лични наблюдения след рязането на пружините

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
donotdisturb
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik
Контакти:

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот donotdisturb » Сря 02 ное 2011 17:13


Колегата Guru ми предлага коиловъри регулируеми за б5 ТА-Тechnix - 590 лв. комплекта . Меко ли ще вози ? Мен ми казаха че може да се регулира и по твърдост ?




Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот radi_nrj » Сря 02 ное 2011 17:20


TA Technix се регулира само по височина и е много твърдо (не, че другите евтини койлове не са). Качествени койлове с регулиране по твърдост са над 2000лв нови.

Последна промяна от radi_nrj на Пон 14 ное 2011 10:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
donotdisturb
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik
Контакти:

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот donotdisturb » Сря 02 ное 2011 21:10


Значи пак отиваме в изходна позиция , рязане трудно защото са в бъчовидна форма ... има варянт от друга кола да се заменят но да са по къси ... филма е пълен death


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4293
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 03 ное 2011 14:14


Има кит на Eibach само пружини свалят 30/30 и стават за нормални аморти :beer
п.п http://www.modbargains.com/_e/Passat_B5 ... ro_Kit.htm на пример :)
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... Categories
в немското са по евтини
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40 ... Categories


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот brum » Чет 03 ное 2011 23:06


Интересувах се на времето от тия китове - внимавай, че за различните мотори са различни. Имаш вариант (ако е за пасата Б5/Б5.5) да намериш пасат ГТ спорт (сваля с около 2 сантиметра по спомени) и се монтира от завода. Само не знам на кои пасати точно го има. Ейбаховите пружини предполагам ще са по-добрият избор.


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот Iago » Чет 03 ное 2011 23:33


bbboiko2004 написа:колега моя грешка вар 1 няма реглаж по твърдост нали ? Той е при вариант 2...
Няма да, само на височина се регулират. За другите варианти да ти кажа честно, не знам.


Потребителски аватар
albena_sladurana
Мнения: 622
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 14:02
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: PB
Местоположение: София---в голфа

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот albena_sladurana » Вто 08 ное 2011 21:49


Сега и,аз да споделя.Преди време имах едно голфче с 4 газови амортисьора БОГЕ и резнах пружините с 2 намотки и колата се залепи на земята.Стана ужасно ниска но за сметка на това където и казвах там отиваше ,супер устойчива и 3год. я смазах от каране и нямаше капка масло по-някой от амортисьорите.От тогава признах БОГЕ-то :mrgreen: Карането по дефилето беше приказка.Друг случеи,маслени амортисьори и рязани пружини следва ,че 2 завоя ми оставаха и финала но не стана оп по-таван mhihi
Не го препоръчвам това :да:


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот vr_mk2 » Пон 14 ное 2011 10:03


albena_sladurana написа:...с 4 газови амортисьора... нямаше капка масло по-някой от амортисьорите...


Те газовите и да изпуснат масло по тях може да има само ако си нагазил в локва масло или мотора ти олива във всички посоки mhihi


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот radi_nrj » Пон 14 ное 2011 10:09


vr_mk2 написа:
albena_sladurana написа:...с 4 газови амортисьора... нямаше капка масло по-някой от амортисьорите...


Те газовите и да изпуснат масло по тях може да има само ако си нагазил в локва масло или мотора ти олива във всички посоки mhihi


Колега, ако си мислиш, че в газовите амортисьори няма масло жестоко се лъжеш. Образовай се малко преди да даваш крайно некомпетентни коментари.


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот vr_mk2 » Пон 14 ное 2011 10:16


ОК, моя грешка, видях на кое му казвали газови - чисти маслени аморти, просто доусложнени с втори флуид.


Потребителски аватар
pafoo
Мнения: 52
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот pafoo » Вто 27 мар 2012 17:35


колеги моя голф 3 1.9 тди 90 коня е доста височък с 14ки джанти в момента 175/60/14
ще взимам 15ки защото немога да ги гледам тия 14ки
размера мисля да е или 185/55/15 или 195/50/15
мисля,че ше стане кънтри хептен
изчетох какво ли не и в крайна сметка какво да направя да резна по една намотка или не
колата е доста по височка от другите голфове незнайно защо
нито искам да го правя спортен и да влиза по добре в завойте нито нищо просто е е мега висок и искам да стане нормален не нисък
идеята ми е дали ще изпуснат амортесиорите


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот vr_mk2 » Вто 27 мар 2012 22:47


Амортите при по-яка дупка ще изпуснат. Аз лично бях с рязани пружини... Ама от двойно по-тежка кола... и то не със заводските аморти!!!


Потребителски аватар
zarka.zlobarka
Мнения: 544
Регистриран на: Сря 18 яну 2012 23:04
Автомобил: Golf IV
Двигател: AGU
Местоположение: Габрово
Контакти:

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот zarka.zlobarka » Вто 05 юни 2012 21:54


Здравейте колеги! Много се затруднявам в избора на спортни пружини за моя Г4. Трябват ми единствено за по-добра визия. Четох доста теми и мнения, от които още повече се обърках. :| За момента съм се спряла на червени FK Automotive Germany, за които пише, че смъкват 35мм отпред и 40мм отзад. От една страна не съм сигурна дали са достатъчно ниски, а от друга се притеснявам да не са прекалено твърди и да друса много.. Ако има някой, който има мнение по въпроса, с което може да ми помогне, ще съм му много благодарна. :?:


Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот esto » Чет 07 юни 2012 20:28


zarka.zlobarka написа:Здравейте колеги! Много се затруднявам в избора на спортни пружини за моя Г4. Трябват ми единствено за по-добра визия. Четох доста теми и мнения, от които още повече се обърках. :| За момента съм се спряла на червени FK Automotive Germany, за които пише, че смъкват 35мм отпред и 40мм отзад. От една страна не съм сигурна дали са достатъчно ниски, а от друга се притеснявам да не са прекалено твърди и да друса много.. Ако има някой, който има мнение по въпроса, с което може да ми помогне, ще съм му много благодарна. :?:



според мен вариантите са два или eibach - 30mm. и вози много добре / оптимален вариант комфорт визия и стабилност/ или H&R - 45 но става една идея по-твърдо


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: лични наблюдения след рязането на пружините

Мнениеот MK4 » Пет 15 юни 2012 0:56


Това 35мм отпред и 40мм отзад звучи странно, според мен отпред трябва да сваля повече, за да не стои като увиснала.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта