Чип тунинг от Brezel

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 12 апр 2006 13:21


И аз имам чип от брезел ,човека е много коректен.Доволен!




Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 12 апр 2006 13:58


Няkой взе ли вече чип за 1Z?


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Сря 12 апр 2006 14:16


Vasseto написа:Няkой взе ли вече чип за 1Z?


За 1.9 тди 90 коня ли става на въпрос!?

Ако си поръчам чип за тди 90к.с. след колко време ще мога да си го сложа?


Питам защото в края на май заминавам за USA , а пак искам малко да се понарадвам на по-голямата мощ!!!


didko
Мнения: 188
Регистриран на: Пет 05 ное 2004 13:55
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот didko » Сря 12 апр 2006 15:05


Vasseto написа:Няkой взе ли вече чип за 1Z?

Мдаа аз си взех но при мен изникна някакъв ппроблем с имобилайзера (или може би от несътветствие в чиповете) не знам :oops: . И аз се присъединявам към общото мнение че брезел е много точен. :drunk :drunk :drunk


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Сря 12 апр 2006 15:44


didko написа:
Vasseto написа:Няkой взе ли вече чип за 1Z?

Мдаа аз си взех но при мен изникна някакъв ппроблем с имобилайзера (или може би от несътветствие в чиповете) не знам :oops: . И аз се присъединявам към общото мнение че брезел е много точен. :drunk :drunk :drunk


сега съм на работа и не мога много да пиша но довечера ще драсна повече неща. При DIDKO проблема не е в имобилайзера а просто чиповете не пасват . Това се дължи на факта че за неговото ЕЦУ има 2 версий на софтуера . Много след като вече баях пратил чиповете той ми каза че лепенките на оригиналните чипове са други. Затова му обещах да му пратя тези които ще паснат и така и ще направя Ако някой не варва може лично да се обърне към него и да го попита. Ауди 80 и голф 3 са с друго ецу и друг софтуер но иначе са си с 1Z мотор.
Ако някой иска да пита по подробно за такъв чип се нуждая от номера на ЕЦУто и от номера на оригиналния чип (софтуерномер)
По принцип на чиповете можете да ги получите някъде за около седмица. По подробно довечера :wink:

Поздрави Brezel

Последна промяна от Brezel на Пон 13 фев 2012 21:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Сря 12 апр 2006 15:53


Някой може ли да ми каже къде е компа на голф3 тди 03.1994 година и как да стигна до него?
Искам да видя номера за да не стават проблеми!!!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Сря 12 апр 2006 15:54


Аз имам един въпрос - може и да е написано някъде и да не съм видял, ама да питам- какво влияние оказва на разхода въпросния чип. Карам VW Golf III 1,9 TDI 90 hp, което значи, по това, което четох по - горе, увеличаване с около 15 -20 к.с. Но нали вървенето и мощността трябва да дойдат от някъде? Затова питам да разхода. Благодаря


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 12 апр 2006 16:04


flash написа:Някой може ли да ми каже къде е компа на голф3 тди 03.1994 година и как да стигна до него?
Искам да видя номера за да не стават проблеми!!!



Като отвориш капака на двигателя, намира се от страната на пътника под чистачките, само трябва да махнеш пластмасовата кора под чистачката, маха се само дясната, като преди това трябва да извадиш пластмасовите щипки (или болтове май им се викаше).

Приготви си шестограм или някаква много здрава малка отверка защото винтовете на ЕКУ-то са на шестограм и са много малки, гадни и затегнати. Няма да ти казвам колко се мъчих.
Като отвориш ЕКУ-то, над чипа който ти трябва има една бяла пласмаса, на нея от горната и страна има две дупчици, вкарваш отверката и буташ леко навън и пласмаската се откопчава
:wink: . След това вадиш чипа, като го надигаш леко с отверката от едната страна после от другата, значи чипа е непосредствено под пласмасата, да не земе да отскубеш основата на, която се държи чипа :!: , щото и такива случай е имало.
Другото, което е внимавай да не счупиш някое краче като вадиш чипа, че са много финни и се кривят лесно. Аз на моя оригинални му накривих две от крачетата, но после ги изправих.
Дано съм помогнал.

А и още нещо пласмасвата кора която е под чистачката от дясно си има чалъм да на вадене и поставяне, мен ми беше зор първия път.



dobrinb написа:Аз имам един въпрос - може и да е написано някъде и да не съм видял, ама да питам- какво влияние оказва на разхода въпросния чип. Карам VW Golf III 1,9 TDI 90 hp, което значи, по това, което четох по - горе, увеличаване с около 15 -20 к.с. Но нали вървенето и мощността трябва да дойдат от някъде? Затова питам да разхода. Благодаря


При турбо дизелите при леко каране разхода се намалява малко, коалта върви повече, заради по-големия бууст (налягане от турбината) горивната смес се обеднява демек на едно и също количество гориво се пада повече въздух като има чип, така, че разхода пада с към 0.5литра при нормално каране.

Последна промяна от niikoo_1 на Сря 12 апр 2006 16:06, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Сря 12 апр 2006 16:04


flash написа:Някой може ли да ми каже къде е компа на голф3 тди 03.1994 година и как да стигна до него?
Искам да видя номера за да не стават проблеми!!!


виж на страница 2 има си снимки от голф 3 ВР6 при теб ще е подобно да не кажа същото.

А разхода при нормално каране дори пада. Ако обаче го настъпваз много се покачва малко. Всичко е обаче в границите на най-много половин литър (това обаче ако го натискаш колко отнесе :twisted: ) А иначе наистина понякога пада (севсем малко) разхода питай някой който има чип . А и се качват повече от 15 кончета.....28-30 някъде :wink:

Поздрави

Последна промяна от Brezel на Пон 13 фев 2012 22:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Сря 12 апр 2006 16:04


Всички казват че разхода пада!!!
Като си сложа чип ще кажа реално измерени стйности :P


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Сря 12 апр 2006 16:17


flash написа:Всички казват че разхода пада!!!
Като си сложа чип ще кажа реално измерени стйности :P


Съгласен съм с теб. всички казват ...ако...обаче...вслучай че....по принцип и на края не се знае. А и зависи как си карап колата и как ще мериш разхода. Но мога да ти гарантирам че драстично покачване няма. Най вероятно ще си е същия. :wink:


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 12 апр 2006 21:56


Искам да кажа на всички които все още се съмняват в колегата Brezel, че това е един много сериозен човек, който ще направи всичко възможно да Ви свърши работа и то КАЧЕСТВЕНО ! ! !

Искам да му изкажа най-искрени благодарности за това, че направи всичко възможно за да получа НАЙ-ДОБРОТО!!!

ДАНО ВСИЧКИ В БЪЛГАРИЯ СЕ НАУЧИМ ДА ПРАВИМ БИЗНЕС КАТО НЕГО - ПО ЕВРОПЕЙСКИ ! ! !


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 12 апр 2006 22:09


Предлагам модераторите да ковнат темата най-горе, защото човека не е некой нещастен търгаш, а всеки може да понаучи нещо за чиптунинга от него.

Мерси!


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pacoboy » Чет 13 апр 2006 6:50


niikoo_1 написа:
flash написа:Някой може ли да ми каже къде е компа на голф3 тди 03.1994 година и как да стигна до него?
Искам да видя номера за да не стават проблеми!!!



Като отвориш капака на двигателя, намира се от страната на пътника под чистачките, само трябва да махнеш пластмасовата кора под чистачката, маха се само дясната, като преди това трябва да извадиш пластмасовите щипки (или болтове май им се викаше).

Приготви си шестограм или някаква много здрава малка отверка защото винтовете на ЕКУ-то са на шестограм и са много малки, гадни и затегнати. Няма да ти казвам колко се мъчих.
Като отвориш ЕКУ-то, над чипа който ти трябва има една бяла пласмаса, на нея от горната и страна има две дупчици, вкарваш отверката и буташ леко навън и пласмаската се откопчава
:wink: . След това вадиш чипа, като го надигаш леко с отверката от едната страна после от другата, значи чипа е непосредствено под пласмасата, да не земе да отскубеш основата на, която се държи чипа :!: , щото и такива случай е имало.
Другото, което е внимавай да не счупиш някое краче като вадиш чипа, че са много финни и се кривят лесно. Аз на моя оригинални му накривих две от крачетата, но после ги изправих.
Дано съм помогнал.

А и още нещо пласмасвата кора която е под чистачката от дясно си има чалъм да на вадене и поставяне, мен ми беше зор първия път.



dobrinb написа:Аз имам един въпрос - може и да е написано някъде и да не съм видял, ама да питам- какво влияние оказва на разхода въпросния чип. Карам VW Golf III 1,9 TDI 90 hp, което значи, по това, което четох по - горе, увеличаване с около 15 -20 к.с. Но нали вървенето и мощността трябва да дойдат от някъде? Затова питам да разхода. Благодаря


При турбо дизелите при леко каране разхода се намалява малко, коалта върви повече, заради по-големия бууст (налягане от турбината) горивната смес се обеднява демек на едно и също количество гориво се пада повече въздух като има чип, така, че разхода пада с към 0.5литра при нормално каране.

На мен ми беше обратно,пак под чистачката,но не пред кормилото, а от другата страна.Пак по същия начин, наистина е мн зор с тези пластмаси и винтовете, но аз с клещи се справих за има няма 4 часа :) .Незнам сигорно зависи от годината, но при мен компа е под кората на чистачката на возещия се, а не от страната на каращия.
Колата ми е 95г. и скоро ще ти кажа номера Brezel, на ЕКУ-то,просто нямах никакво време да се занимавам, но още днес ще ти пратя снимка с номера , да кажеш дали имаш такъв. BE COOL FOREVER ! :D


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Чет 13 апр 2006 12:18


На всички голфове е под кората на возещия се, просто не си разбрал или не съм се изразил както трябва.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта