Може ли компресор от G60 на GTI 8V?
Може ли компресор от G60 на GTI 8V?
Значи искам да попитам комресора от G60 може ли да се пригоди на Голф2 GTI 8V двигател?
Последна промяна от Голф2 на Чет 24 яну 2008 17:46, променено общо 1 път.
- vasikancho
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 25 яну 2008 11:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
G60 написа:Може!!! и не е толкова трудно слагането на Г компресор. А от ЕАТОН няма смисъл първо е много скъп, второ заема много място и трето може да ти умори мотора!!!
я кажи за еатон
1-во 150-200$ ама е всичко друго но не и скъпо - напротив това е най-евтиния и надежден компресор който може да намериш (а да и rebuild kit ти е 100-150$)
2-ро да с мястото съм съгласен това е ясно
3-то как ще ти умори мотора??
тоест на мотора му е все едно от какво идва налягането от турбо ли от компресор
немога да разбера защо пък eaton-а ще ти умори мотора....
тия дни изчетох каквото има за еатон по нета
да по-малко кпд от г60 обаче е супер евтин много надежден и рециклирането е без пари
но ако вземеш по-горни генерация (m90 има genI, II, III, IV, V например а 60-ката е три M60 M62 M64)
кпд-то е по-голямо и не нагрява толкова въздуха (имат тефлоново покритие)
това е перфектния вариянт ако не гониш огромни коне
за там един eaton m64 + turbo
я кажи колко е рециклиране на г60
Към 400лв без смяна на лагерите,но те са последното нещо което ще се счупи в един Г копресор. За ЕАТОН явно говорим за различни модели,защото аз имах предвид ЕАТОН от мерцедес които е наи лесно да се намери в БГ. и е доста по скъп от 200$ освен това тоя компресор (визирам еатон от мерцедес) е за доста по големи и здрави мотори от 1.8 най малкото могат да си заминат буталата(не че при Г-то не могат де а и като каза еатон си помислих че го агитираш да слага голям компресор за много пауър )
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
купър-а е малък М45
М64 ги слагат мерцедес и е направен за между 2 и 3 литра двигател
аз мисля за М90 който е от 3 до 5 литра двигатели
но ще се развърта по-бавно за да не нагрява въздуха
но тия компресори е нормално знаеш ли колко да надуват?
12psi=0,83bar
което не е нищо фатално за двигателя
може да изстискаш и 18
но ти трябва голяяяяям кулър
защото при 14 000 оборота нали се сещаш какво става с въздуха...
а за цените от щатите с доставка по пощите компресорите са 150-200$ а доставката е 150$
от германия е малко по-евтино но няма големите М90 само М64
М64 ги слагат мерцедес и е направен за между 2 и 3 литра двигател
аз мисля за М90 който е от 3 до 5 литра двигатели
но ще се развърта по-бавно за да не нагрява въздуха
но тия компресори е нормално знаеш ли колко да надуват?
12psi=0,83bar
което не е нищо фатално за двигателя
може да изстискаш и 18
но ти трябва голяяяяям кулър
защото при 14 000 оборота нали се сещаш какво става с въздуха...
а за цените от щатите с доставка по пощите компресорите са 150-200$ а доставката е 150$
от германия е малко по-евтино но няма големите М90 само М64
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
чакайте малко дайте да се уточним
според мен няма значение колко е голям компресора а какво налягане прави
тоест може и за 7.3 литра да е ама да си прави 0.5бара
а това може да се наглася доколкото съм разбрал с различните шайби (така да се каже)
колкото е по-голяма толкова повече се намалят оборотите на компресора...
според мен няма значение колко е голям компресора а какво налягане прави
тоест може и за 7.3 литра да е ама да си прави 0.5бара
а това може да се наглася доколкото съм разбрал с различните шайби (така да се каже)
колкото е по-голяма толкова повече се намалят оборотите на компресора...
Не колега нямам предвид тези,ти що си мислиш че съм толкова тъп и незнам ,че има 180 и 200 компресор? Но еатон-а за тези мотори е с по слабо КПД от Г-компресора. А налягането на големите компресори може да е слабо но дебита им е по голям, и да се повиши налягането е най малкия проблем но точно това имам предвид като казах че мотора може и да не издържиpeshoxx написа:Колега ,да не имаш в предвид компресорите от 180 и 200 Компресор? Защото те са на 1800 кубикови двигатели....
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Голф2 написа:Значи аз питам защото направих едно сравнене в двигатилите и ми се сториха еднакви и си мисля че проект "компресор" е по лесно изпълним и по ефтин от "турбо" проект. Вие как мислите колеги?
пак ги погледни ама тоя път виж какво в твоя мотор се различава от другия.за да стане трябва да оголиш целия мотор и да прехвърлиш сичко останало.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта