МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Пон 10 яну 2011 19:53


golfmk1 написа:Защо му спестяваш че не става точно :?:

Кое не става точно.? Става ама трябва този който го прави да знае какво прави. Щом се е стигнало до турбо конверсия не вярвам една лапа да го откаже. И то тя се преправя само ако слага кутия от 1.8т. Г60 кутията би трябвало да пасне на 1-ковата лапа за кутията




golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот golfmk1 » Пон 10 яну 2011 19:57


Не говоря изобщо за лапата.Притискатела на ABF.G60 как се захваща за маховика на VR-а :?:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Пон 10 яну 2011 20:01


golfmk1 написа:Не говоря изобщо за лапата.Притискатела на ABF.G60 как се захваща за маховика на VR-а :?:

Никъде не съм писал че трябва маховик от ВР.
leonardo_vd написа:
belozemec написа:Малко помощ- Каква ск. котия с добър съеденител . Че съеденителя издаде багажа а и котията можеби няма да издържи.....
В момента сам с 4S котия :? :?

Кутия от Г60 или 1.8т , но трябва да минеш на жила. Не е сложно ама си е играчка. Съединител, маховик от Г60 а феродов и притискател от ВР6


Трябва му този комплект за ВР6.
http://www.eurocarparts.com/ecp/c/Volks ... a09ee&CLUK

И маховик от Г60

Последна промяна от leonardo_vd на Пон 10 яну 2011 20:08, променено общо 1 път.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот golfmk1 » Пон 10 яну 2011 20:08


leonardo_vd написа:
belozemec написа:Малко помощ- Каква ск. котия с добър съеденител . Че съеденителя издаде багажа а и котията можеби няма да издържи.....
В момента сам с 4S котия :? :?

Кутия от Г60 или 1.8т , но трябва да минеш на жила. Не е сложно ама си е играчка. Съединител, маховик от Г60 а феродов и притискател от ВР6

Добре тогава.Маховика от G60 е с 6 дупки а притискателя от VR-а с 10.Нещо не се връзва :idea:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Пон 10 яну 2011 20:11


Разликата им е в захващането към коляновия вал. При вр-А са повече болтовете на вала не съм сигурен колко. За това му казвам за Г60 МАХОВИК и комплект притискател и феродов от ВР-6
Ето една тема. http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=201805

Ето и чисто нов такъв кит. Инфото в него е полезно.
http://www.mjmautohaus.com/catalog/prod ... cts_id=401


Потребителски аватар
belozemec
Мнения: 83
Регистриран на: Нед 18 окт 2009 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот belozemec » Пон 10 яну 2011 21:20


Ем значе ми трябва маховик от Г60 претискател и саеденител от ВР-6 с кутия от голф 18. турбо
Много благодаря за ИНФОТО :beer :beer


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Пон 10 яну 2011 21:34


belozemec написа:Ем значе ми трябва маховик от Г60 претискател и саеденител от ВР-6 с кутия от голф 18. турбо
Много благодаря за ИНФОТО :beer :beer

Може и от Г60 кутия, но са по редки и ще ти е по-лесно да намериш от 1.8т, която лично аз мисля че е по-здрава.


Потребителски аватар
belozemec
Мнения: 83
Регистриран на: Нед 18 окт 2009 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот belozemec » Пон 10 яну 2011 21:36


А маховик от АБФ нестава ли че ми е наличен
А колко кинти варвят котиите...


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот niikoo_1 » Пон 10 яну 2011 21:47


С "У" колега с тази буква вместо "О" се пише думата, която толкова често се споменава.

Кутия от АБФ ти върши работа не е нужно да е от 1.8Т.
Кутията както я намериш ~300лв. +- зависи (преди ~3 години продадох подобна кутия без избирач са 250лв. сега нямам идея как се движат цените).
Маховика 50-80лв. пак зависи откъде.


Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот vipra » Вто 11 яну 2011 9:04


belozemec написа:А маховик от АБФ нестава ли че ми е наличен
А колко кинти варвят котиите...


да
на АБФ и Г60 са еднакви маховиците


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот MITKOGOLF » Вто 11 яну 2011 12:17


Пенчо има тука една кутия от 1.8т мотор мини ако изкаш да говорим.


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот didkoltd » Пон 27 юни 2011 21:49


До къде стигнахте с колата,нещо ново ?


Потребителски аватар
belozemec
Мнения: 83
Регистриран на: Нед 18 окт 2009 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот belozemec » Вто 28 юни 2011 19:32


Ами проекта е в застои поради финансови причини . Също имам и проблем с Megata както си варвеше колата изгасна и неще да запали .
Е има малко подобрения от преди ск. котия от Голф 4 1.8 турбо с нова турбина от Ево 8 с керамичен съеденител 228мм. и маховик от Г60


Потребителски аватар
polski-grizach
Мнения: 302
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот polski-grizach » Съб 02 юли 2011 11:56


Абе като е казал човека КОТИЯ значи е котия :applause: Иначе голфа и мотора добре но много проблеми ти се стоварват на главата.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: МК1 83г. от 1.8 DX към 2.0 16v ABF+ Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Съб 02 юли 2011 12:26


belozemec написа:Ами проекта е в застои поради финансови причини . Също имам и проблем с Megata както си варвеше колата изгасна и неще да запали .
Е има малко подобрения от преди ск. котия от Голф 4 1.8 турбо с нова турбина от Ево 8 с керамичен съеденител 228мм. и маховик от Г60

Сетъпа мисля да е идеален за насъскана ежедневка. Виж има доста колеги които може да ти помогнат с мегета. Успех и качи малко пресни клипчета и снимки.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта