1,8 моноинжекция...Турбо
- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
....
Последна промяна от neiki4a на Сря 11 май 2011 19:10, променено общо 1 път.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
С бууст контролера по-ниско няма как да го направиш!!! Не му говорете глупости на момчето. Първо разберете как аджеба работи нещо и тогава пишете такива работи за да не се окаже, че някой заради вас е дал една маса пари за нещо, което изобщо не му трябва!
- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
колега,защо не върза уреда(бууст метъра)някъде след дросела за да ти мери и вакуума и тази турбина много ти бичи дееба....само е залепнал гейта
разглобиго да видиш за кво иде реч,че така не си работа .... 


- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Vizor написа:С бууст контролера по-ниско няма как да го направиш!!! Не му говорете глупости на момчето. Първо разберете как аджеба работи нещо и тогава пишете такива работи за да не се окаже, че някой заради вас е дал една маса пари за нещо, което изобщо не му трябва!
И аз така мисля,то ако не отваря клапата ,няма файда от контролера
За indjov_GTI :бууст-метъра мога да го вържа на смукателя точно за 2мин.,ама не схващам идеята(невеж съм),иначе вярно,че на скалата има и за обратно налягане...я ми обясни

- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Колега този компресор ще задъхва мотора във високите.Най вероятно ще се овърспинва и ще се разделиш с него бързо.Според мен по добре е Т3 или К24 ако ще се занимаваш с дизелови турбини.
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
emiltd написа:За indjov_GTI :бууст-метъра мога да го вържа на смукателя точно за 2мин.,ама не схващам идеята(невеж съм),иначе вярно,че на скалата има и за обратно налягане...я ми обясни
Идеята е, че при бензиновите мотори показателно е налягането/вакуума в колектора а не в турбо-пътищата.
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
vr_mk2 написа:emiltd написа:За indjov_GTI :бууст-метъра мога да го вържа на смукателя точно за 2мин.,ама не схващам идеята(невеж съм),иначе вярно,че на скалата има и за обратно налягане...я ми обясни
Идеята е, че при бензиновите мотори показателно е налягането/вакуума в колектора а не в турбо-пътищата.
Бууст-метъра съм го закачил след кулера,преди моноинжекцията,понеже след кулера има някакъв спад на налягане...искаш да кажеш,че налягането в колектора ще е друго ли


- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Добре де, дай някакви първи впечатления как върви колата, как я усещаш спрямо преди, някакви времена мери ли вече до 100км/ч и за 1/4 миля. Горе-долу така като си карал други коли, към колко коня я виждаш - 120-130 или повече? Ясно, че още не е съвсем готова и настроена, но не може да не си я пробвал, макар и малко.
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Vento написа:Добре де, дай някакви първи впечатления как върви колата, как я усещаш спрямо преди, някакви времена мери ли вече до 100км/ч и за 1/4 миля. Горе-долу така като си карал други коли, към колко коня я виждаш - 120-130 или повече? Ясно, че още не е съвсем готова и настроена, но не може да не си я пробвал, макар и малко.
И на мен ми се иска да се похваля с резултати



- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Така, както го обясняваш, ако се настрои правилно и стига горивото, може и да подмине 120-130 коня, което би било СУПЕР!
Чакаме да видим какво ще стане.

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Vento написа:Така, както го обясняваш, ако се настрои правилно и стига горивото, може и да подмине 120-130 коня, което би било СУПЕР!Чакаме да видим какво ще стане.
Незнам колко коня ще подмине,но в атмосферното си състояние,имам победи над БМВ 318ис и Голф ПЛ,както и от други по-слаби коли,а в сравнение с другите моноинжекции,разлика във вървене имаше сериозна!Замервал съм много пъти норматива 0-100км/ч(любитески с гсм)и даваше време 8.8-9.0сек....за коне не се нахващам да прогнозирам,щото не е важно толкова за мен...аз искам секундите да спадат и това е


- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Какво налягане вдига колата?
- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
Vizor написа:Какво налягане вдига колата?
Не съм пробвал колко ще вдигне максимално,но стига почти бар и веднага я отпускам,че мотора заглъхва,иначе до 0.5 ускорява(2-ра предавка 3000рпм)
- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
колега и аз с моно прасках IS-ka и то даже без 2-ра скорост (беше счупена)
а целта на уреда е да се следи налягането/вакуума В смукателния колектор,затова ако питаш мен си го вържи на един от щуцерите до клапана на сервото за да си сигурен ...
колата забива муцуната защото обеднява ....чува се една свистене,а неще да върви нали
П.С бофф-ат ти ме кефи
а целта на уреда е да се следи налягането/вакуума В смукателния колектор,затова ако питаш мен си го вържи на един от щуцерите до клапана на сервото за да си сигурен ...
колата забива муцуната защото обеднява ....чува се една свистене,а неще да върви нали

П.С бофф-ат ти ме кефи

- emiltd
- Мнения: 709
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: 1,8 RP Турбо(начало от 4стр.)
[quote="indjov_GTI"]
колата забива муцуната защото обеднява ....чува се една свистене,а неще да върви нали
Да,то е ясно,че бенза свършва,затова не я настъпвам...
колата забива муцуната защото обеднява ....чува се една свистене,а неще да върви нали

Да,то е ясно,че бенза свършва,затова не я настъпвам...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта