Демек актуатора. А има ли някава вероятност двигателя да опира в щита и поради тази причина да е "запецнал" актуатора. Предния тампон сменихте ли ги или си карате оригиналния?
П.П. Сменяваш актуатора и си ОК.
Passat G60-Turbo conversion
Re: Passat G60-Turbo conversion


Re: Passat G60-Turbo conversion
Колеги знаетели Инжектори от Cosword, дали ще паснат на колата??
Дюзите са от Cosword 300 кубикови,2.4Ohm,3bar pressure ,4бр вебер "iw-025"
Дюзите са от Cosword 300 кубикови,2.4Ohm,3bar pressure ,4бр вебер "iw-025"
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat G60-Turbo conversion
Твойте мисля, че са високо омни и май няма да станат
Re: Passat G60-Turbo conversion
А какви да търся от каква кола биха станали да са пак 300 до към 350???
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: RUSE
Re: Passat G60-Turbo conversion
Колега даи едно актоално клипче да видим как варви звяра,че да предприемам и аз тази конверсиа.
МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО

Re: Passat G60-Turbo conversion
S.Raikov написа:А какви да търся от каква кола биха станали да са пак 300 до към 350???
Форд Проуб 2.2т Опел Калибра(Вектра) ЛЕТ мотора,Ауди С2
- tubotipo
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 21 яну 2009 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: седемте хълма
Re: Passat G60-Turbo conversion
или от ланча или фиат 2.0 16 турбо
384 кубика високоомни
пиши едно лс ако искаш
384 кубика високоомни
пиши едно лс ако искаш
- golf II gti
- Мнения: 483
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
- Автомобил: Jetta GL
- Двигател: RP
- Местоположение: Сливен
Re: Passat G60-Turbo conversion
Аз бях сложил от Ровър 220 Купе Турбо.Дават ги 380 куб. и са високо омно
- iv0_bs90
- Мнения: 169
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 21:16
- Автомобил: VW Golf Mk3
- Двигател: AAA
- Местоположение: Бургас/София
Re: Passat G60-Turbo conversion
пич, някакво развитие по колата има ли ???
Re: Passat G60-Turbo conversion
Ами Работя в момента и мн мн време нямам и пари също излишни, колата си върви за сега,много скоро се очакват някой малки промени,ще махна Кардана отново искам да си е само с предното,и другото е за смучене на свеж въздух,взел съм идеята от един голф2 от форума е,немога да я намеря сега,пича е направил 2 отвора в калниците,при мен ще е само където е филтъра.Друго ново
за 2ри път ми крадът чистачките,леко ми писна......

- stan4o_mc
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat G60-Turbo conversion
S.Raikov написа:ще махна Кардана отново искам да си е само с предното





Не съм вярвал, че някога ще прочета подобно нещо!
Успех

Re: Passat G60-Turbo conversion
Да но без кардана е доста по-пъргава и за това искам пак да го махна 

- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Passat G60-Turbo conversion
stan4o_mc написа:S.Raikov написа:ще махна Кардана отново искам да си е само с предното
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Не съм вярвал, че някога ще прочета подобно нещо!
Успех
Нормално! До към 200-220к.с. предното е за предпочитане сравнено с 4х4 от гледна точна на динамика на сух път. При всички други случаи обаче 4х4 печели.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта