лични наблюдения след рязането на пружините
- donotdisturb
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
- Контакти:
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
Колегата Guru ми предлага коиловъри регулируеми за б5 ТА-Тechnix - 590 лв. комплекта . Меко ли ще вози ? Мен ми казаха че може да се регулира и по твърдост ?
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
TA Technix се регулира само по височина и е много твърдо (не, че другите евтини койлове не са). Качествени койлове с регулиране по твърдост са над 2000лв нови.
Последна промяна от radi_nrj на Пон 14 ное 2011 10:07, променено общо 1 път.
- donotdisturb
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
- Контакти:
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
Значи пак отиваме в изходна позиция , рязане трудно защото са в бъчовидна форма ... има варянт от друга кола да се заменят но да са по къси ... филма е пълен 

- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
Има кит на Eibach само пружини свалят 30/30 и стават за нормални аморти 
п.п http://www.modbargains.com/_e/Passat_B5 ... ro_Kit.htm на пример
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... Categories
в немското са по евтини
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40 ... Categories

п.п http://www.modbargains.com/_e/Passat_B5 ... ro_Kit.htm на пример

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... Categories
в немското са по евтини
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40 ... Categories
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
Интересувах се на времето от тия китове - внимавай, че за различните мотори са различни. Имаш вариант (ако е за пасата Б5/Б5.5) да намериш пасат ГТ спорт (сваля с около 2 сантиметра по спомени) и се монтира от завода. Само не знам на кои пасати точно го има. Ейбаховите пружини предполагам ще са по-добрият избор.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
Няма да, само на височина се регулират. За другите варианти да ти кажа честно, не знам.bbboiko2004 написа:колега моя грешка вар 1 няма реглаж по твърдост нали ? Той е при вариант 2...
- albena_sladurana
- Мнения: 622
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: PB
- Местоположение: София---в голфа
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
Сега и,аз да споделя.Преди време имах едно голфче с 4 газови амортисьора БОГЕ и резнах пружините с 2 намотки и колата се залепи на земята.Стана ужасно ниска но за сметка на това където и казвах там отиваше ,супер устойчива и 3год. я смазах от каране и нямаше капка масло по-някой от амортисьорите.От тогава признах БОГЕ-то
Карането по дефилето беше приказка.Друг случеи,маслени амортисьори и рязани пружини следва ,че 2 завоя ми оставаха и финала но не стана оп по-таван
Не го препоръчвам това


Не го препоръчвам това

Re: лични наблюдения след рязането на пружините
albena_sladurana написа:...с 4 газови амортисьора... нямаше капка масло по-някой от амортисьорите...
Те газовите и да изпуснат масло по тях може да има само ако си нагазил в локва масло или мотора ти олива във всички посоки

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
vr_mk2 написа:albena_sladurana написа:...с 4 газови амортисьора... нямаше капка масло по-някой от амортисьорите...
Те газовите и да изпуснат масло по тях може да има само ако си нагазил в локва масло или мотора ти олива във всички посоки
Колега, ако си мислиш, че в газовите амортисьори няма масло жестоко се лъжеш. Образовай се малко преди да даваш крайно некомпетентни коментари.
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
ОК, моя грешка, видях на кое му казвали газови - чисти маслени аморти, просто доусложнени с втори флуид.
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
колеги моя голф 3 1.9 тди 90 коня е доста височък с 14ки джанти в момента 175/60/14
ще взимам 15ки защото немога да ги гледам тия 14ки
размера мисля да е или 185/55/15 или 195/50/15
мисля,че ше стане кънтри хептен
изчетох какво ли не и в крайна сметка какво да направя да резна по една намотка или не
колата е доста по височка от другите голфове незнайно защо
нито искам да го правя спортен и да влиза по добре в завойте нито нищо просто е е мега висок и искам да стане нормален не нисък
идеята ми е дали ще изпуснат амортесиорите
ще взимам 15ки защото немога да ги гледам тия 14ки
размера мисля да е или 185/55/15 или 195/50/15
мисля,че ше стане кънтри хептен
изчетох какво ли не и в крайна сметка какво да направя да резна по една намотка или не
колата е доста по височка от другите голфове незнайно защо
нито искам да го правя спортен и да влиза по добре в завойте нито нищо просто е е мега висок и искам да стане нормален не нисък
идеята ми е дали ще изпуснат амортесиорите
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
Амортите при по-яка дупка ще изпуснат. Аз лично бях с рязани пружини... Ама от двойно по-тежка кола... и то не със заводските аморти!!!
- zarka.zlobarka
- Мнения: 544
- Регистриран на: Сря 18 яну 2012 23:04
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AGU
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
Здравейте колеги! Много се затруднявам в избора на спортни пружини за моя Г4. Трябват ми единствено за по-добра визия. Четох доста теми и мнения, от които още повече се обърках.
За момента съм се спряла на червени FK Automotive Germany, за които пише, че смъкват 35мм отпред и 40мм отзад. От една страна не съм сигурна дали са достатъчно ниски, а от друга се притеснявам да не са прекалено твърди и да друса много.. Ако има някой, който има мнение по въпроса, с което може да ми помогне, ще съм му много благодарна. 


- esto
- Мнения: 150
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
- Автомобил: caddy ecofuel
- Двигател: BSX
- Местоположение: Хановер
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
zarka.zlobarka написа:Здравейте колеги! Много се затруднявам в избора на спортни пружини за моя Г4. Трябват ми единствено за по-добра визия. Четох доста теми и мнения, от които още повече се обърках.За момента съм се спряла на червени FK Automotive Germany, за които пише, че смъкват 35мм отпред и 40мм отзад. От една страна не съм сигурна дали са достатъчно ниски, а от друга се притеснявам да не са прекалено твърди и да друса много.. Ако има някой, който има мнение по въпроса, с което може да ми помогне, ще съм му много благодарна.
според мен вариантите са два или eibach - 30mm. и вози много добре / оптимален вариант комфорт визия и стабилност/ или H&R - 45 но става една идея по-твърдо
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: лични наблюдения след рязането на пружините
Това 35мм отпред и 40мм отзад звучи странно, според мен отпред трябва да сваля повече, за да не стои като увиснала.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта