1.8Т или 1.8 20V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
FaTDoG
Мнения: 591
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/София
Контакти:

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот FaTDoG » Нед 15 фев 2009 15:53


niikoo_1 написа:М/у другото на момчето най-вероятно и 1.8Т ще му омръзне бързо, ако се сдобие с такова. :mrgreen:

Така е ама 1.8Т много по лесно става повече от 200, тъй хем ще покара 150 кончета хем после ще може да мине и на повече, а като му умалеят и те ще има семейство и ще си купи пасат.




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот niikoo_1 » Нед 15 фев 2009 18:05


Повече от 200 не става лесно, да кажем до 200 се докарва с дребни модове чип, филтър и генерация.
За повече трябва ново турбо, колектор, инжектори, кулер, турбо пътища, помпа, мапване, ревизия на мотора = демек не малко кинти.

:Mr Green Fun


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот propparo » Нед 15 фев 2009 18:09


niikoo_1 написа:Повече от 200 не става лесно, да кажем до 200 се докарва с дребни модове чип, филтър и генерация.
За повече трябва ново турбо, колектор, инжектори, кулер, турбо пътища, помпа, мапване, ревизия на мотора = демек не малко кинти.

:Mr Green Fun



Мдам,точно така.
Да не говорим че кола само с предно около и над 200 коня си е тегава работа да се управлява.


Потребителски аватар
FaTDoG
Мнения: 591
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/София
Контакти:

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот FaTDoG » Нед 15 фев 2009 19:28


Ами 200, 200. Да не са малко? Определено е по-добре от 125 като се има в предвид, че под 3000 оборота тая кола е като мъртвец. Освен ДВГ, кулер мулер и изспускателен колектор, друго трябва ли за тази трансплантация? Както и скоростната кутия и съединителят стават ли?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот leonardo_vd » Нед 15 фев 2009 21:34


FaTDoG написа:Ами 200, 200. Да не са малко? Определено е по-добре от 125 като се има в предвид, че под 3000 оборота тая кола е като мъртвец. Освен ДВГ, кулер мулер и изспускателен колектор, друго трябва ли за тази трансплантация? Както и скоростната кутия и съединителят стават ли?

Една трансплантация ще ти излезе поне 4000 лв с всичко


Потребителски аватар
FaTDoG
Мнения: 591
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/София
Контакти:

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот FaTDoG » Нед 15 фев 2009 21:41


Едно турбиниране на двигател 20V, ще ми излезне около 4-5к също. Новата кола ще ми излезне 2-3-4к по скъпа от тази като сложа обслужване и другите неща, които съм направил за тази. Така, че 4 хиляди с всичко ме устройва супер много :) Мнението на alpine много ми харесва и аз също съм на това мнение. Пък и като си купувах колата по германско нямаше читави 1.8Т.


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2396
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот StS » Нед 15 фев 2009 21:49


Е добре де, защо не се замислите тогава за 2.3 ... там има възможност да се вдигне някое конче, и то доста даже, примерно имаше синхро с 6 скорости ама беше на клип и не съм сигурен, та пишеше че е 240 кс без никакви проблеми.


Потребителски аватар
StefanDragnev
Мнения: 238
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 15:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас/София

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот StefanDragnev » Нед 15 фев 2009 22:15


FaTDoG написа:Ами 200, 200. Да не са малко? Определено е по-добре от 125 като се има в предвид, че под 3000 оборота тая кола е като мъртвец. Освен ДВГ, кулер мулер и изспускателен колектор, друго трябва ли за тази трансплантация? Както и скоростната кутия и съединителят стават ли?


:lol:
"...като се има в предвид, че под 3000 оборота тая кола е като мъртвец ... "
Кажи ми една кола, която под 3000 оборота не е "мъртвец" /без турбо/.


Потребителски аватар
FaTDoG
Мнения: 591
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив/София
Контакти:

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот FaTDoG » Нед 15 фев 2009 22:43


Еми другата кола в семейния парк е Пасат Б3 1.8 РП 89' набор и трябва да ти кажа, че хич не е мъртвец, докато мойта след 3000 оборота просто избухва и тръгва... 2.3 двг не е лош, но предполагам, че трябва да се сменят много повече неща и е по скъп, а и както вече споменаха повече от 200 коня на предно няма смисъл.


Потребителски аватар
GARTNER
Мнения: 1980
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Cофия/Оряхово
Контакти:

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот GARTNER » Нед 15 фев 2009 23:48


Абе на един му малко 125 на друг 150 коня що не вземете да си купите по един F16затова всяка вечер ги дават по телевизията


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2396
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот StS » Нед 15 фев 2009 23:57


GARTNER написа:Абе на един му малко 125 на друг 150 коня що не вземете да си купите по един F16затова всяка вечер ги дават по телевизията

Хм като се замисля имам доста познати на който 75кс им се виждат достъчно...на мен също. Ама какво пречи да си вземеш едно ГТИ с 270 кс и да си го шпориш с 200-240? Като онзи колега с турбината...дето му влизала в авариен режим на 180км/ч.... :bishop :bishop death


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот wierdo » Пон 16 фев 2009 19:06


StefanDragnev написа:
FaTDoG написа:Ами 200, 200. Да не са малко? Определено е по-добре от 125 като се има в предвид, че под 3000 оборота тая кола е като мъртвец. Освен ДВГ, кулер мулер и изспускателен колектор, друго трябва ли за тази трансплантация? Както и скоростната кутия и съединителят стават ли?


:lol:
"...като се има в предвид, че под 3000 оборота тая кола е като мъртвец ... "
Кажи ми една кола, която под 3000 оборота не е "мъртвец" /без турбо/.


Нещо с 5 литра обем ...


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: 1.8Т или 1.8 20V

Мнениеот Li4o » Пон 16 фев 2009 19:34


Хайде стига толкова мохабет... :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта