Може ли компресор от G60 на GTI 8V?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Голф2
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 21:45
Автомобил:
Двигател:

Може ли компресор от G60 на GTI 8V?

Мнениеот Голф2 » Чет 24 яну 2008 17:03


Значи искам да попитам комресора от G60 може ли да се пригоди на Голф2 GTI 8V двигател?

Последна промяна от Голф2 на Чет 24 яну 2008 17:46, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 24 яну 2008 17:37


Темите да бъдат със заглавия, подсказващи съдържанието им

:evil: имаш 20 минути!


Потребителски аватар
vasikancho
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 25 яну 2008 11:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vasikancho » Пет 25 яну 2008 11:35


Може да се прикачи да


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пет 25 яну 2008 11:39


може но няма смисъл...
по-добре друг компресор (например eaton) + мегаскуирт
но филма е голям, парите и те не са малко


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пет 25 яну 2008 11:48


кофти работа.г-ладери ремъци,шайби,екута инжекции рейки и така нататък


G60

Мнениеот G60 » Пет 25 яну 2008 13:25


Може!!! и не е толкова трудно слагането на Г компресор. А от ЕАТОН няма смисъл първо е много скъп, второ заема много място и трето може да ти умори мотора!!!


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пет 25 яну 2008 13:43


G60 написа:Може!!! и не е толкова трудно слагането на Г компресор. А от ЕАТОН няма смисъл първо е много скъп, второ заема много място и трето може да ти умори мотора!!!


я кажи за еатон
1-во 150-200$ ама е всичко друго но не и скъпо - напротив това е най-евтиния и надежден компресор който може да намериш ;) (а да и rebuild kit ти е 100-150$)
2-ро да с мястото съм съгласен това е ясно
3-то как ще ти умори мотора??
тоест на мотора му е все едно от какво идва налягането от турбо ли от компресор
немога да разбера защо пък eaton-а ще ти умори мотора....
тия дни изчетох каквото има за еатон по нета
да по-малко кпд от г60 обаче е супер евтин много надежден и рециклирането е без пари
но ако вземеш по-горни генерация (m90 има genI, II, III, IV, V например а 60-ката е три M60 M62 M64)
кпд-то е по-голямо и не нагрява толкова въздуха (имат тефлоново покритие)

това е перфектния вариянт ако не гониш огромни коне
за там един eaton m64 + turbo :twisted:

я кажи колко е рециклиране на г60 :wink:


G60

Мнениеот G60 » Пет 25 яну 2008 14:09


Към 400лв без смяна на лагерите,но те са последното нещо което ще се счупи в един Г копресор. За ЕАТОН явно говорим за различни модели,защото аз имах предвид ЕАТОН от мерцедес които е наи лесно да се намери в БГ. и е доста по скъп от 200$ :wink: освен това тоя компресор (визирам еатон от мерцедес) е за доста по големи и здрави мотори от 1.8 най малкото могат да си заминат буталата(не че при Г-то не могат де :) а и като каза еатон си помислих че го агитираш да слага голям компресор за много пауър )


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 25 яну 2008 14:17


За 700лв можеш да си вземеш читав компресор от мерцедес какъвто ти каза..
в тунинг.бг се продаваше на 6к километра от Купър за 700лв


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пет 25 яну 2008 17:50


купър-а е малък М45
М64 ги слагат мерцедес и е направен за между 2 и 3 литра двигател
аз мисля за М90 който е от 3 до 5 литра двигатели
но ще се развърта по-бавно за да не нагрява въздуха

но тия компресори е нормално знаеш ли колко да надуват?
12psi=0,83bar
което не е нищо фатално за двигателя :wink:
може да изстискаш и 18
но ти трябва голяяяяям кулър
защото при 14 000 оборота нали се сещаш какво става с въздуха...

а за цените от щатите с доставка по пощите компресорите са 150-200$ а доставката е 150$
от германия е малко по-евтино но няма големите М90 само М64


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот peshoxx » Пет 25 яну 2008 21:48


[quote="G60"]освен това тоя компресор (визирам еатон от мерцедес) е за доста по големи и здрави мотори от 1.8 най малкото могат да си заминат буталата(не че при Г-то не могат де :) quote]

Колега ,да не имаш в предвид компресорите от 180 и 200 Компресор? Защото те са на 1800 кубикови двигатели.... :)


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пет 25 яну 2008 22:01


чакайте малко дайте да се уточним

според мен няма значение колко е голям компресора а какво налягане прави
тоест може и за 7.3 литра да е ама да си прави 0.5бара
а това може да се наглася доколкото съм разбрал с различните шайби (така да се каже)
колкото е по-голяма толкова повече се намалят оборотите на компресора...


Потребителски аватар
Голф2
Мнения: 72
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 21:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Голф2 » Пет 25 яну 2008 22:10


Значи аз питам защото направих едно сравнене в двигатилите и ми се сториха еднакви и си мисля че проект "компресор" е по лесно изпълним и по ефтин от "турбо" проект. Вие как мислите колеги?


G60

Мнениеот G60 » Пет 25 яну 2008 22:12


peshoxx написа:Колега ,да не имаш в предвид компресорите от 180 и 200 Компресор? Защото те са на 1800 кубикови двигатели.... :)
Не колега нямам предвид тези,ти що си мислиш че съм толкова тъп и незнам ,че има 180 и 200 компресор? Но еатон-а за тези мотори е с по слабо КПД от Г-компресора. А налягането на големите компресори може да е слабо но дебита им е по голям, и да се повиши налягането е най малкия проблем но точно това имам предвид като казах че мотора може и да не издържи


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пет 25 яну 2008 22:20


Голф2 написа:Значи аз питам защото направих едно сравнене в двигатилите и ми се сториха еднакви и си мисля че проект "компресор" е по лесно изпълним и по ефтин от "турбо" проект. Вие как мислите колеги?


пак ги погледни ама тоя път виж какво в твоя мотор се различава от другия.за да стане трябва да оголиш целия мотор и да прехвърлиш сичко останало.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта