Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот sashobas » Сря 06 май 2009 8:48


ACD или 9А си търси това са къси скорости с които ще стане по пъргава като цяло колата.2Y също е къса кутия но там ще трябва да сменяш и феродов диск заради броя на шлиците.




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот brabus » Сря 06 май 2009 8:57


Саше, но тия скорости, които ти даваш са с жила, а не с лостовата система.
А и съединителят не беше ли с помпа при тях? :screwy


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот sashobas » Сря 06 май 2009 9:15


Не неса с жила а с лостовия механизъм.Типът им е 020 което означава че всички кутии от този тип са с лостов механизъм и без помпа. :да:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот brabus » Сря 06 май 2009 9:17


Съгласен, мнението ми да не се чете! mhihi


Потребителски аватар
KAIDIR
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 24 фев 2009 11:25
Автомобил: A6 2.5 TDI
Двигател: AEL
Местоположение: varna

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот KAIDIR » Сря 06 май 2009 9:34


здравей колега следя проекта и много ти се кефя на ентусиазъма с които го правиш не всеки го прави .Ако мога да попитам нещо за стария двигател .Аз също карам сащия мотор 1.8 ABS моно но нещо ми се струва че нямя тази мощност която трябва да има по принцип пък нали е 90 коня.По точно вървенето му е до 140 км и на татък почват мъките и другото което е няма ряз в смисъл подавам му пълна газ на парва варти там мално и като му ударя втора парво се набива в земята и зъглъхва и след туи почва да върви.По принцип питането ми е дали самия мотор е такав муден.Иначе за разхода съм доволен много.А също да спомена колата също така се кара и на газ но за това кадето ти говоря е на бензин и на газ.Ако можеш да си кажеш мнението ще сам много благодарен :bowdown :beer


Потребителски аватар
Spasov_G
Мнения: 229
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот Spasov_G » Сря 06 май 2009 10:22


sashobas написа:ACD или 9А си търси това са къси скорости с които ще стане по пъргава като цяло колата.2Y също е къса кутия но там ще трябва да сменяш и феродов диск заради броя на шлиците.

Саше казваш , че ще стане по пъргава колата , а какво ще е поведението при максималните скорости, в смисъл обороти/скорост мисълта мие да не би 150-160км/ч двигателя да е доста натоварен в обороти .....


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот leonardo_vd » Сря 06 май 2009 15:54


Spasov_G написа:
sashobas написа:ACD или 9А си търси това са къси скорости с които ще стане по пъргава като цяло колата.2Y също е къса кутия но там ще трябва да сменяш и феродов диск заради броя на шлиците.

Саше казваш , че ще стане по пъргава колата , а какво ще е поведението при максималните скорости, в смисъл обороти/скорост мисълта мие да не би 150-160км/ч двигателя да е доста натоварен в обороти .....

Зависи от диф-а, но със сигурност е с по-голяма максимална скорост от твоята.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот Li4o » Сря 06 май 2009 19:13


leonardo_vd написа:
Spasov_G написа:
sashobas написа:ACD или 9А си търси това са къси скорости с които ще стане по пъргава като цяло колата.2Y също е къса кутия но там ще трябва да сменяш и феродов диск заради броя на шлиците.

Саше казваш , че ще стане по пъргава колата , а какво ще е поведението при максималните скорости, в смисъл обороти/скорост мисълта мие да не би 150-160км/ч двигателя да е доста натоварен в обороти .....

Зависи от диф-а, но със сигурност е с по-голяма максимална скорост от твоята.

Дифовете са 3.667 на повечето скорстни кутии 020 - в случая зависи от предавателното число на 5 предавка - но не може да се каже накъде ще ти се измени поведението на колата, без да има яснота в момента с какви скорости е колата...


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот sashobas » Сря 06 май 2009 21:31


Най вероятно е с оригиналната си кутия с код APW но нека я провери каква е и да сподели.


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот golf_mania_jambol » Сря 06 май 2009 23:39


на стария голф си сложих 9а кутия впе4атление-мноого по пъргава ,но двигателя е постоянно в обороти на дълъг път-със 100 км на 3000оборота ...разхода извън градско се увели4ава ..извода ми бе6е няма ли си ряз двигателя и да му слага6 къса кутия няма много смисъл.


Потребителски аватар
Spasov_G
Мнения: 229
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот Spasov_G » Чет 07 май 2009 11:19


golf_mania_jambol написа:на стария голф си сложих 9а кутия впе4атление-мноого по пъргава ,но двигателя е постоянно в обороти на дълъг път-със 100 км на 3000оборота ...разхода извън градско се увели4ава ..извода ми бе6е няма ли си ряз двигателя и да му слага6 къса кутия няма много смисъл.

Все още не съм я погледнал каква е моята кутия, но на въпроса за оборотите мисля, че и моята в момента не е от най разтоварените кутий - няколко примера със км/ч като задържам педала на газта до Изклювател /-предавка +/- 60км/ч, //-предавка +/-100км/ч, трета предавка +/- 140км/ч и ////-предавка която неможах да изцедя до край но достигнах +/- 180 тази скорост беше почти пред изключвател, но не успях да го усетя......
За разлика от старата душа на колата вече нещата се случват поне с две идей по-бързо сега, съвсем отговорно мога да заявя, че може да се конкурира 2,0/115к.с., но ако при ABS трудното започваше да става след скорост от 160км/ч, сега тази трудност се усеща вече към 175-180км/ч и от там нататък нещата стават бавни, незнам дали мога да искам повече от този мотор на този етап от подобрения, но затова сте вие колеги да споделите .......Скоро време ще ви кажа и серията на скоростната кутия за да говориме по точно за нещата и каква ще е по подходяща за мен при последваща смяна .....
Чакам да споделите някакви скорости от собственици на РВ двигатели с техните си кутий, знам, че Голф// е по лек като килограми и също оказва влияние върху ускорението на автомобила .....
Качеството на клипа не е много добро но понеже ми се налагаше да снимам и карам едновременно, а отсечката си е извънградско но има активно движение по нея и затова на моменти се вижда как спирам да подавам газ и колата стой на едни и същи километри .......


Потребителски аватар
wizardone
Мнения: 103
Регистриран на: Чет 28 авг 2008 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот wizardone » Чет 07 май 2009 21:43


Не се ли притесняваш малко да издуваш колата в такива обороти. Хубаво е, че понася засега де :P

KAIDIR: Аз имам същия мотор и това твоето не е нормално. Според всеобщото мнение, което съм чел и тук ABS-ите са доста пъргави двигатели(като за конете си, разбира се).


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот golf_mania_jambol » Пет 08 май 2009 9:51


колега разбирасе 4е може6 да му помогне6 на мотора след като ве4е е пб има на4ини доста..примерно една добра генерация.....на моето пб по4ва да се мъ4и от 210 до 220 mhihi ,но само мога да гадая какво му е правено за6тото така си го взех...но едно от не6тата което забелязвам 4ее с добра генерация...това доста му помага....


Потребителски аватар
petkovsky
Черният лебед
Мнения: 1403
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 10:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/с.Ставерци

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот petkovsky » Пет 08 май 2009 16:25


браво Геца със здраве до го караш. :beer


Потребителски аватар
npachovski
Мнения: 551
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Един Golf 1,8 ABS с новата си душа от РВ - GTI 8V

Мнениеот npachovski » Пет 08 май 2009 18:42


Колега много малко от снимките се вижда с какъв филтър си, ако си със спортен външен дай повече инфо как си го монтирал и какъв е филтъра :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта