16V turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Vizor » Нед 07 сеп 2014 23:12


Подгряването регулира температурата до нормалната оперативна на сензора. Когато сензора държи по-ниска температура хийтъра се опитва да я догони (мисля, че на lsu4.2 беше 750 градуса). Когато премине 850 градуса на сензора си подгряването спира и започва да има проблеми с точността на сензора.

The heater supply voltage must be controlled, so that the temperature of
the sensor is kept at a nominal temperature of approx. 750°C.

Notes:
If the exhaust gas temperature of 850°C is exceeded, the heater power must
be switched off. In this case the accuracy of the sensor signal is limited.
If the max. gas temperature exceeds 850°C or hexagon temperature exceeds
500°C, the use of a longer thread boss is recommended (see section 9.9).
If the operating temperature is exceeded (within the max. temperature
limits) for more then 10 minute


Цитата е от datasheet-а на lsu4.2




Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Пон 08 сеп 2014 6:33


Vizor написа:Подгряването регулира температурата до нормалната оперативна на сензора. Когато сензора държи по-ниска температура хийтъра се опитва да я догони (мисля, че на lsu4.2 беше 750 градуса). Когато премине 850 градуса на сензора си подгряването спира и започва да има проблеми с точността на сензора.

The heater supply voltage must be controlled, so that the temperature of
the sensor is kept at a nominal temperature of approx. 750°C.

Notes:
If the exhaust gas temperature of 850°C is exceeded, the heater power must
be switched off. In this case the accuracy of the sensor signal is limited.
If the max. gas temperature exceeds 850°C or hexagon temperature exceeds
500°C, the use of a longer thread boss is recommended (see section 9.9).
If the operating temperature is exceeded (within the max. temperature
limits) for more then 10 minute


Цитата е от datasheet-а на lsu4.2


Благодаря ти, за изчерпателния отговор !

И все пак питането за къде да се свърже нагревателя остава...

Не знам как е била преди това е проблема.. явно е имало някакъв управляем + който да включва и изключва..

В момента съм я вързал за следстартов +, но явно това е грешка.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Vizor » Пон 08 сеп 2014 10:12


Контролера трябва да управлява нагряването. Има си с вградени контролери за нагревателя, но мисля, че бяха LSU4.9 сондите. Другите нямат и просто ще я убиеш ако я оставиш така. Можеш да си направиш контролер и дори мога да ти дам сорс за управлението на нагревателя ако имаш някой с програматор за atmega 8 (специалния за ниски напрежения, който е) да ти го драсне и подкара като цяло. НО ти гарантирам, че така само ще убиеш сондата и ще ти показва ужасно грешно.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Vankata_84 » Пон 08 сеп 2014 18:54


Не казвам че това дето пише Визора е грешно!

Сондата най-общо работи тогава когато и бензиновата система помпа, и дюзи :) На Г60 и АБФ подгрева няма допирна точка с управление от компа. :th_up Значи си я уцелил.

-След стартовия + просто го прекарваш да управлява релета, и си готов. Не връзвай помпата за компютъра директно, ще може да изгориш крайното стъпало което я управлява.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Пон 08 сеп 2014 19:29


Vankata_84 написа:Не казвам че това дето пише Визора е грешно!

Сондата най-общо работи тогава когато и бензиновата система помпа, и дюзи :) На Г60 и АБФ подгрева няма допирна точка с управление от компа. :th_up Значи си я уцелил.

-След стартовия + просто го прекарваш да управлява релета, и си готов. Не връзвай помпата за компютъра директно, ще може да изгориш крайното стъпало което я управлява.


Помпата я управлявам аз със след стартов + ...

Както и всичко друго се управлява от релета :th_up


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Vizor » Вто 09 сеп 2014 9:07


Аз мислех, че говориш за широколентова сонда?
Кажи ми какъв е сензора и ще ти кажа как се управлява. Визора няма как да го напише гршено, защото ти го вади от дейташийт-а на lsu4.2, но ако говориш за обикновена narrowband сонда то няма нищо общо :)


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Вто 09 сеп 2014 10:19


Vizor написа:Аз мислех, че говориш за широколентова сонда?
Кажи ми какъв е сензора и ще ти кажа как се управлява. Визора няма как да го напише гршено, защото ти го вади от дейташийт-а на lsu4.2, но ако говориш за обикновена narrowband сонда то няма нищо общо :)


Bosch
LSH 6
Номер 030 906 265 F

Извинявам се, че не съм уточнил.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Нед 14 сеп 2014 23:59


Имам един проблем на тази схема http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5411177-Can-t-find-a-Factory-g60-engine-wiring-harness-diagram

релето за бенз помпа взима "-" от ЕКУ до тук всичко точно. Мислех си,че при подаване на контакт помпата ще тръгне за около 5-10 сек и ще спре както при другите ФВ, обаче при мен постоянно работи... на това реле съм вързал и инжекторите.

Вярно пали от четвърт обаче, защо работи постоянно ?

Не трябва ли това да е управляем от ЕКУ-то "-"


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Vankata_84 » Пон 15 сеп 2014 7:15


Ти къде си вързал минуса? Ако е на оперативната на релето значи проблем не трябва да има.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Пон 15 сеп 2014 21:14


Vankata_84 написа:Ти къде си вързал минуса? Ако е на оперативната на релето значи проблем не трябва да има.


Всичко е както е дадено на схемата !

Утре ще подменя релето, да не би от него да е проблема, защото не е ново ....


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Пон 15 сеп 2014 21:15


Ще ползвам темата за малко информация която ми е нужна, имаше момче от Пловдив с което преди говорех за изработка на керамичен диск.

Някой да му знае nickname ?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Vizor » Вто 16 сеп 2014 9:44


gad3n_ (Ицо) :)


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Пет 26 сеп 2014 23:17


И така имаме прогрес, обаче негативен. Вчера ми пристигнаха уредите( налягане и темп на масло ).

Развих си болтовете на масления адаптер, единия се беше скапал.... както и да е свалих ги сложих камбанката за налягане на маслото от другата страна(разбитата) реших да сваля от маслената конзола тапичката и да я сложа там, а на мястото на тапичката датчик за темп ...

Както и да е всичко точно, долях си масло... запалих и лампата за ниско налягане не гасне .. качих оборотите на 2200-300 нищо продължи да мига, изгасих мотора. Отвъртях датчика за ниско налягане, завъртях само на стартер да видя дали има масло.. и резултат никакъв.

Махнах масления охладител, адаптера и остана само конзолата с тръбата на която се навива филтъра. Изтрих всичко сложих една малка кофичка( като текне масло да не се разлива) завъртях само на стартер( без контакт ) дръжки дори капка не падна ...

Съмненията са блокирал клапан на маслена помпа, запушена цедка(малко вероятно) и остава цялата маслена помпа....

А странното е,че 1 час преди да започна да слагам датчиците запалих мотора и работеше стабилно без каквито и да било признаци за загуба на масло или сигнална лампа ...


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Jouzev94 » Нед 28 сеп 2014 19:04


Днес свалих картера( и без това трябваше за щуцера за отичане на маслото) свалих помпата, прегледах пръстена на соната всичко точно.

Сложих в един съд масло и потопих сондата в него, взех бормашината сложих маркуч за накрайник свързах го към пръта на помпата завъртях на бавни обороти и след около 3-4 сек. качи масло. Промених оборотите с по-високи и си имаше дебит според мен.

Качих я отново пак потопих сондата в съда с маслото, баща ми завъртя на стартер и за около 3-4 сек. качи масло до конзолата.

Казах си всичко точно, сложих водния маслен охладител,сложих си масления адаптер, накачих всички датчици.

Събрах всичко, но не сложих филтъра и реших да направя пак процедурата с маслото, но този път не се получи...

Това ме навежда на мисълта,че когато е под товар дори и малък не качва масло.

Мнение по въпроса ?

Според мен една нова помпа и всичко е точно, без излишни глупости ....

Другото което ме интересува е, при на дигифант-а имам 2 букси за датчици на охладителна течност едната е на охладителната течност другата е на мотора до колкото знам.

В момента имам датчик за едната букса,тази която е за охладителната течност нея си я свързвам, но остава тази за температурата на мотора.

Въпроса е, трябва ми още един такъв датчик за темп. на охладителна течност към който да свържа другата букса или да ползвам този за студения старт който отчита дали мотора е по 35 градуса ?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: G60 инсталация пригаждане за 9А турбо

Мнениеот Vizor » Нед 28 сеп 2014 20:06


За помпата... глупаво е да кажеш "според мен имаше дебит". А според теб имаше ли налягане?
Мислете ги тея неща.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта