Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Малко проблеми 13стр.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност

Мнениеот Speedy86 » Вто 22 мар 2011 23:07


Митак напълно съгласен съм с теб,но вала го слагах една неделя и обиколих всичките стургари и никой не работеше затова така с главата. :да:




Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност

Мнениеот Vento » Вто 22 мар 2011 23:08


Фащаш шкурка 80 и си ти mhihi


Вера Павлова
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 13 апр 2007 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност

Мнениеот Вера Павлова » Вто 22 мар 2011 23:15


- 0.6-0.7мм отнемане ...
тази степен на сгъстяване е оптимална за тези валове и достъпните бензини в България - добавя няколко hp
- това с шайбите е... българска работа ...
дали са усилени или стандартни http://www.avl-schrick.com/?control_id=44- раздел Nockenwelleneinbau Camshaft Installation
(25.10.2005) [PDF] препоръчва регулиране височината на пружината при закопчаване на клапаните
- DX и EG не бяха ли с механични клапани?
да с механични чаши на клапаните и достатъчно големи фази
- като нямаш вал с дълги фаза (истиснки спортен, над 270 градуса), за какво ти е раздвижено колело?
когато отнемеш 0.6-0.7 от главата раздвижното колело е необходимо за точно зацепване


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност

Мнениеот Speedy86 » Вто 22 мар 2011 23:18


Малко извън темата,но случайно го видях този уред
022736017.jpg
022736017.jpg (10.17 KиБ) Видяна 2935 пъти
доколкото разбрах измерва вакума на двигатела та въпроса ми е колко трябва да е вакума или там както се казва на моят двигател?


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност

Мнениеот Vento » Вто 22 мар 2011 23:21


- В БГ има достатъчно качествени горива (OMV 100, LukOil 98, Eko 98 и т.н.), позволяващи каране със степени до 11.5, дори 12:1 при правилни настройки. Има и хубави октан-стабилизатори. Аз лично досега карах на 11.4, сега мисля да експериментирам на 12. Не съм имал нито 1 детонация до 7000 оборота. Лично за мен под 1мм не е шлайф.
- Линкът не е коректен, но както и да е - дали не говорят за спортни пружини там?
- И как точно монтирате механичен вал на хидравлична глава - може би без преправяне? Ако е с корекция - не е оправдана финансово, по-добре да се вземе марков спортен за тия пари с над 272 градуса (250-500лв.).
- при тоя нищожен шлайф нищо не се променя. Иначе на всяка крива глава след шлайф трябваше да й слагат раздвижено колело.
Speedy86 написа:Малко извън темата,но случайно го видях този уред
022736017.jpg
доколкото разбрах измерва вакума на двигатела та въпроса ми е колко трябва да е вакума или там както се казва на моят двигател?

Това е за турбо-коли. Не за теб засега.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност

Мнениеот Stenly » Сря 23 мар 2011 16:35


Митак белега на ангренажното колело се мести с малко дори и под 1мм шлайф ... права е Вера трябва си ангренажна шайба аз вмомента го усещам на моята кола защото още нямам.
Относно преработването на главата трябва да се има впредвид че дължината на клапаните за двата типа глави механична и хидравлична е различна. Можеш да ползваш чаши с пулове ако ще караш на стокови механични валове.Ако ще дигаш градусите на вала слагай плътни фордови чаши с пънове отдолу че с оригиналните пуловете хвърчат при високи обороти заради големия лифт.


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност

Мнениеот Vento » Сря 23 мар 2011 21:10


Аз в началото карах с нормалното колело и нямах никакви проблеми (1,2мм шлайф, утре ще свалям още някоя друга десета). Както и не съм видял да е мръднал белега - нали ролката компенсира (или греша)? При турбиниране на VR6 примерно, ако се разрежда с планка, по книгите пишат само да се подложи 1мм шайба на обтегача на веригата и било достатъчно, няма нужда от колело. А разреждането там е с 1-2мм плоча.
Относно механиката - аз още си карам с хидравлика и не съм мислил да я сменям като не прави проблеми.


Вера Павлова
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 13 апр 2007 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност

Мнениеот Вера Павлова » Съб 26 мар 2011 1:03


Колега Vento мнсля , че допускаш малка грешка защото този мотор е късоходов и за да се позасили трябва да се тьрси повишаване на оборотите.За сьжаление валовете от DX и EG не са за хидравлика но преработването ня главата ще е по ефтино вьв вариянта,който предлагам.


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност

Мнениеот Vento » Съб 26 мар 2011 9:21


Конкретно за този мотор не мога да го твърдя, защото наистина е късоходов и шлайфът се отразява повече на зацепването, но за RP, ABS, AAM и аналогични смятам, че 0,5 няма да окаже такова влияние, че да се налага раздвижено. За този само предполагам.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност

Мнениеот Stenly » Съб 26 мар 2011 12:52


1.6 101 коня е с ход като на 1.8 кое му е късоходовото 144мм биели имат и двата.
Ако става въпрос за ЕГ 1.6 гти там са 136мм биели и 80мм ход и пак не може да се каже,че е кой знае колко късоходов но темата смятам не е за 1.6 ГТИ.


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност

Мнениеот Vento » Съб 26 мар 2011 13:06




Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност

Мнениеот Stenly » Съб 26 мар 2011 17:34


Друго имах впредвид просто не се изказах правилно ползват една платформа - блок от 1.8 иначе буталата и коляновите валове са различни спрямо 1.8 и дори и 77.4 да му е хода пак не баш късоходов....


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност

Мнениеот Speedy86 » Съб 16 апр 2011 16:16


Колеги помагайте позатопли се времето и реших да понаправя още нещо под капака,обаче открих проблем явно колицата ми харчи масло днес го проверих и се уплаших направо като видях какво показва на щеката имаше масло на първите 5-7мм от върха,предсотои ми смяна на ремъка и ако съм за гумички мисля направо на един път всичко да правя.
Смяната на маслото мие след около 1000км но доста масло липсва омаслено ми е около капака на клапаните но не вярвам маслото да се губи от там,кажете колеги за гумички ли съм или за какво друго от къде може да е проблема? :banghead:


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност

Мнениеот Golf_Diesel_ » Съб 16 апр 2011 16:52


Направо ако има лев сменяй гумички, водачи на клапаните и пасване на клапаните.А така и така примерно е отворен мотора сменяй и едни сегменти да ти е мирна главата.


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Силов тунинг на Г3(1.6-101hp)-Има ли възможност

Мнениеот yoan4o » Пон 18 апр 2011 8:45


Е колко е изхарчила бе Пламене?
За тиа мотори е нормално да похарчат до 1л. за 10 хил. км. пробег. Ако не си доливал, какво се чудиш...?!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта