Бързо въпросче за 16в валове...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Пон 14 яну 2008 23:02


[/quote] Делкото ти е на изпускателния вал,той не се бара и от там центровката си остава където си е била :wink:[/quote]
зацепването на двата вала един спрямо друг не зададох въпроса както трябва




Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 14 яну 2008 23:03


prokopoff написа:
Делкото ти е на изпускателния вал,той не се бара и от там центровката си остава където си е била :wink:[/quote]
зацепването на двата вала един спрямо друг не зададох въпроса както трябва[/quote]
Именно тва не може да се настрои зацепването на валовете.Един зъб е много и в едната и в другата посока, и колата вместо да тръгне ще пуши кат дизел и няма да може да отлепи грам!!! :D


Потребителски аватар
prokopoff
Мнения: 205
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 23:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот prokopoff » Пон 14 яну 2008 23:06


ок но след като го правят има някакъв начин, някаква тънкост някой ако знае да казва


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 14 яну 2008 23:07


Еми раздвижно колело е тънкостта бе колега :D


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 14 яну 2008 23:07


малииии колко неща се изписаха а само един двама са правили тази галимация.....

Градуси се мерят (стига да занаеш как и с какво)
Визуална разлика има много малка между КРски и ПЛски валове!
Аз почти 6 месеца карах с такъв сетъп и ....има ефект само във високите..... в ниските колата умира!!!! ТОТАЛ!!!!!

АБФите ще останат "доволни" :)

при КР има ефект но при АБФ русия24 ще ви каже!!!!

за какви раздвижни колела изобщо говорите не знам..... как ще избяга белега на разпределителния вал (при ремъка) пак не знам....
ще избяга белега на рзпределителните валове ама и там ако се засилите да пипате просто ще ...... абе.....

Последна промяна от Bobby_ на Пон 14 яну 2008 23:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
pavko
Мнения: 271
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот pavko » Пон 14 яну 2008 23:10


Ееее най-после Боби, значи визуално няма как да се разпознаят... и двата когато не работят имат тва намалено съпротивление за разлика от тези на АБФ-а под гърбицата?


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 14 яну 2008 23:19


това съпротивление изобщо не те бърка.... Сложи си изпускателен от КР и карай!!!! Послушай ме няма да сгрешиш!!! въпроса е после как ще направиш сместа ? Тя е най важната част!!!!

Валовете от АБФ са с по голям лифт но с по малък градус.....

На знам защо ама си мисля че лифта не е от толкова голямо значение както градусите....

Павко тези неща не са тук .... като се видиме щото има да си пиша поне още 2 часа за предимства и недостатъци при валовете на 16В моторите независимо от кой мотор са!

последно постване по темата от мен:

СЪС СМЯНАТА НА ВАЛОВЕТЕ ПРОМЕНЯТЕ ЦЯЛОТО ГАЗОРАЗПРЕДЕЛЕНИЕ
НА АВТОМОБИЛА!!!! (на тази тема ми беше държавния изпит)


Потребителски аватар
pavko
Мнения: 271
Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот pavko » Пон 14 яну 2008 23:24


Разбрах каквото ме интересуваше... може да слагате катинара :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта