1,8 RP вече 2.0 16V 9A ----dellorto DHLA carbs ABF turbo

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,8 RP към 1,8 PB вече 2.0 16V 9A Digi2

Мнениеот Vizor » Сря 23 фев 2011 20:37


Абе Люска.. какво е това заваряното на рейката :lol: mhihi




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 1,8 RP към 1,8 PB вече 2.0 16V 9A Digi2

Мнениеот vit_autosofia » Сря 23 фев 2011 21:04


Vizor написа:Абе Люска.. какво е това заваряното на рейката :lol: mhihi


Това заваряното е рейката която разсипах за мегасмърта.Поради финансовия краш се наложи да я направя и монтирам.
А тебе :beat_butt2 :012: никъв те нема. :да:

Последна промяна от vit_autosofia на Чет 24 фев 2011 5:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 1,8 RP към 1,8 PB вече 2.0 16V 9A Digi2

Мнениеот vit_autosofia » Чет 24 фев 2011 5:00


didkoltd написа:Браво Люси при теб работата май е "Нова година - нов мотор" за което евала!Сподели кое как ще е интересно за много хора по принцип.Дигифанта от ПБ-то ли е,какви дюзи си ползвал имаш ли ланда и въобще всичко каквото се сетиш!Как се преставя мотора,сработва ли се нормално с Дигата?


Диджито си е от PB-то сток нищо не се променя.Както се вижда горивната рейка е home made.Вложките за инжекторите остават от мех.инжектори само им се махат долните чашки.С О-пръстен за механичните инжектори ел.инжекторите заспиват перфектно.Днес ще гледам да кача малко по подробни снимки по промените на стоковия 9A.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,8 RP към 1,8 PB вече 2.0 16V 9A Digi2

Мнениеот Vizor » Чет 24 фев 2011 9:05


Знаааам за рейката бе бъзиках те.. Нали толкова време седя на масата тая рейка, че сигурно и тя не знае колко mhihi

Сега следва стандартния въпрос.

И ся как е, и ся как е mhihi Бате върви ли колата? Колко вдига?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 1,8 RP към 1,8 PB вече 2.0 16V 9A Digi2

Мнениеот vit_autosofia » Чет 24 фев 2011 10:06


Vizor написа:Знаааам за рейката бе бъзиках те.. Нали толкова време седя на масата тая рейка, че сигурно и тя не знае колко mhihi

Сега следва стандартния въпрос.

И ся как е, и ся как е mhihi Бате върви ли колата? Колко вдига?

От полулег вдига 100кг. :063: :063: :063:
Добре е има разлика определено :да:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: 1,8 RP към 1,8 PB вече 2.0 16V 9A Digi2

Мнениеот Glove » Съб 26 фев 2011 0:16


Ей каза и го направи, нямаш умора.


Честито и да си го караш със здраве. :drive


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 1,8 RP към 1,8 PB вече 2.0 16V 9A Digi2

Мнениеот vit_autosofia » Съб 26 фев 2011 5:33


Glove написа:Ей каза и го направи, нямаш умора.


Честито и да си го караш със здраве. :drive


Знаеш си ма мене ти.Мухата ма хапе.

Мерси бате Веско :да:

П.П.Докато го правех си мислех за теб. :обичам ви


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: 1,8 RP към 1,8 PB вече 2.0 16V 9A Digi2

Мнениеот radi_nrj » Съб 12 мар 2011 23:45


Днес успях да го щракна :D
Изображение


Потребителски аватар
passat19911800
Мнения: 166
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 1,8 RP към 1,8 PB вече 2.0 16V 9A Digi2

Мнениеот passat19911800 » Сря 06 юли 2011 20:56


Колега, а останалите части от РП-то ли ти са /сток ли са/, полуоски, карета, скорости и т.н. Любопитно ми е, че и аз се замислям за нещо подобно, да сложа АБФ и се чудя на на мойто БЗ с АБС двигател, дали останалите части трябва да се сменят или мога да карам с тях. Благодаря ти предварително!


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 1,8 RP към 1,8 PB вече 2.0 16V 9A Digi2

Мнениеот vit_autosofia » Чет 07 юли 2011 19:57


passat19911800 написа:Колега, а останалите части от РП-то ли ти са /сток ли са/, полуоски, карета, скорости и т.н. Любопитно ми е, че и аз се замислям за нещо подобно, да сложа АБФ и се чудя на на мойто БЗ с АБС двигател, дали останалите части трябва да се сменят или мога да карам с тях. Благодаря ти предварително!

сменен е само мотора.Маховика и съединителя са от 1.8.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 1,8 RP към 1,8 PB вече 2.0 16V 9A Digi2

Мнениеот vit_autosofia » Съб 18 авг 2012 18:16


Ново 20

Dellorto DHLA на 9А-то

Изображение


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A Digi2----dellorto DHLA carbs

Мнениеот miro_hack » Нед 19 авг 2012 5:20


Филтрация,филтрация... :cry:
Още не съм измислил филтър,който да работи и да не спъва потока...
Може да открадна някоя идея да знаеш!
Успех!


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A Digi2----dellorto DHLA carbs

Мнениеот vit_autosofia » Нед 19 авг 2012 5:54


miro_hack написа:Филтрация,филтрация... :cry:
Още не съм измислил филтър,който да работи и да не спъва потока...
Може да открадна някоя идея да знаеш!
Успех!


В момента го мисля :D


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 1,8 RP вече 2.0 16V 9A Digi2----dellorto DHLA carbs

Мнениеот vankoGTI » Нед 19 авг 2012 17:19


Е браво супер изглежда и много подредено :да:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1,8 RP към 1,8 PB вече 2.0 16V 9A Digi2

Мнениеот paco » Сря 22 авг 2012 16:00


vit_autosofia написа:Ново 20

Dellorto DHLA на 9А-то

Изображение


Хубаво е станало 8) Кажи смукателния колектор от къде го поръча, че ми трябва такъв за 45мм.

РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта