Засилване на мъртвеца.. Не мога вече да го карам
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вентото 1200 кила 75 коне даваше 18.3 на 400 метра правеше 200
http://vwclub.bg/~tyan/vento/052207131838.jpg
..след това реших да се съсредоточа 0-140 за сметка на максимална скорост и преместих въртящия момент нагоре заигравайки се с входа и изхода и постигнах 400 метра за 18.03 като максималната стана 180
ААМ-а е чук
също така няма да има отвор за вода към колекторите на моното което може да доведе до проблеми със смесообразуването на студено докато мотора е студен, още повече ако ще махаш таралежа...
http://vwclub.bg/~tyan/vento/052207131838.jpg
..след това реших да се съсредоточа 0-140 за сметка на максимална скорост и преместих въртящия момент нагоре заигравайки се с входа и изхода и постигнах 400 метра за 18.03 като максималната стана 180
ААМ-а е чук

също така няма да има отвор за вода към колекторите на моното което може да доведе до проблеми със смесообразуването на студено докато мотора е студен, още повече ако ще махаш таралежа...
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
За вала и главата от ДХ забрави първо тази глава с моното ще е скарана защото компа на моното е програмиран да работи с неговата си глава. Тази на ДХ флоува доста повече въздух понеже има разлика и в диаметрите на клапаните следователно компа ще трябва да пуска бая гориво,ще ти обърка празния ход.
А пък вала не можеш да го сложиш на твоята глава защото е на механични повдигачи и задира в главата преди да натисне клапана.
Имам за тебе един вал от голф 2 ГТ с механична инжекция на хидравлични повдигачи кода на мотора е ГХ същите параметри като на пб и 2е. Когато имаш път към София мини да го отнесеш - подарък
.
Има и друга хитрина.Вземи сложи буталата от ДХ на кабриото те са с по плитка камера и ще станеш на 10/1 степен на сгъстяване с което новия вал ще работи по добре.
А пък вала не можеш да го сложиш на твоята глава защото е на механични повдигачи и задира в главата преди да натисне клапана.
Имам за тебе един вал от голф 2 ГТ с механична инжекция на хидравлични повдигачи кода на мотора е ГХ същите параметри като на пб и 2е. Когато имаш път към София мини да го отнесеш - подарък

Има и друга хитрина.Вземи сложи буталата от ДХ на кабриото те са с по плитка камера и ще станеш на 10/1 степен на сгъстяване с което новия вал ще работи по добре.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Stenly написа: тази глава с моното ще е скарана защото компа на моното е програмиран да работи с неговата си глава. Тази на ДХ флоува доста повече въздух понеже има разлика и в диаметрите на клапаните следователно компа ще трябва да пуска бая гориво,ще ти обърка празния ход.
стенли, невероятни глупости приказваш...


-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 0:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта