sineokiq написа:сякаш не искам да сменям турбо, там и интеркулер ще трябва и тн... много пари заминават....
говоря за един ремап и наи много филтар и махане на катализатора... и със това искам да си бия голфовете 1.8Т стокови дето са а може и някои чипосани(говоря и за 400м и за 1000м и за летящ старт). Постижимо ли е?
то със филтар без кат и със ремап колко коня и нм се постигат?
чувал съм за 180 коня/360 Нм и съм чувал за 165 коня/410 Нм(а кои вариант е по добър ако трябва да избирам чип?)
Сегашната ти турбинка - 165 коня/410 Нм са екстра
Тука имаш шансове срещу чист 1.8т.
Ако се надува повече - след няколко месеца ръчка и високи скорости ще се счупи турбинката.
Сток интеркулера на 130-ката си е ок. Потърси си турбинка от АРЛ и ремап и толкоз по инвестициите. Това са ти 180 коня ако не и 190коня без да се притесняваш за чупене на турбина.
Така имаш шанс дори и срещу 1.8т+чип.
Относно катализатора - заминавай да го сваляш. Даже ще искараш някой лев от него

Филтъра нека си седи какъвто си е. Достатъчно е на не повече от 4000 км да го сменяш. Доколкото знам спортните филтри примерно K&N бързо убивали дебитомера заради маслото с коте се пръскат след сяко измиване.