Ужасният завършек на един проект. Тунинг на Passat.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
StreetThug16V
Мнения: 434
Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот StreetThug16V » Нед 25 дек 2005 23:03


musura написа:golf 2 gti 16v kr - 0-100 = 7.8 sek.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Колега, къде ги четеш тия данни бре.
КР-чето е точно 8.5 от 0-100.




Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пон 26 дек 2005 2:19


StreetThug16V написа: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Колега, къде ги четеш тия данни бре.
КР-чето е точно 8.5 от 0-100.


хе хе , не е толкова , аз съм мерил един КР (макар и с ЖСМ-а) 7.8 даде :twisted: :twisted: ,


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 26 дек 2005 3:39


StreetThug16V написа:КР-чето е точно 8.5 от 0-100.


Незнам дали знаеш, но от 0-100 КР-а бие Г3 150кс.

MK2 16v '87-91

September 1986 was an important date -- that's when Wolfsburg gave us the 16-valve Golf. The only clue that this had eight valves more than the standard GTI was a bright red badge below the logo -- and if you took a tape measure to it, you'd find it 10 mm closer to the ground. Under the arches sat stiffer springs -- 10 per cent more (front), 20 per cent more (rear) -with modified shocks and anti-roll bars. Even the ventilated front discs were larger, at 265 mm, helped out by beefier brake pistons all round. The 6 in rims wore 185/60VR-14 tyres, and the standard spec included central locking, electric windows and sunroof. The really important component though, lay beneath the bonnet. A cast-alloy, thermally-hardened 16-valve cylinder head, operated by two counter-rotating, chain-driven camshafts. Both shifted competition-spec inlet and exhaust valves and were mated to hydraulic tappets. The set-up needed an oil pump from a diesel engine to stay lubricated. A 10:1 compression ratio and Bosch K-Jetronic fuel injection system helped increase power by more than 24 per cent over the 8-valve. A bhp of 139 at 6300 rpm and peak torque of 121.5 Ibf.ft at 4600 rpm, translated into a 129 mph top speed and 60 mph in just over seven seconds. Developments were pretty much as the 8-valve, although in February 1987, 16-valves were offered with nasty digital dashs -- but few were actually ordered. Everyone wanted the special equipment versions in summer 1988, though. In August 1989, big bumpers arrived, with front fog-lamps and larger side rubbing strips. Although smoked rear lamp clusters and BBS alloys were fitted, out went electric windows. Power steering was now part of the spec. January 1990 welcomed the five-door 16-valve. In November, electric windows reappeared on the spec sheet. October 1991, and a Panasonic RDS pull-out radio/cassette became standard. Like the 8-valve, the model was discontinued in February 1992.

примерно тук:
http://ffp-motorsport.com/tuning/mk2-16v.php
http://www.gti16v.com/tspecs92.htm#tspecs92
http://ffp-motorsport.com/tuning/mk2-16v.php
http://www.autozine.org/classic/toyota.htm

ето тук го дават даже 7.3 (от 0-60mph което е малко по-малко от 0-100):
http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/car-and-driving/volkswagen-golf-gti-mk1-and-mk-2-2003760.html


П.П. Сори че оакахме темата на колегата :(


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Пон 26 дек 2005 13:21


Объркал си се. Мериш неща по несравними признаци.
БМВто е зверски тролеи с над 1400кг собствено тегло.
И понеже съм карал 300к.с. голф разликата е наистина двоина.
За пасата не се кахърете, не е 190 к.с., не и при тия промени.


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Пон 26 дек 2005 15:04


Абе да ти кажа и Пасата си е бая тежи4ак - 1390кг собствено тегло.


Потребителски аватар
Nikolay1
Мнения: 36
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 10:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Nikolay1 » Пон 26 дек 2005 15:09


офф Само да вметна, че усещането за скорост и ускорение в различните коли е различно :!:


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Пон 26 дек 2005 18:40


Абсолютно си прав! Истината ще лъсне може би на 4-ти. Тогава може би ще я премерим в Проспийд.


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Вто 27 дек 2005 0:05


Залагам на 108 киловата на фланците.


Потребителски аватар
StreetThug16V
Мнения: 434
Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот StreetThug16V » Вто 27 дек 2005 1:39


musura написа:КР-чето е точно 8.5 от 0-100
Незнам дали знаеш, но от 0-100 КР-а бие Г3 150кс..


Аз пък незнам ти дали знаеш или си говориш наизуст.
Ти кво го изкара КР-абати бързака...като е педала до долу връщаш ли се назад във времето? :lol: :lol: :lol:
Повтарям заводски данни:

КР 0-100 8.5
АБФ 0-100 8.3
Г60 0-100 8.5
Г60 синхро 0-100 8.1

Тва за КР-а да бие АБФ много пъти съм го чувал като легенда, но никога не съм виждал да става. Това са приказки на пилотите на КР-и :lol:
http://www.doppel-wobber.de/gti2.html


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 27 дек 2005 1:59


1bar написа:Залагам на 108 киловата на фланците.

и аз толкова


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Вто 27 дек 2005 10:48


108 киловата на колелата???


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Вто 27 дек 2005 22:00


StreetThug16V написа:
musura написа:КР-чето е точно 8.5 от 0-100
Незнам дали знаеш, но от 0-100 КР-а бие Г3 150кс..


Аз пък незнам ти дали знаеш или си говориш наизуст.
Ти кво го изкара КР-абати бързака...като е педала до долу връщаш ли се назад във времето? :lol: :lol: :lol:
Повтарям заводски данни:

КР 0-100 8.5
АБФ 0-100 8.3
Г60 0-100 8.5
Г60 синхро 0-100 8.1

Тва за КР-а да бие АБФ много пъти съм го чувал като легенда, но никога не съм виждал да става. Това са приказки на пилотите на КР-neи :lol:
http://www.doppel-wobber.de/gti2.html
незнам ама...ABFa никога не може да изпревари КРа....такива мьртвеняци са 4е......нямам думи:)))


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 27 дек 2005 23:33


bartokomus написа:108 киловата на колелата???
да за колелата става въпрос!


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 27 дек 2005 23:35


r_tuning написа:
StreetThug16V написа:
musura написа:КР-чето е точно 8.5 от 0-100
Незнам дали знаеш, но от 0-100 КР-а бие Г3 150кс..


Аз пък незнам ти дали знаеш или си говориш наизуст.
Ти кво го изкара КР-абати бързака...като е педала до долу връщаш ли се назад във времето? :lol: :lol: :lol:
Повтарям заводски данни:

КР 0-100 8.5
АБФ 0-100 8.3
Г60 0-100 8.5
Г60 синхро 0-100 8.1

Тва за КР-а да бие АБФ много пъти съм го чувал като легенда, но никога не съм виждал да става. Това са приказки на пилотите на КР-neи :lol:
http://www.doppel-wobber.de/gti2.html
незнам ама...ABFa никога не може да изпревари КРа....такива мьртвеняци са 4е......нямам думи:)))

не бъди 100% сигорен щот не точно така!


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Вто 27 дек 2005 23:57


KILLER GTI написа:
bartokomus написа:108 киловата на колелата???
да за колелата става въпрос!



Аха, за колелата зна4и. Ми да си призная и аз о4аквам такова нещо.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта