Турбина KKK03 на ABS мотор?
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
Според мене, по-добре не си играй с разни не сигурни турбо системи а направо слагай суперчарджер на твоят двигател. http://www.bahnbrenner.com/media/php/BBM_Services.Superchargers.php
Разработено, изпробвано, сугурно и сравнително лесна инсталация.
Разработено, изпробвано, сугурно и сравнително лесна инсталация.
20vTurbo написа:Според мене, по-добре не си играй с разни не сигурни турбо системи а направо слагай суперчарджер на твоят двигател. http://www.bahnbrenner.com/media/php/BBM_Services.Superchargers.php
Разработено, изпробвано, сугурно и сравнително лесна инсталация.
Доста добре звучи, но аз не съм с Digifant...дави има значение, защото този кит, който има там пише, че е за Digifant
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Ооо мойте стари познати ВВМ. Говорих с тях, твърдят, че е плъг & плей, но се оказва че не е така. Пуснах и една анкета във Вортекса, отзова се само един човек, който си е купил това нещо и каза, че се е наложило да смени Диджифант ІІ с І (даунгрейд). Просто с ІІ не вървяла като хората. Сега е доволен. Но като цяло всички казват - за тези пари G60 (цял двигател).
Itni, това е само за Digifant, наистина на друга няма да стане. Хубавото на кита е, че на първо ниво не се сменя комп. и бензинова помпа.
20vTurbo, аз продължавам да търся отзиви за този кит. Ако имаш познати, които са го ползвали ще съм благодарен да кажеш тяхното мнение.
Itni, това е само за Digifant, наистина на друга няма да стане. Хубавото на кита е, че на първо ниво не се сменя комп. и бензинова помпа.
20vTurbo, аз продължавам да търся отзиви за този кит. Ако имаш познати, които са го ползвали ще съм благодарен да кажеш тяхното мнение.
brabus написа:Ооо мойте стари познати ВВМ. Говорих с тях, твърдят, че е плъг & плей, но се оказва че не е така. Пуснах и една анкета във Вортекса, отзова се само един човек, който си е купил това нещо и каза, че се е наложило да смени Диджифант ІІ с І (даунгрейд). Просто с ІІ не вървяла като хората. Сега е доволен. Но като цяло всички казват - за тези пари G60 (цял двигател).
Itni, това е само за Digifant, наистина на друга няма да стане. Хубавото на кита е, че на първо ниво не се сменя комп. и бензинова помпа.
20vTurbo, аз продължавам да търся отзиви за този кит. Ако имаш познати, които са го ползвали ще съм благодарен да кажеш тяхното мнение.
Само да те поправя че Digifant II не е по-нов от I даже е по-примитивен. Тук при мен имам един digifant II от Golf 2 GTI и един I от G60, като този от G60 е доста по-съвършен, а Digifant II е с 2 малки като капацитет епрома (дали заради това е II нямам идея
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
А Digifant II се заменя с Digifant I от G60 по простата причина, че този от G60 има МАП сензор (става за турбиниране
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Да добавя по темата - определено НЕ смятам че турбините К03 са лоши, даже напротив, иначе нямаше да ги слагат от завода
Всичко зависи от това каква мощност гониш, значи за 170-80 коня К03 е по-добър избор от Гарет Т3 и от К04 защото има доста по-бърз респонс на газта
A механичния компресор е хубаво нещо, но да не забравяме че той, за разлика то турбото, не вдига КПД-то на мотора, а за да набави въздух краде конски сили![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
A механичния компресор е хубаво нещо, но да не забравяме че той, за разлика то турбото, не вдига КПД-то на мотора, а за да набави въздух краде конски сили
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
brabus написа:20vTurbo, аз продължавам да търся отзиви за този кит. Ако имаш познати, които са го ползвали ще съм благодарен да кажеш тяхното мнение.
За съжаление не познавам никой с такъв суперчарджър. Виждал съм го инсталиран на Голф и Джета (на Waterfest) и изглежда много качествено и почти заводски.
Знам че и Neuspeed правят суперчарджър кит, но ме мисля че става на твоята кола.
Аз лично съм доволен от моята К03 турбина, но както някой спомена вече не може да я надуваш много над 200 кс просто защото е малка. Моята кола е проверявана на стенд на 187 кс на колелата, което коригирано за загубите е около 208 кс на маховика.
Ако се скапе, ще я сменя с К04 с по голями инжектори и регулатор за налягането на горивото и ще видим какво ще стане
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Повечето оплаквания които съм чувал за тези турбини са поради немърливост на собствениците които не си сменят маслото редовно или карат с неправилно и некачествено масло което не издържа на температурата и се спича по тънките маслени тръби точно преди лагерите. Съответно смазването на турбината намалява и е ясно какво става. Тук някои американци които карат такива коли въобще нямат представа че колата им има такова нещо (турбо) под капака и съответно не се грижат правилно за него.
- Vi-MAX
- предупреждение за БАН
- Мнения: 35
- Регистриран на: Сря 02 ное 2005 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
00Cool написа:vi max до теб 6те пусне6 ли пак тая тема с турби китовете едно прятел4е се нави и мисли да взима
Да ти кажа честно не знам дали е изтрита въобще , не съм гледал. Но не виждам смисъл всеки 14дни да пиша едно и също .
Всички КИТове , които предлагаме са ТЕСТВАНИ и стават със сигурнос за посочените модели .
- 20V_Turbo
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 23 апр 2006 23:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: USA за сега
20vTurbo написа:Повечето оплаквания които съм чувал за тези турбини са поради немърливост на собствениците които не си сменят маслото редовно или карат с неправилно и некачествено масло което не издържа на температурата и се спича по тънките маслени тръби точно преди лагерите. Съответно смазването на турбината намалява и е ясно какво става. Тук някои американци които карат такива коли въобще нямат представа че колата им има такова нещо (турбо) под капака и съответно не се грижат правилно за него.
Ами извинявай,ама смяната на масло и филтър излиза към $40
масло Мобил 10в30 пълна синтетика($6 бутилката) и маслен филтър Мобил(големият) $11-$12.Това си е доста цифра само за една смяна на маслото:)
А иначе това турбо е някво псевдо турбо,което работи на половин бар надув и достига макс. до 1бар. Не мисля че си заслужава да се слага.По-добре K04..поне можеш да го понатегнеш повече
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта