Passat G60-Turbo conversion

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот Vizor » Сря 02 юни 2010 8:49


madcap написа:Аз карам с 10-60, (в моята тема го има модела, че не го помня) и не ми гори грам (да чукна на дърво) пък съм с турбина, така че . . .


Да но си със сравнително нов 1.8 Турбо, а не с 20 годишен мотор, на който му е изкарана душата.. въпрос на гледна точка. Аз бях пред същата дилема и избрах 10в40 ама при мене моторите от моята генерация имат проблем с лагерите и реших да не рискувам




Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот neon » Сря 02 юни 2010 9:46


10/60 е добро масло за целта, но не видях никъде да е сервизиран мотора.
П.П. В нет-а има поне 10 теми за турбиниране на двигатели. Според мен колегите са се опитали да постигнат мечтата на Визор-а - тоест "Турбо проект до 1000 лева"! Улеснени са от факта че колата е била с компресор преди това,но... Засега като гледам не успяват на 100% а парите си вървят. По-нагоре в темата друг колега беше написал, че се учим най-добре от грешките си. Да, но при положение че си първи, ама да повтаряш чужди грешки не е много удачно.
Сега да попитам:
-мислите ли да охлаждате маслото по някакъв начин или ще ползвате оригиналния охладител?
-при 0,9 налягане същата горивна и авансова карти ли ще ползвате?
-тампоните на двигателя погледнахте ли?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот Vizor » Сря 02 юни 2010 10:10


neon написа:Според мен колегите са се опитали да постигнат мечтата на Визор-а - тоест "Турбо проект до 1000 лева"!


Мечтата на Визора отмина преди около 1500лв mhihi


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот neon » Сря 02 юни 2010 11:34


Vizor написа:
neon написа:Според мен колегите са се опитали да постигнат мечтата на Визор-а - тоест "Турбо проект до 1000 лева"!


Мечтата на Визора отмина преди около 1500лв mhihi

Е да,ама преди 4 години на Божурище друга "песен" пееше. :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот Vizor » Сря 02 юни 2010 12:45


Така е и го доказах ;) и не само аз! И Иво от Обеля и Валето и още безброй много хора, но когато искаш всичко да стане перфектно преминаваш тази граница. Аз искам всичко да стане перфектно макар, че вече съм навъртял над 18к километра за 2 години на тая кола предимно градско.
Когато купуваш всичко ново ти става ясно, че няма как да го направиш, но ще се съгласиш с мен, че най-лесно се турбинира турбо колата ;)

Аз имам друг въпрос.. ламбда сондата сложи ли я?


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот neon » Сря 02 юни 2010 14:20


neon написа:.....
П.П. В нет-а има поне 10 теми за турбиниране на двигатели. Според мен колегите са се опитали да постигнат мечтата на Визор-а - тоест "Турбо проект до 1000 лева"! Улеснени са от факта че колата е била с компресор преди това,но...

Още държа на мнението си, че за 1000лв. НЕ МОЖЕ да се турбинира АТМОСФЕРЕН двигател.
Тук виждаме опит за турбиниране на двигател с принудително пълнене и съм сигурен, че в края на цялото упражнение (когато колата се движи без проблеми и постоянни дефекти) цената ще е минала 1000лв. отдавна.
П.П. След ремап-а миналата година не бях засичал колко ми харчи колата извън града. Успях да постигна засичане за събора на Калояново. Отиване с постоянни 140км/ч.+20 обиколки на пистата+връщане с постоянни 130км/ч.= 9,2л/100км. :shock Бях потресен!!!!!!!! :banana

Последна промяна от neon на Сря 02 юни 2010 14:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Сря 02 юни 2010 14:27


Да Иво Ламда сондата я сложих още като стана Даунпайпа!!Колата Отдавна е в движение ,след като оправих проблема със дюзите,отидох в сервиза на един Съзтезател от (БФСА) да я понастрой,смисъл такъв предварения,бензини ,с компютъра я свързва нещо, незнам замърка!Маслото с което съм сега е Castrol 10w40 Semi-Synt,като градус ми достигна 104 на джаста праста каране,а като я отпусна държи 96!Имам и приготвен маслен радиатор,но засега няма да го слагам,ново масло взех, за да се подсигоря,мисля че е хубав този Castrol 10w60,иначе старото 10w40 Castrol няма и 1000км!!!За сега ще следя температурата на маслото при летните температури,ако нещо има и се наложи,ще монтирам масления радиатор....

Целта на цялата работа беше просто колата да бъде с турбо и да фъшти,не да се правят извращения по гонки и т.н.Добре признавам си пробвахме я на летящ,летящ летящ колко да е летящ от 2-ра тръгнахме, с Honda Accord 2.2 Vtek,разлика му направих 1-2 коли и на Старт се пробвах,но ме е страх малко имам чуството,че ще ми остане скоростния лост в ръката,все още ми е страна за каране и не и давам Зор!!Тези дни разглобих всичко,източих и маслото,махнах картера,причината е че ще слагам нови гарнитури на смукателя,изпускателя и естествено картера и метална на турбото,тампоните на двигателя ги погледнахме чук са не се мята и т.н това е...

Последна промяна от S.Raikov на Сря 02 юни 2010 14:38, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Сря 02 юни 2010 14:32


neon написа:
neon написа:.....
П.П. В нет-а има поне 10 теми за турбиниране на двигатели. Според мен колегите са се опитали да постигнат мечтата на Визор-а - тоест "Турбо проект до 1000 лева"! Улеснени са от факта че колата е била с компресор преди това,но...

Още държа на мнението си, че за 1000лв. НЕ МОЖЕ да се турбинира АТМОСФЕРЕН двигател.

Що бре,авера къде отиде да учи в Софето,направиха на един негов колега Ладата (1500) с турбо,Турбото е от Бус Паджеро т2 е турбото,от един познат за 120лв,карбуратора е от Рено 5 Alpine Турбо 84година,карат я на 0,4 боост,цялата работа излезе :lol: 200-250лв.Но всеки с Целта си едни искат да е егати бегачката други искат Просто малко повече пъргавина това е...


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Нед 06 юни 2010 18:39


Малко up "Окачване"

ИзображениеИзображение
Изображение


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот wierdo » Нед 06 юни 2010 19:24


Добре изглежда. Монтирай масления за да ти е мирна главата. Успех с развитието на колата.


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Пон 07 юни 2010 20:15


Колата е Сглобена,даже я карах за сега е ок,утре трябва да сложа задното окачване и после трябва да се измие,че на нищо заприлича.....


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Чет 10 юни 2010 19:08


Изображение
Изображение


Колата се движи добре,днес излязах с нея 13-30 по-най горещото,с настъпване,чакане по-светофари и т.н маслото повече от 96градуса недостигна,като я карам нормално 88,90градуса


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Нед 13 юни 2010 19:46


Излезе Проблемче,кажете по какъв начин и имали въобще шанс да се оправи?
Westgeita на Турбото залепна и сега прави много над 1 бар?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот Vizor » Нед 13 юни 2010 20:48


Уейста или актуатора? Актуатора ще го смениш лесно...


Потребителски аватар
S.Raikov
Мнения: 683
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat G60-Turbo conversion

Мнениеот S.Raikov » Нед 13 юни 2010 21:24


Имам предвид вакум управлението не връща,запецнало е и надува до безкрай......



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта