каква е ползата от тая далавера
е па гледай да не караш на резерва и доливай като ти намалее бенца и няма да имаш проблеми
едно нещо колкото е по просто направено толкова е по надежно
2-ри резервоар
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: 2-ри резервоар
moimoimoi написа:каква е ползата от тая далавера
е па гледай да не караш на резерва и доливай и няма да имаш проблеми
едно нещо колкото е по просто направено толкова е по надежно
Абе човек. изкаш ли да те повозя и да видиш как бързо изчезват 20 литра. КОгато има по-малко от 10 литра в резервоара по завоите оставам без гориво за секунди.......................
Абе к'во се мъча, явно тука сички са чешити и само си чешим пръстите. Трийте темата и това е.


- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: 2-ри резервоар
виш на sachko системата дали няма да е също разрешение на въпроса
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: 2-ри резервоар
относно първия вариант : трябва да имаш клапан между двата резервоара който да не позволява на горивото от резервоар 2 да се връща в резервоар 1, защото като спрат помпите и понеже резервоар 2 се намира на по високо ниво от резервоар 1,бензина ще се източи от резервоар 2 в резервоар 1 и при следващо пускане помпата в резервоар 2 ще работи първоначално около 1 -2 секунди без бензин
друго че трябва винаги резервоар 2 да е пълен/ако е 25 литра ми се вижда прекалено много/
друго за което се сещам е : мисля че при пасат Б3 има някакъв "акумолатор на налягането" за горивото,който се намира в предния пасажерски калник,представлява нещо като пластмасова туба с 1вход и 1изход,като входа е от помпата а изхода е към двигателя,идеята е че дори и за момент/при завой/помпата ако остане без гориво,то двигателя да има резервоар с нужното налягане
друго че трябва винаги резервоар 2 да е пълен/ако е 25 литра ми се вижда прекалено много/
друго за което се сещам е : мисля че при пасат Б3 има някакъв "акумолатор на налягането" за горивото,който се намира в предния пасажерски калник,представлява нещо като пластмасова туба с 1вход и 1изход,като входа е от помпата а изхода е към двигателя,идеята е че дори и за момент/при завой/помпата ако остане без гориво,то двигателя да има резервоар с нужното налягане
- kabelista
- Мнения: 172
- Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 13:48
- Автомобил: Skoda Octavia RS
- Двигател: AUQ
- Местоположение: София
Re: 2-ри резервоар
За съжаление не мога да помогна с линк. Чувал съм че системата с 2та резервоара е много сложна и бъгава, 2 помпи които прехвърлят от единия в другия и обратно, от хора дето ги прявят. Иначе при спортните резервоари недостатъка от разплискването на горивото мисля че го решеват с нещо като дунапрен вътре в резервоара.Така горивото не се кламбучка и двигателя не страда от недостик
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: 2-ри резервоар
Резервоар 2 ще се пълни отгоре и няма как да се върне гориво
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
Re: 2-ри резервоар
Лео,
Първо - евала ти правя за проектите!
Второ, гледам че темичката е от отдавна и сигурно вече си направил нещо по въпроса, но все пак искам да ти предложа едно предполагам не-лошо решение.
Искам да кажа че не съм спец по тунинговане и да не ме разпъват на кръст, но тук основната задача е стабилно захранване с постоянно налягане на горивото и за това мисля че идеята ми си струва.
Та, ясно е че имаш старо компресорче, на което искаш да ползваш бутилката.
Ако го сложиш изправено и първата помпа налива от горе а втората дърпа отдолу изглежда идейно.
Мен ме притеснява обезвъздушаването на втория резервоар - при ръчка с много завои, тунджата е по кьошетата, първата помпа не пълни, малкият резервоар се пълни с пари+въздух под някакво налягане, по някое време помпата в първия захапва най-после гориво и почва да пълни, ама в малкия вече има пари+въздух под налягане, които няма къде да идат. Първата помпа натиска докато налягането и се изравни с налягането на парите и "кляка". Втория резервоар е пълен само до някъде заради невъзможността но парите и въздуха да го напуснат. В крайна сметка ще имаш непълен втори резервоар и сериозни пулсации в налягането на горивото при мотора.
Идеята ми е следната:
1. Намираш бензиноустойчив дунапрен и пълниш големия резервоар с него (като формулите) - така горивото в него няма да се плиска толкоз много и имаш стабилно подаване (естествено си оставяш достатъчно място около помпата и нивомера да не им пречи). Не знам дали дълги непрекъснати стружки (подобно на кухненската тел най-грубо) не би свършила работа... Друг вариант са оребрявания вътре в резервоара (като в картерите) ама ми се струва кушия.
2. вместо бутилката от компресора слагаш 8-10 л. хидрофорен съд на 0,2-0,3 бара примерно (хубаво е преди това гумения балон да се извади и да се накисне в гориво да се види дали държи и не се разтваря). Излишното гориво го връщаш в първия резервоар. Ясно е че помпата в големия резервоар трябва да е с изправен обратен клапан за да не се връща горивото от хидрофора обратно в него.
Каква е идеята:
Първата помпа, която обикновено е на около 1 бар подава в хидрофора и го пълни, като независимо колко е пълен - няма пари+въздух, отделно шанса да остане на сухо рязко намалява (дунапрена/стружката) и отчитането на нивото ще е реално и ще имаш време да идеш до бензиностанцията като мигне резервата.
Основният плюс, поне според мен е, че ще подаваш стабилно базово налягане на втората помпа, като и че ще печелиш 0,2-0,4 бара налягане - помпата генерира някакво налягане и когато на входа и вече има някакво начално, то то се добавя към това на изхода.
Доказано си табиетлия и мисля че можеш да "пипнеш" една такава системка
Поздрави на родния Северозапад и Успех!
Първо - евала ти правя за проектите!
Второ, гледам че темичката е от отдавна и сигурно вече си направил нещо по въпроса, но все пак искам да ти предложа едно предполагам не-лошо решение.
Искам да кажа че не съм спец по тунинговане и да не ме разпъват на кръст, но тук основната задача е стабилно захранване с постоянно налягане на горивото и за това мисля че идеята ми си струва.
Та, ясно е че имаш старо компресорче, на което искаш да ползваш бутилката.
Ако го сложиш изправено и първата помпа налива от горе а втората дърпа отдолу изглежда идейно.
Мен ме притеснява обезвъздушаването на втория резервоар - при ръчка с много завои, тунджата е по кьошетата, първата помпа не пълни, малкият резервоар се пълни с пари+въздух под някакво налягане, по някое време помпата в първия захапва най-после гориво и почва да пълни, ама в малкия вече има пари+въздух под налягане, които няма къде да идат. Първата помпа натиска докато налягането и се изравни с налягането на парите и "кляка". Втория резервоар е пълен само до някъде заради невъзможността но парите и въздуха да го напуснат. В крайна сметка ще имаш непълен втори резервоар и сериозни пулсации в налягането на горивото при мотора.
Идеята ми е следната:
1. Намираш бензиноустойчив дунапрен и пълниш големия резервоар с него (като формулите) - така горивото в него няма да се плиска толкоз много и имаш стабилно подаване (естествено си оставяш достатъчно място около помпата и нивомера да не им пречи). Не знам дали дълги непрекъснати стружки (подобно на кухненската тел най-грубо) не би свършила работа... Друг вариант са оребрявания вътре в резервоара (като в картерите) ама ми се струва кушия.
2. вместо бутилката от компресора слагаш 8-10 л. хидрофорен съд на 0,2-0,3 бара примерно (хубаво е преди това гумения балон да се извади и да се накисне в гориво да се види дали държи и не се разтваря). Излишното гориво го връщаш в първия резервоар. Ясно е че помпата в големия резервоар трябва да е с изправен обратен клапан за да не се връща горивото от хидрофора обратно в него.
Каква е идеята:
Първата помпа, която обикновено е на около 1 бар подава в хидрофора и го пълни, като независимо колко е пълен - няма пари+въздух, отделно шанса да остане на сухо рязко намалява (дунапрена/стружката) и отчитането на нивото ще е реално и ще имаш време да идеш до бензиностанцията като мигне резервата.
Основният плюс, поне според мен е, че ще подаваш стабилно базово налягане на втората помпа, като и че ще печелиш 0,2-0,4 бара налягане - помпата генерира някакво налягане и когато на входа и вече има някакво начално, то то се добавя към това на изхода.
Доказано си табиетлия и мисля че можеш да "пипнеш" една такава системка
Поздрави на родния Северозапад и Успех!
- set16v
- Мнения: 119
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 1:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: MonsterPerformance
Re: 2-ри резервоар
лелелелелелллллл
как можете да давате съвети за нещо от което и хал хабер си нямате
добре ве Леос ко се прайш на луд като в един друг форум влизаш често и там има не малко коли с преливник и втора помпа
п.п.за тез юзери по-горе дето извадиха няква космическа технология
ще дам кратко описание..
за стрийт коли е достатъчно макс 5л.съд който се прави доста простичко,основната помпа качва бензин в съда в горният край където имаш още 1-вход за основният обратен бензин и един изход от който като се препълни да се върне обратно в основният резвр.
а в долният край на съда изход/може и 2 / за помпа/помпи/ която да дърпа гориво
..


как можете да давате съвети за нещо от което и хал хабер си нямате


добре ве Леос ко се прайш на луд като в един друг форум влизаш често и там има не малко коли с преливник и втора помпа

п.п.за тез юзери по-горе дето извадиха няква космическа технология

за стрийт коли е достатъчно макс 5л.съд който се прави доста простичко,основната помпа качва бензин в съда в горният край където имаш още 1-вход за основният обратен бензин и един изход от който като се препълни да се върне обратно в основният резвр.


Re: 2-ри резервоар
А с тез технологични подобрения някои мисли ли че тез сделани резервоари вътре раждясват и че вместо с туба до бензиностанцията с 5 резервни филтри в багажника трябва да ходите. Правете ги от нераждавейка.При положение че 20 литра бързо изчезват не виждам смисал въобще от този резервоар при положение че и стях няма да стигнете до никъде.А иначе Сложете си един резервоар от ЗИЛ в багажника 160 литра, на него си има сонда и може да си сложите уред да гледате колко гориво ви остават от тез 160 литра вържете го да си допълва резервоара на колата под гравитация.220 литра трябва да стигнат от Видин до София за постоянна ръчка.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта