Чип тунинг от Brezel
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
didko написа:Vasseto написа:Няkой взе ли вече чип за 1Z?
Мдаа аз си взех но при мен изникна някакъв ппроблем с имобилайзера (или може би от несътветствие в чиповете) не знам. И аз се присъединявам към общото мнение че брезел е много точен.
![]()
![]()
сега съм на работа и не мога много да пиша но довечера ще драсна повече неща. При DIDKO проблема не е в имобилайзера а просто чиповете не пасват . Това се дължи на факта че за неговото ЕЦУ има 2 версий на софтуера . Много след като вече баях пратил чиповете той ми каза че лепенките на оригиналните чипове са други. Затова му обещах да му пратя тези които ще паснат и така и ще направя Ако някой не варва може лично да се обърне към него и да го попита. Ауди 80 и голф 3 са с друго ецу и друг софтуер но иначе са си с 1Z мотор.
Ако някой иска да пита по подробно за такъв чип се нуждая от номера на ЕЦУто и от номера на оригиналния чип (софтуерномер)
По принцип на чиповете можете да ги получите някъде за около седмица. По подробно довечера

Поздрави Brezel
Последна промяна от Brezel на Пон 13 фев 2012 21:58, променено общо 1 път.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз имам един въпрос - може и да е написано някъде и да не съм видял, ама да питам- какво влияние оказва на разхода въпросния чип. Карам VW Golf III 1,9 TDI 90 hp, което значи, по това, което четох по - горе, увеличаване с около 15 -20 к.с. Но нали вървенето и мощността трябва да дойдат от някъде? Затова питам да разхода. Благодаря
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
flash написа:Някой може ли да ми каже къде е компа на голф3 тди 03.1994 година и как да стигна до него?
Искам да видя номера за да не стават проблеми!!!
Като отвориш капака на двигателя, намира се от страната на пътника под чистачките, само трябва да махнеш пластмасовата кора под чистачката, маха се само дясната, като преди това трябва да извадиш пластмасовите щипки (или болтове май им се викаше).
Приготви си шестограм или някаква много здрава малка отверка защото винтовете на ЕКУ-то са на шестограм и са много малки, гадни и затегнати. Няма да ти казвам колко се мъчих.
Като отвориш ЕКУ-то, над чипа който ти трябва има една бяла пласмаса, на нея от горната и страна има две дупчици, вкарваш отверката и буташ леко навън и пласмаската се откопчава


Другото, което е внимавай да не счупиш някое краче като вадиш чипа, че са много финни и се кривят лесно. Аз на моя оригинални му накривих две от крачетата, но после ги изправих.
Дано съм помогнал.
А и още нещо пласмасвата кора която е под чистачката от дясно си има чалъм да на вадене и поставяне, мен ми беше зор първия път.
dobrinb написа:Аз имам един въпрос - може и да е написано някъде и да не съм видял, ама да питам- какво влияние оказва на разхода въпросния чип. Карам VW Golf III 1,9 TDI 90 hp, което значи, по това, което четох по - горе, увеличаване с около 15 -20 к.с. Но нали вървенето и мощността трябва да дойдат от някъде? Затова питам да разхода. Благодаря
При турбо дизелите при леко каране разхода се намалява малко, коалта върви повече, заради по-големия бууст (налягане от турбината) горивната смес се обеднява демек на едно и също количество гориво се пада повече въздух като има чип, така, че разхода пада с към 0.5литра при нормално каране.
Последна промяна от niikoo_1 на Сря 12 апр 2006 16:06, променено общо 2 пъти.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
flash написа:Някой може ли да ми каже къде е компа на голф3 тди 03.1994 година и как да стигна до него?
Искам да видя номера за да не стават проблеми!!!
виж на страница 2 има си снимки от голф 3 ВР6 при теб ще е подобно да не кажа същото.
А разхода при нормално каране дори пада. Ако обаче го настъпваз много се покачва малко. Всичко е обаче в границите на най-много половин литър (това обаче ако го натискаш колко отнесе


Поздрави
Последна промяна от Brezel на Пон 13 фев 2012 22:07, променено общо 1 път.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
flash написа:Всички казват че разхода пада!!!
Като си сложа чип ще кажа реално измерени стйности
Съгласен съм с теб. всички казват ...ако...обаче...вслучай че....по принцип и на края не се знае. А и зависи как си карап колата и как ще мериш разхода. Но мога да ти гарантирам че драстично покачване няма. Най вероятно ще си е същия.

- driver
- Мнения: 2033
- Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
- Автомобил: diesel
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Искам да кажа на всички които все още се съмняват в колегата Brezel, че това е един много сериозен човек, който ще направи всичко възможно да Ви свърши работа и то КАЧЕСТВЕНО ! ! !
Искам да му изкажа най-искрени благодарности за това, че направи всичко възможно за да получа НАЙ-ДОБРОТО!!!
ДАНО ВСИЧКИ В БЪЛГАРИЯ СЕ НАУЧИМ ДА ПРАВИМ БИЗНЕС КАТО НЕГО - ПО ЕВРОПЕЙСКИ ! ! !
Искам да му изкажа най-искрени благодарности за това, че направи всичко възможно за да получа НАЙ-ДОБРОТО!!!
ДАНО ВСИЧКИ В БЪЛГАРИЯ СЕ НАУЧИМ ДА ПРАВИМ БИЗНЕС КАТО НЕГО - ПО ЕВРОПЕЙСКИ ! ! !
- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
niikoo_1 написа:flash написа:Някой може ли да ми каже къде е компа на голф3 тди 03.1994 година и как да стигна до него?
Искам да видя номера за да не стават проблеми!!!
Като отвориш капака на двигателя, намира се от страната на пътника под чистачките, само трябва да махнеш пластмасовата кора под чистачката, маха се само дясната, като преди това трябва да извадиш пластмасовите щипки (или болтове май им се викаше).
Приготви си шестограм или някаква много здрава малка отверка защото винтовете на ЕКУ-то са на шестограм и са много малки, гадни и затегнати. Няма да ти казвам колко се мъчих.
Като отвориш ЕКУ-то, над чипа който ти трябва има една бяла пласмаса, на нея от горната и страна има две дупчици, вкарваш отверката и буташ леко навън и пласмаската се откопчава
. След това вадиш чипа, като го надигаш леко с отверката от едната страна после от другата, значи чипа е непосредствено под пласмасата, да не земе да отскубеш основата на, която се държи чипа
, щото и такива случай е имало.
Другото, което е внимавай да не счупиш някое краче като вадиш чипа, че са много финни и се кривят лесно. Аз на моя оригинални му накривих две от крачетата, но после ги изправих.
Дано съм помогнал.
А и още нещо пласмасвата кора която е под чистачката от дясно си има чалъм да на вадене и поставяне, мен ми беше зор първия път.dobrinb написа:Аз имам един въпрос - може и да е написано някъде и да не съм видял, ама да питам- какво влияние оказва на разхода въпросния чип. Карам VW Golf III 1,9 TDI 90 hp, което значи, по това, което четох по - горе, увеличаване с около 15 -20 к.с. Но нали вървенето и мощността трябва да дойдат от някъде? Затова питам да разхода. Благодаря
При турбо дизелите при леко каране разхода се намалява малко, коалта върви повече, заради по-големия бууст (налягане от турбината) горивната смес се обеднява демек на едно и също количество гориво се пада повече въздух като има чип, така, че разхода пада с към 0.5литра при нормално каране.
На мен ми беше обратно,пак под чистачката,но не пред кормилото, а от другата страна.Пак по същия начин, наистина е мн зор с тези пластмаси и винтовете, но аз с клещи се справих за има няма 4 часа

Колата ми е 95г. и скоро ще ти кажа номера Brezel, на ЕКУ-то,просто нямах никакво време да се занимавам, но още днес ще ти пратя снимка с номера , да кажеш дали имаш такъв. BE COOL FOREVER !

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта