Съединител Г60 на 1.6...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
lino_
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Съединител Г60 на 1.6...

Мнениеот lino_ » Пон 31 дек 2007 19:26


Какъв е диаметъра на феродовия диск на г60?
на голф 1.6 може ли да се сложи маховик г60+съеднител комплект+скорости от КР :roll: АЕН мисля са буквите на кутията.




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 31 дек 2007 19:28


зависи от кожуха на скоростите, Г60 съдинителя е 225мм диаметър, докато обикновен ГТИ е 210мм, може да дойде малко голям!


Потребителски аватар
lino_
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lino_ » Пон 31 дек 2007 20:18


тази кутия трябва да се сложи на 1.6.
в момента е монтирана на кр.маховаика трябва да се смени заради щлиците нали?
кажете какво друго трябва да се смени!
ако може да си остане със съеднителя на 1.6 е добре.
каретата трябва ли да се сменят?


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Вто 01 яну 2008 14:30


Кутията върви с дадения към нея маховик, притискател лагер и феродов диск, но тук проблемите не се изчерпват за теб. Г60-то е с хидравличен съединител, т.е. трябва да инсталираш помпа на педала за съединителя.
За сметка на това можеш да сложиш кутия и съединител от кр, без преправяния. Тои обаче с други шлици на кутията и не можеш да сложиш само притискател маховик и феродо.
Опитваш се да куплираш несъвместими детаили и няма да стане.
020 кутия - голф от 1.6 до 1.8 гти, малкия шлиц
020 kутия - голф 16в , големи шлиц, двете са с обратен съединител, т.е. маховика е о към кутията, задвижван с жило
02А кутия - г60 нормален съединител, хидравлично задвижване


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Вто 01 яну 2008 17:39


1bar написа:Кутията върви с дадения към нея маховик, притискател лагер и феродов диск, но тук проблемите не се изчерпват за теб. Г60-то е с хидравличен съединител, т.е. трябва да инсталираш помпа на педала за съединителя.
За сметка на това можеш да сложиш кутия и съединител от кр, без преправяния. Тои обаче с други шлици на кутията и не можеш да сложиш само притискател маховик и феродо.
Опитваш се да куплираш несъвместими детаили и няма да стане.
020 кутия - голф от 1.6 до 1.8 гти, малкия шлиц
020 kутия - голф 16в , големи шлиц, двете са с обратен съединител, т.е. маховика е о към кутията, задвижван с жило
02А кутия - г60 нормален съединител, хидравлично задвижване


става става ....
КР-ски притискател 210мм
Феродов диск от Г2 1.6ТД 210мм малки шлици
КР-ски маховик
Тфа целото го тура на неговата си кутия която е 020 и е с малки шлици на остта

*Малки шлици - 24 броя
*Големи шлици 28 броя


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 01 яну 2008 19:19


Е как ще стане?!?!?!

1. съединителя на 02А е "нормален" с вилка и лагер..... като маховика се връзва на коляновия вал.... тази кутия е с жила за превключване и 2 помпи за съединителя..... размера на съединителя мисля че е 228мм....

2. Съединителя на 020 е "обратен" и притискателя се връзва на коляновия вал..... тази кутия е с лостова система за превключване и с жило за съединителя.... размерите са 180/190/200/210мм и имат 2 вида шлици (както вече е споменато)

да не говориме че има разлика в камбаните на кутиите, стартерите..... и хибриди НЕ стават!!!!


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Вто 01 яну 2008 20:28


Bobby_ написа:Е как ще стане?!?!?!


Тфа към мен ли беше или към питането на 4овека от първия пост на темата :?:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 02 яну 2008 1:05


Sachko написа:
Bobby_ написа:Е как ще стане?!?!?!


Тфа към мен ли беше или към питането на 4овека от първия пост на темата :?:


:) Не на теб мисля че няма смисъл да ти пояснявам разликите и приликите :)
но доколкото те усещам мисля че имаш идея как може да се направи хибрид..... 020 кутия със съединител 228мм....


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 02 яну 2008 11:11


lino_ написа:....
каретата трябва ли да се сменят?

Плюс гореспоменатите проблеми ще трябва да имаш предвид, че размера на вътрешните карета също е различен - на 1.6 са 90 мм, а на 1.8 - 100мм... Най-малкото трябва да смениш фланците на скоростите и да си останеш с малките карета...

П.С. Мога ли да попитам защо държиш толкова на съединител 228мм... :roll:


Потребителски аватар
lino_
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lino_ » Сря 02 яну 2008 13:34


Не сте ме разбрали правилно колеги. Искам не да мина на големия съеднител, ами просто да си сложа скоростна кутия от КР на 1.6-то.
Какво точно трябва да се направи?

И съединителя от г60 на нормален КР с неговата си кутия става ли или не?


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 02 яну 2008 14:34


lino_ написа:Не сте ме разбрали правилно колеги. Искам не да мина на големия съеднител, ами просто да си сложа скоростна кутия от КР на 1.6-то.
Какво точно трябва да се направи?

И съединителя от г60 на нормален КР с неговата си кутия става ли или не?

Ами те колегите всичко ти обясниха - разликата е в шлиците на скоростите и на съединителя - ако скоростите са с различни от твоите шлици - сменяш скорости плюс комплект съединител,притискател и маховик + проблема с различните вътрешни карета....
Ако си намериш скорости от Голф2 ГТИ 8в - шлиците са еднакви и остава само да решиш проблема с каретата...съединителя може да ти остане от 1.6...

А съединител от Г-60 пак ти написаха колегите, че не става, ама нема кой да чете....

Аз пак те питам да обясниш за какво ти е съединител от г-60 - да не би колата да ти е вече над 160 - 170 коня, та да не ти върши работа читав 210мм съединител.... :roll:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 02 яну 2008 19:35


lino_ написа:Не сте ме разбрали правилно колеги. Искам не да мина на големия съеднител, ами просто да си сложа скоростна кутия от КР на 1.6-то.
Какво точно трябва да се направи?

И съединителя от г60 на нормален КР с неговата си кутия става ли или не?


купуваш си съединител за съответната кутия и качваш

Съединител от Г60 не става на 1,6

така по-добре ли е?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта