Проект на тема VW POLO 1300

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
naneK
Мнения: 770
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Мнениеот naneK » Сря 10 дек 2008 9:00


Polo-то го гледаме всеки кръг на италианското на картинг писта "Виница" във Варна.
Определено има тяга.
Пусни малко снимчици. :)




Потребителски аватар
kasapina
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив facebook.com/FTMotorsports
Контакти:

Мнениеот kasapina » Съб 13 дек 2008 23:12


Мани го тоя разпределителен вал тарси си от 3F там е истината от стандартните валове ;)
NZ има нужда от добра генерация, сакса му е гаден и иска доста заигравка от дросела до последното гърне.
С тази стандартна електроника едва ли правиш чудеса.
Инак може да се пробваме на някое италианско NZ vs NZ :twisted:


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Мнениеот daka » Пон 15 дек 2008 22:49


Здравей, мога да те пробвам и без италианско :D но си ми много далече но все пак дай боже да се видим да се сборим ,да се позабавляваме. От по агресивен вал няма нужда, този от 3f къв е? Я разкажи за твоя нз или пазиш тайна. /Всичко най и трябва да се запознаем/.


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Вто 16 дек 2008 0:05


ще има нова мода вал от ABU mhihi mhihi mhihi на NZ


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Мнениеот daka » Вто 16 дек 2008 10:05


Вала си е от абу и е сложен на абу,прочетете темата.


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Мнениеот doc_j » Вто 16 дек 2008 12:21


daka написа:Вала си е от абу и е сложен на абу,прочетете темата.


Добре, де, аз доколкото разбрах е запазена главата от NZ-a като по този начин е сгъстен доста мотора. Следователно ако на стандартен NZ двигател се шибне вал от ABU би могъл да се постигне по-добър резултат отколкото при заводския вариант...

И все пак едно време един човек ми казваше - вал без сгъстяване си клони към чиста проба самозаблуждение... те това имаше в предвид Жоро.


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Мнениеот daka » Вто 16 дек 2008 21:52


Добре съгласен ,обаче кво става ако згъстиш един мотор, от моно го обърнеш на пълна инжекция, сложиш много по големи клапани , вдигнеш налягането на помпата, слагаш по големи дюзи и тн. Вала който ползвам е с 3,8 мм по висока гърбица /принципно от този вал по голям няма/ от оригинала, това значи че е с по голям лифт на същите градуси, по добро пълнене при високите и по лоша работа при ниски и средни обороти. При моя мотор нямам проблем на ниските и средни обороти понеже е много сгъстен. В моя слъчай колегата касапин е прав единствения недостатак е че карам с стандартна електроника и реглажа на сместа е кофти, но пък за всекидневка колата е перфектна.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Мнениеот pe6kata » Нед 21 дек 2008 18:24


daka написа:Градско харчи 10-11 на 100 а извън града около 7-8. А голфа е вр6 178+, до 120 му дърпам но после много лошо ме минава :D ...

Клипът ти е 28сек., стартирате на 20сек., на 28сек се вижда че голфа е пред теб, а до 120км/ч ти го водиш?! Излиза че 0-120 ги правиш за много под 8сек! Няма да коментирам. ВР6 без блокаж,перфектни гуми и умения всяка малолитражка ще е пред него на 1 ,че и на 2 донякъде(както са с къси скорости...).
Имах такъв мотор само че на голф. За тия кубици и коне върви изненадващо добре. Радвам се че е проявен интерес към него откъм подобрения, макар че от сток мотора не е останало много.
Иначе поздравления за полото :applause:


Потребителски аватар
toman44o
Мнения: 209
Регистриран на: Нед 25 яну 2009 10:14
Автомобил: VW VENTO
Двигател: ABS
Местоположение: The Earth

Re: Проект на тема VW POLO 1300

Мнениеот toman44o » Чет 05 мар 2009 9:25


браво колега страхотно е половерчето :applause: аз мойто в друга насока сам го правил да ходя на планина с него mhihi леко country изпълнение


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект на тема VW POLO 1300

Мнениеот stefan4o » Чет 05 мар 2009 13:12


Дака, някои от данните, които даваш ме заинтригуваха сериозно: как ги вдига тази кола 180 с този мотор? С моя дЖетАК (верно е карбуратор, ама какво от това) с 1.6 АБУ мотор си мисля, че ще хване не повече от 160. Какъв код ти е скоростната кутия? Питам просто информативно само, останах втрещен като прочетох тези 180 км/ч...


indianeca1983
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 06 мар 2009 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Исперих

Re: Проект на тема VW POLO 1300

Мнениеот indianeca1983 » Пет 03 апр 2009 22:04


Мога да потвърдя за скороста че прави 180км.без проблеми,но е наистина с няква къса кутия,возил съм се милион пъти и съм я карал доста тази кола,понеже пича ми е колега.Тва ПОЛО стана няква лудница ,всико се постига с много труд и пара...
ПОЗДРАВИ. :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект на тема VW POLO 1300

Мнениеот stefan4o » Пет 03 апр 2009 22:37


Е, тя и моята кутия не е от дългите, на този мотор само къса кутия би му била от полза, той няма сила за повече принципно. Мойта питанка беше за точния модел СК на тази кола... :Mr Green Fun


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Проект на тема VW POLO 1300

Мнениеот vidolov » Съб 04 апр 2009 9:59


колега браво...половерчето мн приятно ме изненада на клипчетата!наистина мн добре вари...но се замисили за електроника...щети бъде само от полза...пък момчето с вр6-цата самуса препотили кълките докатоте мине до финала... :Mr Green Fun


Потребителски аватар
daka
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Исперих

Re: Проект на тема VW POLO 1300

Мнениеот daka » Съб 04 апр 2009 22:52


Полото с оригиналния мотор вдига 160 къв е проблема да вдигне 180 с този. Колега кое му е слабото на абу то, ти колко такива двигателя си карал? Пък я прочети цялата тема .


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект на тема VW POLO 1300

Мнениеот stefan4o » Нед 05 апр 2009 0:33


Към момента имам наблюдения само върху моето АБУ. Според теб този мотор със скромните си 75 к.с. е силен така ли? Не се заяждам, дано не звучи така, но за мен клони по-скоро от слаб до средна хубост за кола около или до 1000 кг. Иначе не е никак лош като динамика, моята Джета примерно си върви доста прилично с него, просто си мисля, че не е двигател с който да се развиват някакви кой знае какви скорости, затова се и учудих като каза за 180 км/ч, надявам се не си ме разбрал погрешно :deal В крайна сметка с каква точно скоростна кутия си, просто ми е любопитно, за да я сверя с моята... :drunk



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта