
Те до колкото знам не могат да отчетат включени фарове поради това, че там двигателят е гол и единствените електрически устройства са алтернатора (за да опъва ремъка) и акумулатора, фарове няма

Принципно аз си мисля, че ако прекъсва "колата", то това е неизправност и не виждам подобно сравнение за уместно, т.е. ако прекъсва с нормалното запалване, но с това на Бъчваров не прекъсва, то това ни най-малко не означава, че когато се отстрани неизправността (поради която прекъсва) ще има този ефект, за който се говори.
Все пак понеже всеки потребител има право да избере какво да си купи и най-вече защо да си го купи, то добре би било ако има информация от повече места. Аз понеже не видях никой да пише скептично, затова реших да споделя един факт, а вече всеки може да си го интерпретира както намери за добре.
Още веднъж фактът - при установени работни режими (фиксирани обороти и положение на газта) ефектът от плазмения катализатор на Бъчваров е нищожен, което ще рече невъзможен за регистриране на най-прецизните в страната стендове за измерване на мощност. Това е!
На неустановени режими не е изпитван, защото няма такива възможности никъде в България (освен новия диностенд в Просийд), съответно не може да се каже какъв е ефекта, но предпоставки за положителен ефект категорично има.
Който иска да вярва, който не иска - да не вярва, на мен ми е все едно, аз така или иначе не бих си купил тази машинка.
Ако все пак някой има намерение да ми показва колко много греша, нека го прави с аргументи и факти, а не с въпроси и то е желателно да ме оборва за фактите, а не по принцип. Т.е. ако някой сега излезе и каже ами аз бях там докато го тестваха и даде 10% повече мощност, това го признавам...

Поздрави
P.S. Заинтригувах се малко като каза за фаровете и реших да попитам каква е чувствителността на тези стендове. Оказва се, че тя много зависи от оборотите на двигателя.
Фор екзампъл:
- на 800 об/мин, което отговаря в общи линии на празен ход, ако мощността се промени с 0,016 КВ (16 Вата), стрелката на силомера се отмества с едно деление, което е 0,02 кг (20 грама) Струва ми се, че човешкото око с висока степен на достоверност може да регистрира 1 деление на стрелката, което се намира на около 2...3 милиметра встрани от съседното. Изхождайки от това, съм склонен да си мисля, че има техническа възможност да бъде отчетено влиянието на фаровете.
- на 6000 об/мин, което е лимита на една доста голяма част от серийните двигатели, същото това 1 деление на силомера отговаря на 120 Вата, т.е. там вече възможността човек да не е достатъчно сигурен дали светят фаровете е налице, защото те биха преместили тази стрелка с по-малко от 1 деление и навлизаме в сферата на недоказуемостта...