NG :?:

Да,да,за 2.3 NG!

http|//injectsystems.info/xxxx <- има вирус тук!ето малко инфо за инжекциона :wink: на NG е KE jetronic :wink:
дано съм бил полезен :roll:
тук специално е за мерцедес, но принципа и устройството са едни и същи :wink:
mod edit: musura

Владо,знам какъв е инжекциона,исках да разбера едни датчици за какво са? :idea:
ми дай номерата на датчиците :D

п.п относно вируса - при мен няма проблем - поне антивирусната нищо не каза :wink:


ttony
Мнения: 169
Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ttony » Нед 16 дек 2007 21:24


NG бил тромав. глупости.
разбира се едно ауди 2.3q e тромаво, в сравнение с едно ГТИ, но ако се сложи PB двигател на едно ауди90 quattro няма да може да го помръдне.
Некоректно е да се сравняват 900кг-мови голфове с 1400кг ауди, с различни маховици, скорости, диференциали.
Ползата от НГ-то е при по-тежки коли и най вече при каране на quattro извън асфалта. А за един пасат с предно по-добре KR.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта