Golf 3 16V turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Съб 15 юли 2006 20:01


Ми айде да споделят де, само аз ли съм в невидение :?




Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Съб 15 юли 2006 23:00


devil_vas написа:когато дойде на Калояново, само него ще снимам... тъкмо това ще е качествен тест драйв за него :wink:
то и за другите 2 проекта де :roll:

п.с. подмазвам се за да ме повози на съскащ голф :P :D :D :D

аааа и аз искам да се повозя.когато бях в софия през април имах възможноста да се возя на бял КР с турбо на предното стъкло пишеше РЕАКТИВ,беше страшна лудница очаквам и тези нови турбо проекти така да ми напълнят душата :wink:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Нед 16 юли 2006 22:52


аз не се познавам с собственика на въпросната кола, ама кат ми казаха на кво налягане го кара сега са стреснах :)


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот PL-16v » Нед 16 юли 2006 23:06


Аз съм го наблюдавал тоя белия направо ми плашеше окото а как гърмеше и кви огньове фърляше не е истина :D


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Нед 16 юли 2006 23:56


Ако е тоя софийския то затова сега е на салата мотора доколкото знам.
2бара са му "малко" множко...

РАСО


Потребителски аватар
Boxer
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boxer » Пон 17 юли 2006 13:06


nando 16v написа:
devil_vas написа:когато дойде на Калояново, само него ще снимам... тъкмо това ще е качествен тест драйв за него :wink:
то и за другите 2 проекта де :roll:

п.с. подмазвам се за да ме повози на съскащ голф :P :D :D :D

аааа и аз искам да се повозя.когато бях в софия през април имах възможноста да се возя на бял КР с турбо на предното стъкло пишеше РЕАКТИВ,беше страшна лудница очаквам и тези нови турбо проекти така да ми напълнят душата :wink:


Познавам собственика на белия голф - сега кара един Корвет, а Голфа поизчезна някъде. Между другото този голф беше на ГАЗ :lol:

п.п. Миналата седмица се повозих на машината на Килъра и леко щях да си повърна обяда :D


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 17 юли 2006 13:49


Boxer написа:Познавам собственика на белия голф - сега кара един Корвет, а Голфа поизчезна някъде. Между другото този голф беше на ГАЗ :lol:



Беше много отдавна. :wink:

РАСО


Потребителски аватар
nando 16v
Мнения: 1434
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот nando 16v » Вто 18 юли 2006 13:39


имам снимки на въпросната кола и на двигателя и ако някой ще ги качи да му ги пратя а...... :arrow:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 18 юли 2006 14:02


nando 16v написа:имам снимки на въпросната кола и на двигателя и ако някой ще ги качи да му ги пратя а...... :arrow:


Прати ги.

paco1978@mail.bg

PACO


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 18 юли 2006 22:00


Boxer написа:
п.п. Миналата седмица се повозих на машината на Килъра и леко щях да си повърна обяда :D

ми аз маи преди тва съм забравил да ти кажа да не ядеш нищо :D :D :D


Потребителски аватар
Golfa e lud
Мнения: 126
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 0:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

:)

Мнениеот Golfa e lud » Вто 18 юли 2006 23:27


Пробвахте ли ги вече с Кенара с астрата кое върви повече???


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: :)

Мнениеот KILLER GTI » Вто 18 юли 2006 23:46


Golfa e lud написа:Пробвахте ли ги вече с Кенара с астрата кое върви повече???

няма смисъл да ги пробваме , на кенара астрата е на 1.2бара и праи 13.6х сек по Гтек, а моита е на 0.6бара и праи 14.68сек
с други думи ще сум на около 50 метра зад него !!


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Вто 18 юли 2006 23:59


Аз мога ли да помоля за един въпрос, по принцип винаги чета темите свързани с турбиниране на двигателите, ама имам някой неяснотий,

Ако може да се опише от какво се състой целия процес, пътища на маслото, и т. н.
кое след кое следва и т.н.
то направо да се и казва кое за какво е . . .
за да си има няква яснота

Ще съм ви мноо благодарен


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 19 юли 2006 0:42


Първо се прави пълен преглед на мотора за да се види в какво състояние е в момента , лагери сегменти и т.н.
преглед на главата, легла на клапани, при 16в задължително се сменят водачите на изпускателните клапани защото се разбиват!!
веригата и повдигачите ако са за смяна също!!
ако се слагат други бутала Ковани с по голям размер се шлаифа блока и се прави хлабината която призводителя на въпросните бутала препоръчва и следва хонинг!
След като се сбере хардуера на мотора се започва с изпускателен колектор , тои е къстам в повечето случаи според това каква е турбината и какви коне се голят от мотора , и според това дали е всекидневна или само за писта и т.н.
Маслената магистрала за смазване и охлаждане на турбината се взима от конзолата над масления филтър, или се прави отвор и резба за щуцер или се прави трийник за мяатото на датчика които мери налягането на маслото , за втулкови турбини на входа на турбото се слага рестриктор от 1.2-2мм
Дреина , или оттичането на маслото което вече е преминало през турбото трябва да става на само-оттек и за целта се използва малкуч с размер мин 12мм като долният му краи се включва в наи горната част на картера или се прави отвор на блока , за да е над нивото на маслото в картера!!
Следва монтаж на добре подбран интеркулер, и правенето на турбо пътища от също добре подбрани размери на трубите в зависимост от това какви са дължините на пътищата от турбото до интеркулера и от кулера до дросела, а и обема на всмукателния колектор също е важен!
Бензиновата реика , се изработва или се взима готова от друга кола и се преправя за въпросния проект, също и бензинови маркучи се взимат хубави щот с бензуна шега не бива!!!по възможност тефлонови
Бензиновата помпа се замена с по дебитна , или се кара със старата на по голямо налягане на бензина в слувая се ползва прогресивен регулатор!
Следва правенето на ауспоха , подбира се спрямо турбината и налягането на което ще се кара като , има дазлика при изряаботката даунпайпа при вътрешен уестгейт и външен! ще го видите в проекта на Cordoba16v и спрямо моя даунпайп!!
остава най-важното електрониката която ще накара да мотора да заработи като едно цяло , а там вариянти има много и всеки тунер избира сам какво управление да използва спрямо парите с които разполага !!!
надявам се да съм бил полезен


Потребителски аватар
dano
Мнения: 93
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: :)

Мнениеот dano » Сря 19 юли 2006 21:24


KILLER GTI написа:
Golfa e lud написа:Пробвахте ли ги вече с Кенара с астрата кое върви повече???

няма смисъл да ги пробваме , на кенара астрата е на 1.2бара и праи 13.6х сек по Гтек, а моита е на 0.6бара и праи 14.68сек
с други думи ще сум на около 50 метра зад него !!



Неискам да се заяждам ама на Божура даваше 15 и.... а маи беше на 0.8 налягяне има голямо значение от други фактори освен налягане.Да не задалбаваме ама в една кола в която са наляти много пари и да не трагне е многозле и...................... .Неговоря зя твоита ама и тя трябва да тръгне повече от това.
Нищо лично KILLER GTI



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта