golf 1.9 TDI 130

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bdemona » Вто 30 сеп 2008 13:33


sineokiq написа:сякаш не искам да сменям турбо, там и интеркулер ще трябва и тн... много пари заминават....

говоря за един ремап и наи много филтар и махане на катализатора... и със това искам да си бия голфовете 1.8Т стокови дето са а може и някои чипосани(говоря и за 400м и за 1000м и за летящ старт). Постижимо ли е?

то със филтар без кат и със ремап колко коня и нм се постигат?


чувал съм за 180 коня/360 Нм и съм чувал за 165 коня/410 Нм(а кои вариант е по добър ако трябва да избирам чип?)


Сегашната ти турбинка - 165 коня/410 Нм са екстра

Тука имаш шансове срещу чист 1.8т.

Ако се надува повече - след няколко месеца ръчка и високи скорости ще се счупи турбинката.

Сток интеркулера на 130-ката си е ок. Потърси си турбинка от АРЛ и ремап и толкоз по инвестициите. Това са ти 180 коня ако не и 190коня без да се притесняваш за чупене на турбина.

Така имаш шанс дори и срещу 1.8т+чип.

Относно катализатора - заминавай да го сваляш. Даже ще искараш някой лев от него :) ~ 100 кинта.

Филтъра нека си седи какъвто си е. Достатъчно е на не повече от 4000 км да го сменяш. Доколкото знам спортните филтри примерно K&N бързо убивали дебитомера заради маслото с коте се пръскат след сяко измиване.

Последна промяна от bdemona на Вто 30 сеп 2008 13:44, променено общо 2 пъти.




sineokiq
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 13:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот sineokiq » Вто 30 сеп 2008 13:38


благодаря ти много за отговара :)

A не може ли да се подсили сегашната ми турбина без да сменям с друга защото мисля че турбина от арл си отивам на 1000 лева от воле... не може ли да се посили?

а за съединителя какво ще кажеш?


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bdemona » Вто 30 сеп 2008 13:50


sineokiq написа:аз ще правя кустом мап, така че ще мога да избера до колкото е възможно на какви обороти да ми е мах въртящ момент и мах KW как е по добре да е по нависоко НМ и повече КВ по този начин или обратното, НМ да са на по ниски обороти, да тругва на по ниски обороти но и да спира на по ниски и съответно няма да имам толоква КВ....


Така като гледам въобще не ти е ясно какво е НМ.

Сички мапове са кустом бре :). С твойта турбина за да не се счупи макс може да изкараш 160-165 коня които са във високите обороти и там най вероятно ще ти бъде стрелката докато се дърпаш :)
Таи че дали ше си 400 или 450 НМ около 2000 или 2500 оборота не ти помага на драг.

Относно подсилване незнам каква ще е разликата в цената от АРЛ-то.

За съединителя на 165коня нямаш грижи. Имаи предвид 4е проблема е НМ за съединителя - тъй че в ниските си остави по ниски стоиности на момента - не повече от 400.


sineokiq
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 13:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот sineokiq » Вто 30 сеп 2008 13:56


аз като казвам кустом имам предвид на дино в реално време, прави се мери се, пак се прави , пак се мери... значи да си кача Нм вузможно на наи високи обороти че така хем ще пазя съединителя хем ще имам и КВ, нали се пак 1в=Нм.2.рпм.пи/60 ако не се лъжа....


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bdemona » Вто 30 сеп 2008 14:13


Да мощноста се смята по формулка от момента и обороти. Но за по голям момент трябва да се пусне повече гориво и съответно по голямо налягане на турбината.

Бре писна ми се турбина да пиша :)

Забрави обороти под 4000 - нали ще се дърпаш. Тук както ти казах по рано първата пречка за отиване над 165 е тур... (ааа ного се повтарям вече )


sineokiq
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 13:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот sineokiq » Вто 30 сеп 2008 14:16


да ясно, благодаря ти много, аз не че постоянно ще се дърпам но се пак :evil:


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Сря 01 окт 2008 17:12


Колега явно е чеси набрал на някое 1.8Т,но няма смисъл само дасе докажеш на някого да хвърлиш маса пари и даси счупиш колата за отрицателно време.Бенза си е бенз и каквото и да направиш винаги другия с 1.8Т има по голям шанс да бие поради простата причина че ти с мъки и пари ще достигне 150к.с,а той от воле си ги има.Да не говорим че моето А3 1.8Т след махането на катализатора и смяна на последното гърне с право и спортен филтър резултата беше :shock :shock доста голям а хем това и тунинг неможе дасе нарече а какво говорим за чипове и т.н. ако има бензинката
Каузата която си подхванал е обречена според мен :idea:
Повози се в някое сток 1.8Т и тогава сам ще разбереш има ли смисъл от цялата тая гимнастика с тунинг на дизела :wink:


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Чет 02 окт 2008 10:19


не се отказвай имаш добра база за начало
дизелакът има нелош въртящ момент и по едно време би трябвало да почнеш да настигаш 1.8Т, което сто на сто ще ти е взело старта според мен някак по-бързо като че ли развърта.
Но продай тази турбина, докато е читава, и купи другата. разликата може да ти е към 500 лв само
Чипосването идва най-накрая, след готови промени по железата дето се вика:)


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Мнениеот MK4 » Чет 02 окт 2008 10:53


Вози се и не се занимавай с глупости, дизела е икономична кола, не е за гонки. Иначе 1.8Т ако е сток, без махан катализатор и т.н. може и да го биеш ако сложиш чип, но е кантар. А 1.8Т с 1000 лв инвестиция става доста силно и няма смисъл да се занимаваш с него ;)


sineokiq
Мнения: 13
Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 13:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот sineokiq » Пет 03 окт 2008 16:42


да така е ама като се замисля то няма много хора в града да са с турбо бензин.... бегачките са или 2.0 16в било то голф астра и тн, или по големи кубици, но то нали с едно ремапирано тди което е към 170 коня и 400 нм ще си късам всички 2.0 16В, искам да кажа че се едно си карам бегачка само че ми харчи 5/100 а не 12/100 хахахахаха


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Мнениеот MK4 » Пет 03 окт 2008 17:24


Еми слагай тоя чип тогава, стига си писал из форума ;)


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пет 03 окт 2008 17:33


sineokiq гледам чеси от Добрич,а там всеки втори е рейсър и няма как да ги убиеш всичките с ТДИ-то.
п.с. В Добрич ако неси с БМВ то неси никакъв състезател mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
sin orel C20XE
Мнения: 944
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sin orel C20XE » Пет 03 окт 2008 18:11


Тука като гледам си е чиста тема "Как да победя 1.8Т?",с едно малко подготвено дизелче и леко разтоварено,ще му спукап главата на едно 1.8Т,ако е в купе на Голф 4,Пасат,Ауди,без Ибиза,защото е много лека!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пет 03 окт 2008 21:15


mhihi mhihi mhihi Не забравяй най-лекото купе.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Мнениеот MK4 » Съб 04 окт 2008 23:11


sin orel C20XE написа:Тука като гледам си е чиста тема "Как да победя 1.8Т?",с едно малко подготвено дизелче и леко разтоварено,ще му спукап главата на едно 1.8Т,ако е в купе на Голф 4,Пасат,Ауди,без Ибиза,защото е много лека!


да де, ама кой кара сток 1.8Т на днешно време :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта