2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот Vizor » Сря 10 дек 2014 10:03


Не мога да ти кажа, защото не съм се занимавал, но единственото, което можеш да направиш е да си играеш с дължината за да видиш къде отива и как най-добре се "усеща", защото на дино ясно, че няма да я настройваш.
Иначе за първия за изненадите ли точно пита или греша?
Ако е така - ето:

Изображение

http://s1201.photobucket.com/user/B15NEOVVL/media/ITB/toda_itb_plenum_carbon_f20_zps37b12aba.jpg.html

Казвам, че неговия пленум е на скоби и директно маха кутията за състезание, според мен.
Тромпетите са важна част от пълненето и не случайно се правят.
С правилно направени можеш да постигнеш над атмосферно налягане при пълненето.

Със сигурност има доста по-компетентни от мен на атмосферните мотори, защото аз такъв не съм правил никога. Знам само принципи на работа и някои тънки неща от типа - защо.
Но практиката ми липсва.




Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот vankoGTI » Сря 10 дек 2014 23:38


Дроселите са качени и колата вече може да се каже че работи някакси добре :biggrin. Значи след няколко дни борба да ги подкарам тея дросели разбрах едно.С тромпети без кутия и без тромпети и без кутия няма палене.С кутията пред дроселите с вход с диаметар ф80 без филтър няма палене.С филтър пали но не работи равномерно и гърми на бедна смес.С филтърната кутия със сменен вход на ф65 с филтър,пали не работи равномерно и не върви.Като затвориш половината вход на кутията с ръка,пали и се има равномерна работа и се форсира чисто до 8000 оборота.
След като сложих рестриктор на входа на кутията с диаметър ф35 и излезнах на пътя беше вече друга работа,колата не дава да и се даде газ полудява!!!Предполагах че и трябва по малко въздух ама чак пак толкова не съм очаквал.Ще пробвам с няколко отвора и ще преценя най оптималния.Не съм очаквал че кола може да върви така с толкова малко въздух.
Ако някой знае защо така става да чуем :bowdown


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот Vizor » Сря 10 дек 2014 23:50


А ти на системи върза ли ги тея дросели да видиш кавко става с тях? Вакума им да видиш?


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот Vankata_84 » Чет 11 дек 2014 13:41


Ако всичко изписано важи все за газова с АГУ почвам да ти рисувам малко схеми и довечера да ти ги метна.

Няма как изпарител работещ с под налягане/вакум/разреждане да искаш да реагира на "повей". Имам идея ще я опиша ти само кажи че всичко написано е само за газовата! :beer


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот Vizor » Чет 11 дек 2014 17:50


Грам даже не говоря за шитави газови. Говоря ти за принципи на работа на двигателя. Това изпарителя как работи ич не ме бърка. И Изпарителя може да бачка и НАД налягане по принцип с малко модове. Ако разбираш от газови уредби ще знаеш по-добре от мен. Аз само така съм слушал ;)

Изобщо не говоря за изпарители и тн. Видя ли някъде да ги включвам в схеми на състезателни мотори с перфкетно изчислени и измерени тромпети, дросели, велоситита и всякакви мизерии други?


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот Vankata_84 » Чет 11 дек 2014 18:01


Не ве човек да спестим цитати че у някой форуми се сърдят не уточних че горното е изцяло към автора :th_up


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот Vizor » Чет 11 дек 2014 20:01


Оки :)


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот vankoGTI » Чет 11 дек 2014 23:24


Визоре не съм закачал часовници да меря вакума,но съм сигурен че е достатъчен просто плочките според мен трябваше да са малко по друг тип.
Ванка знам горе долу как работи газов изпарител,но не съм очаквал че на това животно ще трябва има по голям вакум даже и във кутията пред дроселите за да може да си всмуче газта.Това постигнах като намалявам входа на филтърната кутия.Тея дни ще си поиграя малко с размерите на рестрикторите на входа на кутията за да видя с кой диаметър ще има най добър резултат.
Ванка чакам схемите да ги видя :beer


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот Vizor » Пет 12 дек 2014 0:12


Не достатъчен само, а равен :) Малко отклонение в клапите и ще запалиш на кукуво лято.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот Vankata_84 » Пет 12 дек 2014 0:16


Сега се прибирам и съм умрел за легло...

Направи следното...Задната страна на изпарителя(гърба) ако е БРЦ има само една дупка ако е Ловато има няколко...Това е отвора през който мембраната на изпарителя се разтоварва когато се движи(разтоварва се от това да направи налягане или вакум защото ще се образува камера). С други думи мембраната на изпарителя се движи под действието на вакума от смесителя/лите от предната вътрешна страна, а от другата страна(задната) е "оставена" да работи с атмосферното налягане. Това е "нормалния" мързелив НЕ прецизен вариант.
Това което искам да направиш за да си улесниш живота е да монтираш извод за маркуч с поне ф10мм на задния капак на изпарителя. Като предварително си направил така че ако е БРЦ си навил извод, ако е Ловато си замазал със силикон всички малки отвори и си пробил голям и на него отново си направил извод да свържеш маркуча(може да се наложи леко разглобяване на изпарителя). ДРУГИЯ КРАЙ трябва да свържеш в най-далечната точка на смукателната система(в която имаш под налягане което да ти помогне да управляваш мембраната за по-голяма прецизност и в задната страна!)...С други думи веднага СЛЕД въздушния филтър. Пак пробиваш отвор и на него извод и маркуч. Така ще реализираш най-оптималния контрол над мембраната, от което ще можеш да и действаш с повече сила. А с повече сила изпарителя може да отдаде повече гориво по-лесно. Ще пали, работи, реагира с 30% по-добре колата. Ще може да увеличиш въздушния път малко. Ще спреш да си зависим от съпротивлението на филтъра и настройките ще са вече постоянни! Няма да ги разбутва друг филтър, вятър, движение на колата.


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 16v + WEBERI 40 DCOE....ITB with LPG

Мнениеот vankoGTI » Нед 04 яну 2015 16:09


След много усилия и проби!!!Установих ,че колата с дросели с обикновенна газ върви по слабо от колкото с рязаният колектор от АБФ.Ако слагам дросели те ще се подкарват на бензин!!!Сложих си колектора и си поръчах газов смесител BRC BLOS които работи като газов карбуратор и не намалява въздушният поток към дросела!!!
За това става въпрос
https://www.youtube.com/watch?v=S4WCwUdsBaU



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта