1,8 моноинжекция...Турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот neiki4a » Сря 11 май 2011 17:56


....

Последна промяна от neiki4a на Сря 11 май 2011 19:10, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот Vizor » Сря 11 май 2011 18:42


С бууст контролера по-ниско няма как да го направиш!!! Не му говорете глупости на момчето. Първо разберете как аджеба работи нещо и тогава пишете такива работи за да не се окаже, че някой заради вас е дал една маса пари за нещо, което изобщо не му трябва!


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот indjov_GTI » Сря 11 май 2011 21:24


колега,защо не върза уреда(бууст метъра)някъде след дросела за да ти мери и вакуума и тази турбина много ти бичи дееба....само е залепнал гейта :да: разглобиго да видиш за кво иде реч,че така не си работа .... :beer


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Сря 11 май 2011 21:26


Vizor написа:С бууст контролера по-ниско няма как да го направиш!!! Не му говорете глупости на момчето. Първо разберете как аджеба работи нещо и тогава пишете такива работи за да не се окаже, че някой заради вас е дал една маса пари за нещо, което изобщо не му трябва!


И аз така мисля,то ако не отваря клапата ,няма файда от контролера

За indjov_GTI :бууст-метъра мога да го вържа на смукателя точно за 2мин.,ама не схващам идеята(невеж съм),иначе вярно,че на скалата има и за обратно налягане...я ми обясни :talk:


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот don hose » Чет 12 май 2011 12:27


Колега този компресор ще задъхва мотора във високите.Най вероятно ще се овърспинва и ще се разделиш с него бързо.Според мен по добре е Т3 или К24 ако ще се занимаваш с дизелови турбини.


Потребителски аватар
vr_mk2
Мнения: 139
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 7:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот vr_mk2 » Чет 12 май 2011 13:13


emiltd написа:За indjov_GTI :бууст-метъра мога да го вържа на смукателя точно за 2мин.,ама не схващам идеята(невеж съм),иначе вярно,че на скалата има и за обратно налягане...я ми обясни :talk:


Идеята е, че при бензиновите мотори показателно е налягането/вакуума в колектора а не в турбо-пътищата.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Чет 12 май 2011 15:48


vr_mk2 написа:
emiltd написа:За indjov_GTI :бууст-метъра мога да го вържа на смукателя точно за 2мин.,ама не схващам идеята(невеж съм),иначе вярно,че на скалата има и за обратно налягане...я ми обясни :talk:


Идеята е, че при бензиновите мотори показателно е налягането/вакуума в колектора а не в турбо-пътищата.


Бууст-метъра съм го закачил след кулера,преди моноинжекцията,понеже след кулера има някакъв спад на налягане...искаш да кажеш,че налягането в колектора ще е друго ли :roll: ,ако е така лесно ще вържа уредчето към вакуума на бофа,с един трипътник...би ли ми обяснил по-подробно,за да ми стане ясно :beer


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот Vento » Чет 12 май 2011 15:53


Добре де, дай някакви първи впечатления как върви колата, как я усещаш спрямо преди, някакви времена мери ли вече до 100км/ч и за 1/4 миля. Горе-долу така като си карал други коли, към колко коня я виждаш - 120-130 или повече? Ясно, че още не е съвсем готова и настроена, но не може да не си я пробвал, макар и малко.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Чет 12 май 2011 16:15


Vento написа:Добре де, дай някакви първи впечатления как върви колата, как я усещаш спрямо преди, някакви времена мери ли вече до 100км/ч и за 1/4 миля. Горе-долу така като си карал други коли, към колко коня я виждаш - 120-130 или повече? Ясно, че още не е съвсем готова и настроена, но не може да не си я пробвал, макар и малко.


И на мен ми се иска да се похваля с резултати :) ,но уви,много голямо налягане прави и не мога да я пробвам...иначе до 0.5 се дръпва много силно и веднага пускам газта за да не стане лошо,щото в по-голямо налягане забива муцуна.На 2-ра,като я натисна от 1000рпм,до 2000рпм,нищо,и от 2000 да 3000,много як ряз...снощи,докато се развозвах,я прелъгах постепенно до към 4500рпм на втора,задържах така и налягането падна на 0.1,след това я настъпих и се набра много хубаво до 5500рпм,стана бързо и не скивах налягане,но колата не заби муцуна,а си се дръпна перфектно...това е за сега :( Тези дни,като остане време,ще работя по въпроса с надува и се надявам скоро да има реални резултати :bishop


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот Vento » Чет 12 май 2011 16:17


Така, както го обясняваш, ако се настрои правилно и стига горивото, може и да подмине 120-130 коня, което би било СУПЕР! scare Чакаме да видим какво ще стане.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Чет 12 май 2011 16:37


Vento написа:Така, както го обясняваш, ако се настрои правилно и стига горивото, може и да подмине 120-130 коня, което би било СУПЕР! scare Чакаме да видим какво ще стане.


Незнам колко коня ще подмине,но в атмосферното си състояние,имам победи над БМВ 318ис и Голф ПЛ,както и от други по-слаби коли,а в сравнение с другите моноинжекции,разлика във вървене имаше сериозна!Замервал съм много пъти норматива 0-100км/ч(любитески с гсм)и даваше време 8.8-9.0сек....за коне не се нахващам да прогнозирам,щото не е важно толкова за мен...аз искам секундите да спадат и това е :D .За конете,ти си прецени,според резултатите,които съм дал.Целта на турбо-проекта е да сваля на 7.0сек. до 100км/ч,а що не и по-надолу :bishop


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот Vizor » Чет 12 май 2011 17:05


Какво налягане вдига колата?


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Чет 12 май 2011 17:12


Vizor написа:Какво налягане вдига колата?


Не съм пробвал колко ще вдигне максимално,но стига почти бар и веднага я отпускам,че мотора заглъхва,иначе до 0.5 ускорява(2-ра предавка 3000рпм)


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот indjov_GTI » Чет 12 май 2011 22:52


колега и аз с моно прасках IS-ka и то даже без 2-ра скорост (беше счупена)

а целта на уреда е да се следи налягането/вакуума В смукателния колектор,затова ако питаш мен си го вържи на един от щуцерите до клапана на сервото за да си сигурен ...
колата забива муцуната защото обеднява ....чува се една свистене,а неще да върви нали :lol:

П.С бофф-ат ти ме кефи :beer


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)

Мнениеот emiltd » Чет 12 май 2011 23:36


[quote="indjov_GTI"]
колата забива муцуната защото обеднява ....чува се една свистене,а неще да върви нали :lol:



Да,то е ясно,че бенза свършва,затова не я настъпвам...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта