на голф 1.6 може ли да се сложи маховик г60+съеднител комплект+скорости от КР
Съединител Г60 на 1.6...
Съединител Г60 на 1.6...
Какъв е диаметъра на феродовия диск на г60?
на голф 1.6 може ли да се сложи маховик г60+съеднител комплект+скорости от КР
АЕН мисля са буквите на кутията.
на голф 1.6 може ли да се сложи маховик г60+съеднител комплект+скорости от КР
- 1bar
- Мнения: 200
- Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кутията върви с дадения към нея маховик, притискател лагер и феродов диск, но тук проблемите не се изчерпват за теб. Г60-то е с хидравличен съединител, т.е. трябва да инсталираш помпа на педала за съединителя.
За сметка на това можеш да сложиш кутия и съединител от кр, без преправяния. Тои обаче с други шлици на кутията и не можеш да сложиш само притискател маховик и феродо.
Опитваш се да куплираш несъвместими детаили и няма да стане.
020 кутия - голф от 1.6 до 1.8 гти, малкия шлиц
020 kутия - голф 16в , големи шлиц, двете са с обратен съединител, т.е. маховика е о към кутията, задвижван с жило
02А кутия - г60 нормален съединител, хидравлично задвижване
За сметка на това можеш да сложиш кутия и съединител от кр, без преправяния. Тои обаче с други шлици на кутията и не можеш да сложиш само притискател маховик и феродо.
Опитваш се да куплираш несъвместими детаили и няма да стане.
020 кутия - голф от 1.6 до 1.8 гти, малкия шлиц
020 kутия - голф 16в , големи шлиц, двете са с обратен съединител, т.е. маховика е о към кутията, задвижван с жило
02А кутия - г60 нормален съединител, хидравлично задвижване
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
1bar написа:Кутията върви с дадения към нея маховик, притискател лагер и феродов диск, но тук проблемите не се изчерпват за теб. Г60-то е с хидравличен съединител, т.е. трябва да инсталираш помпа на педала за съединителя.
За сметка на това можеш да сложиш кутия и съединител от кр, без преправяния. Тои обаче с други шлици на кутията и не можеш да сложиш само притискател маховик и феродо.
Опитваш се да куплираш несъвместими детаили и няма да стане.
020 кутия - голф от 1.6 до 1.8 гти, малкия шлиц
020 kутия - голф 16в , големи шлиц, двете са с обратен съединител, т.е. маховика е о към кутията, задвижван с жило
02А кутия - г60 нормален съединител, хидравлично задвижване
става става ....
КР-ски притискател 210мм
Феродов диск от Г2 1.6ТД 210мм малки шлици
КР-ски маховик
Тфа целото го тура на неговата си кутия която е 020 и е с малки шлици на остта
*Малки шлици - 24 броя
*Големи шлици 28 броя
Е как ще стане?!?!?!
1. съединителя на 02А е "нормален" с вилка и лагер..... като маховика се връзва на коляновия вал.... тази кутия е с жила за превключване и 2 помпи за съединителя..... размера на съединителя мисля че е 228мм....
2. Съединителя на 020 е "обратен" и притискателя се връзва на коляновия вал..... тази кутия е с лостова система за превключване и с жило за съединителя.... размерите са 180/190/200/210мм и имат 2 вида шлици (както вече е споменато)
да не говориме че има разлика в камбаните на кутиите, стартерите..... и хибриди НЕ стават!!!!
1. съединителя на 02А е "нормален" с вилка и лагер..... като маховика се връзва на коляновия вал.... тази кутия е с жила за превключване и 2 помпи за съединителя..... размера на съединителя мисля че е 228мм....
2. Съединителя на 020 е "обратен" и притискателя се връзва на коляновия вал..... тази кутия е с лостова система за превключване и с жило за съединителя.... размерите са 180/190/200/210мм и имат 2 вида шлици (както вече е споменато)
да не говориме че има разлика в камбаните на кутиите, стартерите..... и хибриди НЕ стават!!!!
Sachko написа:Bobby_ написа:Е как ще стане?!?!?!
Тфа към мен ли беше или към питането на 4овека от първия пост на темата
но доколкото те усещам мисля че имаш идея как може да се направи хибрид..... 020 кутия със съединител 228мм....
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
lino_ написа:....
каретата трябва ли да се сменят?
Плюс гореспоменатите проблеми ще трябва да имаш предвид, че размера на вътрешните карета също е различен - на 1.6 са 90 мм, а на 1.8 - 100мм... Най-малкото трябва да смениш фланците на скоростите и да си останеш с малките карета...
П.С. Мога ли да попитам защо държиш толкова на съединител 228мм...
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
lino_ написа:Не сте ме разбрали правилно колеги. Искам не да мина на големия съеднител, ами просто да си сложа скоростна кутия от КР на 1.6-то.
Какво точно трябва да се направи?
И съединителя от г60 на нормален КР с неговата си кутия става ли или не?
Ами те колегите всичко ти обясниха - разликата е в шлиците на скоростите и на съединителя - ако скоростите са с различни от твоите шлици - сменяш скорости плюс комплект съединител,притискател и маховик + проблема с различните вътрешни карета....
Ако си намериш скорости от Голф2 ГТИ 8в - шлиците са еднакви и остава само да решиш проблема с каретата...съединителя може да ти остане от 1.6...
А съединител от Г-60 пак ти написаха колегите, че не става, ама нема кой да чете....
Аз пак те питам да обясниш за какво ти е съединител от г-60 - да не би колата да ти е вече над 160 - 170 коня, та да не ти върши работа читав 210мм съединител....
lino_ написа:Не сте ме разбрали правилно колеги. Искам не да мина на големия съеднител, ами просто да си сложа скоростна кутия от КР на 1.6-то.
Какво точно трябва да се направи?
И съединителя от г60 на нормален КР с неговата си кутия става ли или не?
купуваш си съединител за съответната кутия и качваш
Съединител от Г60 не става на 1,6
така по-добре ли е?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта