Засилване на мъртвеца.. Не мога вече да го карам

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 15 авг 2008 23:37


МИ то тогава е по-лесно да хакна главата на ДХ-а




Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пет 15 авг 2008 23:40


ми тя не е ли с отвори за дюзи?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 15 авг 2008 23:42


martineli написа:ми тя не е ли с отвори за дюзи?

Ми те отворите са на всмукателния колектор, така че би трябвало да стане стига да няма разлики в водните и маслените пътища.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 15 авг 2008 23:54


Вентото 1200 кила 75 коне даваше 18.3 на 400 метра правеше 200
http://vwclub.bg/~tyan/vento/052207131838.jpg

..след това реших да се съсредоточа 0-140 за сметка на максимална скорост и преместих въртящия момент нагоре заигравайки се с входа и изхода и постигнах 400 метра за 18.03 като максималната стана 180

ААМ-а е чук :)

също така няма да има отвор за вода към колекторите на моното което може да доведе до проблеми със смесообразуването на студено докато мотора е студен, още повече ако ще махаш таралежа...


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Съб 16 авг 2008 15:16


За вала и главата от ДХ забрави първо тази глава с моното ще е скарана защото компа на моното е програмиран да работи с неговата си глава. Тази на ДХ флоува доста повече въздух понеже има разлика и в диаметрите на клапаните следователно компа ще трябва да пуска бая гориво,ще ти обърка празния ход.
А пък вала не можеш да го сложиш на твоята глава защото е на механични повдигачи и задира в главата преди да натисне клапана.

Имам за тебе един вал от голф 2 ГТ с механична инжекция на хидравлични повдигачи кода на мотора е ГХ същите параметри като на пб и 2е. Когато имаш път към София мини да го отнесеш - подарък :).

Има и друга хитрина.Вземи сложи буталата от ДХ на кабриото те са с по плитка камера и ще станеш на 10/1 степен на сгъстяване с което новия вал ще работи по добре.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 16 авг 2008 19:29


Stenly написа: тази глава с моното ще е скарана защото компа на моното е програмиран да работи с неговата си глава. Тази на ДХ флоува доста повече въздух понеже има разлика и в диаметрите на клапаните следователно компа ще трябва да пуска бая гориво,ще ти обърка празния ход.

стенли, невероятни глупости приказваш... :lol: 8)


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Нед 17 авг 2008 14:49


Преди време съм се возил на ДХ с карборатор,окопаваше се яката и предницата ходеше наляво надясно докато зацепят гумите и хване правия път,за съжаление не съм се интересувал от подробности под капака! :wink:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 21 авг 2008 12:13


Опа май май настина съм написал глупости сега прочетох :oops: може да ми изтриете мнението


golf_mania
Мнения: 26
Регистриран на: Вто 29 юли 2008 0:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот golf_mania » Чет 21 авг 2008 14:34


Извиняваите за офф-а.Колега туан с каква скоростна кутия е това венто,аз карам голф 3 1.8гт 90 коня и 4 и 5 скорост са много къси,на 5-та с 100 е приблизително на 3000 и 200км/ч изобщо ми се струва невъзможно да ги направи,да не би километража да ти дава повечко разлика от реалноста :?


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 21 авг 2008 15:03


вентото е с CHD .. твоята е CHB най вероятно..... 1, 2 ,3 са същите, но мойте 4та и 5та са много по дълги ...пета е 0.745 при 6000 оборота максималната скорост е около 240 км час ..не че може да ги вдигне де...
по сметки с 5000 оборота би трябвало да се движи с 196 км час ....


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 21 авг 2008 15:09


Опа опа, и в тая тема отиваме на друга страна.
Моля модератор да я заключи докато започна колата. Взех решение, но ще го научите като се почне работа. :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта