MK2 1.8Т 20V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот madcap » Пон 09 фев 2009 23:22


Бе то ако зависеше от мене до ся беше готово, ма пусти майстор, кога има време е работи, даже тая Неделя беше рожденик и па пипал едни кабели.

Та до каде я докарахме

Една снимка на сложената инсталация:

Изображение

Снимка на бушоните:

Изображение

По голямата част е навързана, остава една малка част

Но имам проблем, имам едно липсващо реле, което управялява бубините и някви други аксесоари, по схема се води Engine controler и представлява такова, само че с още една контактна пластина. Някой ако се сеща да има такова да свирка, или поне някакво инфо че не можем да му намерим каталожен номер

Изображение


А днес за късмет, един състезател ме засече ми разби предницата на джипа, как започва тоя месец не е истина. Утре ще търсим застраховтели да ми плащат щетите

Изображение




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот paco » Вто 10 фев 2009 0:26


Баце направо ми е жал..честно ти казвам...за цялото това време и нерви по прословутата инсталация. Да я беше хвърлил колата до София за два дена..после да си я върнеш на ход с Мегаскуирт. Като ти писне се обади . :|

РАСО


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот madcap » Вто 10 фев 2009 1:57


То аз ако знаех че ще отнеме толкова време, друго яче щях да постъпя ма . . . за следващия път ще знам

п.п. интересно ми стана как така с Мегата ще стане за 2 дена, може и на ЛС


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот paco » Вто 10 фев 2009 9:29


madcap написа:То аз ако знаех че ще отнеме толкова време, друго яче щях да постъпя ма . . . за следващия път ще знам

п.п. интересно ми стана как така с Мегата ще стане за 2 дена, може и на ЛС


Защо на лични?!?!
Няма нищо за чудене...за 6-8часа я окабелявам и за още 1-2часа е запалена. На другия ден си при мапера и така..питай Боби :wink:
Гледам правите някаква страна комбинация от двете инсталаций което е технически издържано, но ако се наложи преминаване към друга електрониа ще трябва да се мине по същия път. Трябваще да оставите на оигиналната Г2 инсталация само светлини, клаксон, стартер, табло с датчици...а всички други кабели да се премахнат. От инсталацията на 1.8Т оставяте само управлението на мотора.

РАСО

Последна промяна от paco на Вто 10 фев 2009 9:37, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот leonardo_vd » Вто 10 фев 2009 9:30


Дай ми схемата на релето което ти трябва имам доста релета.


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот sin orel C20XE » Вто 10 фев 2009 13:30


Пацо,кажи сега с кое е по-добре да се кара надута кола,става дума за Купра,моторът е AYP,с Мега или с оригиналната мапната електроника?
Че имам много голям проблем с паленето на колата! :oops:
Краси,сори за спама! :drunk
А за твоя Голф,трябваше да го докараш на тукашните диванета да ти го окабелят и Волен да ти го настрои после!

Последна промяна от sin orel C20XE на Вто 10 фев 2009 15:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот madcap » Вто 10 фев 2009 13:36


Пацо ти ме разплака ве, толкова нерви и щуротий се мъчех, а то имало и по лесен начин :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Лео схема немам, там при мастора на компа я гледах, после ще ида да я щракна да видим :bowdown


shopaza
Мнения: 126
Регистриран на: Чет 15 май 2008 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот shopaza » Вто 10 фев 2009 14:26


То ко се слага друга електроника то и тука в хасково има кой да му я направи и да му я настрой.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот paco » Вто 10 фев 2009 20:03


sin orel C20XE написа:Пацо,кажи сега с кое е по-добре да се кара надута кола,става дума за Купра,моторът е AYP,с Мега или с оригиналната мапната електроника?
Че имам много голям проблем с паленето на колата! :oops:
...


Ми.... ако мотора няма да се надува повече от това което си е няма нужда да мъчиш с мегата ама не ти знам целите. Принципно няма по-хубаво от фабричната електроника, но само що се касае до Everyday Car.

PACO


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот madcap » Вто 10 фев 2009 21:39


Ми знам ли, по принцип за сега нема, ма като ме минат някви разпилени резчки и ще се иска, баси ще видя, баси, ся съм в размисъл, утре имам едни работи като се освободя ще видим как седят нещата, и значи ако трябва да се слага Мега, трябва ли да измъкна цялата инсталация или нз

п.п. това реле трябва ли ми пак ?


shopaza
Мнения: 126
Регистриран на: Чет 15 май 2008 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот shopaza » Сря 11 фев 2009 0:16


Ходи до Тенчо да ти разяснят нещата нагледно да ти покажат и да ти кажат срок за който колата ще ти е готова..........Ама краси то така и така ако я надуваш после и я правиш то ще ти трябва мега такаче дали сега дали по нататъка то е един дол дренки......


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот paco » Сря 11 фев 2009 10:16


madcap написа:...и значи ако трябва да се слага Мега, трябва ли да измъкна цялата инсталация или нз

п.п. това реле трябва ли ми пак ?


Това обяснявам...от оригиналната ел система на Голф-а трябваше да отстраните само това което късае запалителната система. Компютри, комутатор....тези неща а всичко друго да си остане да работи. Инсталацията на Мегаскуирта или каква да е друга централа за мотора да си е на отделен сноп кабели, релета и бушони. Така ако се наложи някаква намеса всичко е в пъти по-просто за работа а и доста по-надежно.
Ето ти пример как изготвям инсталация за моторен отсек...
Изображение
Изображение
Това е само управлението на мотора и то точно като за твоя с единични бубини и т.н. вътр в купето се монтир централа, 4 релета(обилновени 40А) и 5-6 бушона.

РАСО


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот paco » Сря 11 фев 2009 10:23


Грубо сметнато ..цената на едно пълно окабеляване...говоря само за матеряли изцяло нови е от 100-150лв. Колкото по-надежно и прегледно се направи толкова по малко ядове ще имаш а и окото ще радва :wink:

РАСО


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот alpine » Сря 11 фев 2009 19:10


Paco много ми допадна как изглежда цялата тази работа :idea: Имам разни замисли аз и като гледам проблемите на мадкап варянта с другата електроника е в пъти по добре :applause:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Проект MK2 1.8T 20V syncro

Мнениеот madcap » Сря 11 фев 2009 19:56


Не по добра, ми ако знаеш колко разравий спестява, язък че не го знаех по рано, или не съм му обърнал такова внимание, а даже лео така запали 1-ката . . .

Карай вече съм на финалната права . . .
Намерих въпросния датчик, 34лв е :oops:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта