



Golf 3 16V turbo
- nando 16v
- Мнения: 1434
- Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
devil_vas написа:когато дойде на Калояново, само него ще снимам... тъкмо това ще е качествен тест драйв за него
то и за другите 2 проекта де![]()
п.с. подмазвам се за да ме повози на съскащ голф![]()
![]()
![]()
аааа и аз искам да се повозя.когато бях в софия през април имах възможноста да се возя на бял КР с турбо на предното стъкло пишеше РЕАКТИВ,беше страшна лудница очаквам и тези нови турбо проекти така да ми напълнят душата

- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
nando 16v написа:devil_vas написа:когато дойде на Калояново, само него ще снимам... тъкмо това ще е качествен тест драйв за него
то и за другите 2 проекта де![]()
п.с. подмазвам се за да ме повози на съскащ голф![]()
![]()
![]()
аааа и аз искам да се повозя.когато бях в софия през април имах възможноста да се возя на бял КР с турбо на предното стъкло пишеше РЕАКТИВ,беше страшна лудница очаквам и тези нови турбо проекти така да ми напълнят душата
Познавам собственика на белия голф - сега кара един Корвет, а Голфа поизчезна някъде. Между другото този голф беше на ГАЗ

п.п. Миналата седмица се повозих на машината на Килъра и леко щях да си повърна обяда

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
nando 16v написа:имам снимки на въпросната кола и на двигателя и ако някой ще ги качи да му ги пратя а......
Прати ги.
paco1978@mail.bg
PACO
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Golfa e lud
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 0:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
:)
Пробвахте ли ги вече с Кенара с астрата кое върви повече???
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: :)
Golfa e lud написа:Пробвахте ли ги вече с Кенара с астрата кое върви повече???
няма смисъл да ги пробваме , на кенара астрата е на 1.2бара и праи 13.6х сек по Гтек, а моита е на 0.6бара и праи 14.68сек
с други думи ще сум на около 50 метра зад него !!
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Аз мога ли да помоля за един въпрос, по принцип винаги чета темите свързани с турбиниране на двигателите, ама имам някой неяснотий,
Ако може да се опише от какво се състой целия процес, пътища на маслото, и т. н.
кое след кое следва и т.н.
то направо да се и казва кое за какво е . . .
за да си има няква яснота
Ще съм ви мноо благодарен
Ако може да се опише от какво се състой целия процес, пътища на маслото, и т. н.
кое след кое следва и т.н.
то направо да се и казва кое за какво е . . .
за да си има няква яснота
Ще съм ви мноо благодарен
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Първо се прави пълен преглед на мотора за да се види в какво състояние е в момента , лагери сегменти и т.н.
преглед на главата, легла на клапани, при 16в задължително се сменят водачите на изпускателните клапани защото се разбиват!!
веригата и повдигачите ако са за смяна също!!
ако се слагат други бутала Ковани с по голям размер се шлаифа блока и се прави хлабината която призводителя на въпросните бутала препоръчва и следва хонинг!
След като се сбере хардуера на мотора се започва с изпускателен колектор , тои е къстам в повечето случаи според това каква е турбината и какви коне се голят от мотора , и според това дали е всекидневна или само за писта и т.н.
Маслената магистрала за смазване и охлаждане на турбината се взима от конзолата над масления филтър, или се прави отвор и резба за щуцер или се прави трийник за мяатото на датчика които мери налягането на маслото , за втулкови турбини на входа на турбото се слага рестриктор от 1.2-2мм
Дреина , или оттичането на маслото което вече е преминало през турбото трябва да става на само-оттек и за целта се използва малкуч с размер мин 12мм като долният му краи се включва в наи горната част на картера или се прави отвор на блока , за да е над нивото на маслото в картера!!
Следва монтаж на добре подбран интеркулер, и правенето на турбо пътища от също добре подбрани размери на трубите в зависимост от това какви са дължините на пътищата от турбото до интеркулера и от кулера до дросела, а и обема на всмукателния колектор също е важен!
Бензиновата реика , се изработва или се взима готова от друга кола и се преправя за въпросния проект, също и бензинови маркучи се взимат хубави щот с бензуна шега не бива!!!по възможност тефлонови
Бензиновата помпа се замена с по дебитна , или се кара със старата на по голямо налягане на бензина в слувая се ползва прогресивен регулатор!
Следва правенето на ауспоха , подбира се спрямо турбината и налягането на което ще се кара като , има дазлика при изряаботката даунпайпа при вътрешен уестгейт и външен! ще го видите в проекта на Cordoba16v и спрямо моя даунпайп!!
остава най-важното електрониката която ще накара да мотора да заработи като едно цяло , а там вариянти има много и всеки тунер избира сам какво управление да използва спрямо парите с които разполага !!!
надявам се да съм бил полезен
преглед на главата, легла на клапани, при 16в задължително се сменят водачите на изпускателните клапани защото се разбиват!!
веригата и повдигачите ако са за смяна също!!
ако се слагат други бутала Ковани с по голям размер се шлаифа блока и се прави хлабината която призводителя на въпросните бутала препоръчва и следва хонинг!
След като се сбере хардуера на мотора се започва с изпускателен колектор , тои е къстам в повечето случаи според това каква е турбината и какви коне се голят от мотора , и според това дали е всекидневна или само за писта и т.н.
Маслената магистрала за смазване и охлаждане на турбината се взима от конзолата над масления филтър, или се прави отвор и резба за щуцер или се прави трийник за мяатото на датчика които мери налягането на маслото , за втулкови турбини на входа на турбото се слага рестриктор от 1.2-2мм
Дреина , или оттичането на маслото което вече е преминало през турбото трябва да става на само-оттек и за целта се използва малкуч с размер мин 12мм като долният му краи се включва в наи горната част на картера или се прави отвор на блока , за да е над нивото на маслото в картера!!
Следва монтаж на добре подбран интеркулер, и правенето на турбо пътища от също добре подбрани размери на трубите в зависимост от това какви са дължините на пътищата от турбото до интеркулера и от кулера до дросела, а и обема на всмукателния колектор също е важен!
Бензиновата реика , се изработва или се взима готова от друга кола и се преправя за въпросния проект, също и бензинови маркучи се взимат хубави щот с бензуна шега не бива!!!по възможност тефлонови
Бензиновата помпа се замена с по дебитна , или се кара със старата на по голямо налягане на бензина в слувая се ползва прогресивен регулатор!
Следва правенето на ауспоха , подбира се спрямо турбината и налягането на което ще се кара като , има дазлика при изряаботката даунпайпа при вътрешен уестгейт и външен! ще го видите в проекта на Cordoba16v и спрямо моя даунпайп!!
остава най-важното електрониката която ще накара да мотора да заработи като едно цяло , а там вариянти има много и всеки тунер избира сам какво управление да използва спрямо парите с които разполага !!!
надявам се да съм бил полезен
Re: :)
KILLER GTI написа:Golfa e lud написа:Пробвахте ли ги вече с Кенара с астрата кое върви повече???
няма смисъл да ги пробваме , на кенара астрата е на 1.2бара и праи 13.6х сек по Гтек, а моита е на 0.6бара и праи 14.68сек
с други думи ще сум на около 50 метра зад него !!
Неискам да се заяждам ама на Божура даваше 15 и.... а маи беше на 0.8 налягяне има голямо значение от други фактори освен налягане.Да не задалбаваме ама в една кола в която са наляти много пари и да не трагне е многозле и...................... .Неговоря зя твоита ама и тя трябва да тръгне повече от това.
Нищо лично KILLER GTI
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта