Теоретични разсъждения и идеи за ъпгрейд на предни спирачки

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Съб 09 авг 2008 18:40


kam_tod написа:
alpine написа:....

......



Всичките от изброените ти варянти ще ти свършат работа . Монтажа на 1 и 3 ще е единтичен . За тези от бмв-то немога да кажа нищо но предполагам няма да е по трудно. Помисли си как ще ти седи въпроса с накладките в последствие :lol: Апаратите от S2 , скоро ще имам наблюдение каква работа върши и ще спорделя . Те са и най евтиния варянт да минеш на повече от 1 бутало ... нагоре вече цифрите нарастват . От C4/100 знам къде има едни двубутални ако някой има интерес ще дам координати на л.с. .


ANDREYO моля те сложи снимки да видим как сте го направили това с предните апарати да отидат отзад :idea: Чудя се как става врътката - кое е главина в случая ? или фрезовате стария диск да остане "главината" и върху нея слагате новия 256 диск ? А апарата как ?




Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Съб 09 авг 2008 19:22


alpine написа:....
ANDREYO моля те сложи снимки да видим как сте го направили това с предните апарати да отидат отзад :idea: Чудя се как става врътката - кое е главина в случая ? или фрезовате стария диск да остане "главината" и върху нея слагате новия 256 диск ? А апарата как ?

И на мен ми е интересно как са го изпълнили... той също пише, че апарата от КР са го сложили от страната на прага (ама как е захванат?), сигурно заради ръчната... но пък трябва да са пипали и стария апарат, заради по-големия диаметър на диска.


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Съб 09 авг 2008 19:25


И да е с 4 апарата от зад?...не ми се вярва. Явно няма ръчна и някак си ....абе не мога да си го представя :shock


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Съб 09 авг 2008 19:55


нищо не пречи да е с хидравлична ръчна :lol: но докато не каже той само си гадаем :wink:


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Мнениеот ANDREYO » Нед 10 авг 2008 8:20


не е с 4 апарата старите са на боклука само с предните отзад е, а за 256 мм дисковете съм се объркал с старите дискове е само апаратите са големите


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Мнениеот ANDREYO » Нед 10 авг 2008 8:40


съжелявам но имам само тези снимки Изображение Изображение Изображение Изображение


1,4mpi
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1,4mpi » Нед 10 авг 2008 12:47


Относно 312ките-аз карам кола с такива стандартни
1.Джантата която влиза е 16ка-резервната ми е такава-но не е нормална като изместване и и дават макс движение със скорост 80,а гумата е 205ца с v индекс.Разстоянието между джантата и апарата е около 1-2см-невъзможно е да се кара така.Така,че мин 17ки
2.Апаратът е двубутален,но накладките и буталцата са много солидни
3.Накладките са сравнително евтини
4.Имайте напредвид,че 2ките и 3ките имат слаби спирачни помпи и ще наложителен ъпгрейд
5.По-големите спирачки не означават по-добро спиране-просто разликата между 256 и 312 е доста солидна и е възможно гумите да почнат да цвилят-особено при по-некачествени гуми


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 10 авг 2008 13:06


Някой мислил ли е над идеята за две спирачни помпи, но не знам доколко ще могат да работят в синхрон без едната помпа да прави по-голямо налягане.. ?!
Инак може да са две помпи, вързани на диагонални контури


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 10 авг 2008 20:45


The_Machine написа:Някой мислил ли е над идеята за две спирачни помпи, но не знам доколко ще могат да работят в синхрон без едната помпа да прави по-голямо налягане.. ?!
Инак може да са две помпи, вързани на диагонални контури

по скоро съм мислил за някаква помпа от бус или джип. Онзи ден гледах в каталозите има някакви 25мм и 28 мм. утре ще проверя със сигурност и ще пиша


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Нед 10 авг 2008 22:24


Аз ще слагам хидравлична спирачна помпа.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Нед 10 авг 2008 22:51


kam_tod написа:Аз ще слагам хидравлична спирачна помпа.

В момента с каква си? mhihi


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пон 11 авг 2008 12:21


Мислил съм си да се направи една рамка да заздрави ламарината на която се държи сервото , педалите . Защото малко или много се губи спирачно усилие от поддаването на ламарината .
Другото което си мисля че е полезно е слагането на армирани маркучи :arrow:
Помпа от транспортер дали ще пасне на сервотата ни :roll:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 11 авг 2008 12:38


racing_team_vidin написа:
kam_tod написа:Аз ще слагам хидравлична спирачна помпа.

В момента с каква си? mhihi

Със серво-помпа. Като нещо не ти е ясно, първо питай, после трупай мнения. :wink:
http://hydratechbraking.com/products/ ето ти малко примерен материал за ограмотяване. Няма нужда да ми благодариш! :wink:


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот aradovanov » Пон 11 авг 2008 14:23


ANDREYO написа:не е с 4 апарата старите са на боклука ...



А с ръчната въпроса как стои? Как я вързахте?


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 11 авг 2008 16:14


aradovanov написа:
ANDREYO написа:не е с 4 апарата старите са на боклука ...



А с ръчната въпроса как стои? Как я вързахте?

Аз за това се усъмних, че са оставили и другите апарати преди да пусне снимките... между другото, това е доста често срещано при офф-роуд машините... Но както казаха по-горе, може би ще се ползва хидравлична ръчна (която няма много смисъл при ежедневна употреба, а по-скоро при рали състезания или улични изцепки), но нека ANDREYO да каже какво точно са направили...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта