
Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Малко проблеми 13стр.
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Митак напълно съгласен съм с теб,но вала го слагах една неделя и обиколих всичките стургари и никой не работеше затова така с главата. 

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Фащаш шкурка 80 и си ти 

-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 21:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
- 0.6-0.7мм отнемане ...
тази степен на сгъстяване е оптимална за тези валове и достъпните бензини в България - добавя няколко hp
- това с шайбите е... българска работа ...
дали са усилени или стандартни http://www.avl-schrick.com/?control_id=44- раздел Nockenwelleneinbau Camshaft Installation
(25.10.2005) [PDF] препоръчва регулиране височината на пружината при закопчаване на клапаните
- DX и EG не бяха ли с механични клапани?
да с механични чаши на клапаните и достатъчно големи фази
- като нямаш вал с дълги фаза (истиснки спортен, над 270 градуса), за какво ти е раздвижено колело?
когато отнемеш 0.6-0.7 от главата раздвижното колело е необходимо за точно зацепване
тази степен на сгъстяване е оптимална за тези валове и достъпните бензини в България - добавя няколко hp
- това с шайбите е... българска работа ...
дали са усилени или стандартни http://www.avl-schrick.com/?control_id=44- раздел Nockenwelleneinbau Camshaft Installation
(25.10.2005) [PDF] препоръчва регулиране височината на пружината при закопчаване на клапаните
- DX и EG не бяха ли с механични клапани?
да с механични чаши на клапаните и достатъчно големи фази
- като нямаш вал с дълги фаза (истиснки спортен, над 270 градуса), за какво ти е раздвижено колело?
когато отнемеш 0.6-0.7 от главата раздвижното колело е необходимо за точно зацепване
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Малко извън темата,но случайно го видях този уред
доколкото разбрах измерва вакума на двигатела та въпроса ми е колко трябва да е вакума или там както се казва на моят двигател?- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
- В БГ има достатъчно качествени горива (OMV 100, LukOil 98, Eko 98 и т.н.), позволяващи каране със степени до 11.5, дори 12:1 при правилни настройки. Има и хубави октан-стабилизатори. Аз лично досега карах на 11.4, сега мисля да експериментирам на 12. Не съм имал нито 1 детонация до 7000 оборота. Лично за мен под 1мм не е шлайф.
- Линкът не е коректен, но както и да е - дали не говорят за спортни пружини там?
- И как точно монтирате механичен вал на хидравлична глава - може би без преправяне? Ако е с корекция - не е оправдана финансово, по-добре да се вземе марков спортен за тия пари с над 272 градуса (250-500лв.).
- при тоя нищожен шлайф нищо не се променя. Иначе на всяка крива глава след шлайф трябваше да й слагат раздвижено колело.
Това е за турбо-коли. Не за теб засега.
- Линкът не е коректен, но както и да е - дали не говорят за спортни пружини там?
- И как точно монтирате механичен вал на хидравлична глава - може би без преправяне? Ако е с корекция - не е оправдана финансово, по-добре да се вземе марков спортен за тия пари с над 272 градуса (250-500лв.).
- при тоя нищожен шлайф нищо не се променя. Иначе на всяка крива глава след шлайф трябваше да й слагат раздвижено колело.
Speedy86 написа:Малко извън темата,но случайно го видях този уреддоколкото разбрах измерва вакума на двигатела та въпроса ми е колко трябва да е вакума или там както се казва на моят двигател?
Това е за турбо-коли. Не за теб засега.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Митак белега на ангренажното колело се мести с малко дори и под 1мм шлайф ... права е Вера трябва си ангренажна шайба аз вмомента го усещам на моята кола защото още нямам.
Относно преработването на главата трябва да се има впредвид че дължината на клапаните за двата типа глави механична и хидравлична е различна. Можеш да ползваш чаши с пулове ако ще караш на стокови механични валове.Ако ще дигаш градусите на вала слагай плътни фордови чаши с пънове отдолу че с оригиналните пуловете хвърчат при високи обороти заради големия лифт.
Относно преработването на главата трябва да се има впредвид че дължината на клапаните за двата типа глави механична и хидравлична е различна. Можеш да ползваш чаши с пулове ако ще караш на стокови механични валове.Ако ще дигаш градусите на вала слагай плътни фордови чаши с пънове отдолу че с оригиналните пуловете хвърчат при високи обороти заради големия лифт.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Аз в началото карах с нормалното колело и нямах никакви проблеми (1,2мм шлайф, утре ще свалям още някоя друга десета). Както и не съм видял да е мръднал белега - нали ролката компенсира (или греша)? При турбиниране на VR6 примерно, ако се разрежда с планка, по книгите пишат само да се подложи 1мм шайба на обтегача на веригата и било достатъчно, няма нужда от колело. А разреждането там е с 1-2мм плоча.
Относно механиката - аз още си карам с хидравлика и не съм мислил да я сменям като не прави проблеми.
Относно механиката - аз още си карам с хидравлика и не съм мислил да я сменям като не прави проблеми.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 21:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Колега Vento мнсля , че допускаш малка грешка защото този мотор е късоходов и за да се позасили трябва да се тьрси повишаване на оборотите.За сьжаление валовете от DX и EG не са за хидравлика но преработването ня главата ще е по ефтино вьв вариянта,който предлагам.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Конкретно за този мотор не мога да го твърдя, защото наистина е късоходов и шлайфът се отразява повече на зацепването, но за RP, ABS, AAM и аналогични смятам, че 0,5 няма да окаже такова влияние, че да се налага раздвижено. За този само предполагам.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
1.6 101 коня е с ход като на 1.8 кое му е късоходовото 144мм биели имат и двата.
Ако става въпрос за ЕГ 1.6 гти там са 136мм биели и 80мм ход и пак не може да се каже,че е кой знае колко късоходов но темата смятам не е за 1.6 ГТИ.
Ако става въпрос за ЕГ 1.6 гти там са 136мм биели и 80мм ход и пак не може да се каже,че е кой знае колко късоходов но темата смятам не е за 1.6 ГТИ.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Друго имах впредвид просто не се изказах правилно ползват една платформа - блок от 1.8 иначе буталата и коляновите валове са различни спрямо 1.8 и дори и 77.4 да му е хода пак не баш късоходов....
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Колеги помагайте позатопли се времето и реших да понаправя още нещо под капака,обаче открих проблем явно колицата ми харчи масло днес го проверих и се уплаших направо като видях какво показва на щеката имаше масло на първите 5-7мм от върха,предсотои ми смяна на ремъка и ако съм за гумички мисля направо на един път всичко да правя.
Смяната на маслото мие след около 1000км но доста масло липсва омаслено ми е около капака на клапаните но не вярвам маслото да се губи от там,кажете колеги за гумички ли съм или за какво друго от къде може да е проблема?
Смяната на маслото мие след около 1000км но доста масло липсва омаслено ми е около капака на клапаните но не вярвам маслото да се губи от там,кажете колеги за гумички ли съм или за какво друго от къде може да е проблема?

- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Направо ако има лев сменяй гумички, водачи на клапаните и пасване на клапаните.А така и така примерно е отворен мотора сменяй и едни сегменти да ти е мирна главата.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност
Е колко е изхарчила бе Пламене?
За тиа мотори е нормално да похарчат до 1л. за 10 хил. км. пробег. Ако не си доливал, какво се чудиш...?!
За тиа мотори е нормално да похарчат до 1л. за 10 хил. км. пробег. Ако не си доливал, какво се чудиш...?!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта