При мен в ниските си е ОК. Има сила и пъргавина но до около 3500 оборота. Idle - 55.
Нагоре работата е различна но нямам сонда да видя дали обеднява или не му стига въздух, но силата я няма.
Main - 145 air - 210. Бих пробвал с по-големи жигльори но не мога да намеря с какво да ги разпробия толкова точно - примерно 185 (1.85мм). Ако някой знае къде могат да се намерят бургии със стъпка една десета от милиметъра да свирка? При тебе каква е разликата с двата размера главни? Усещаш ли промяна във високите?
KR с Dellorto DHLA 40
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: KR с Dellorto DHLA 40
не усетих разлика между 155 и 158 но смятам че 158 му е малко, главните горивни са именно за високите обороти - мисля да пробвам с 165 (170). Свредла се продават с стъпка 0,1 аз си купих български по 80 стотинки май бяха лошото е че няма на през 0,05 - поне в Ст.З. не намерих, моята обеднява след 4500-5000 някаде и забива носа. а ти на 210 въздух е много малко 145 да ти кажа, на 145 по скоро отговаря 180-190 въздух, естествено има и значение емулсионните колко въздух пускат.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: KR с Dellorto DHLA 40
Доколкото разбрах от прочетеното главните се включват в работа след около 3500 оборота, взависимост от емулсията. Аз съм с 10 емулсия. Дай да намерим 1.8 бургия да разпробия мойте главни и ще споделя ефекта?
при мен със 55 idle в ниските е бонбон и то без каквато и да е по-сериозна центровка. Но си мисля че със 65 ще е още по-добре. Дай да намерим бургийки и да тествам наред. В Бургас не намирам...
при мен със 55 idle в ниските е бонбон и то без каквато и да е по-сериозна центровка. Но си мисля че със 65 ще е още по-добре. Дай да намерим бургийки и да тествам наред. В Бургас не намирам...
Re: KR с Dellorto DHLA 40
защо си мислите, че като няма повер във високите проблема идва от бензина или по точно не му стига... 145/150 на 180/185 жигльори са си ок за стокови бутала 1.8 и без да има спортни валове... проблема идва от настойка и синхронизация най-вече 

- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: KR с Dellorto DHLA 40
Ами то си личи когато не стига бензина.
Синхронизацията не играе при високи обороти, дали едната клапа ще е с 5 градуса по-отворена от другата няма кой знае какво значение. Тя има отношение за празния ход и респонса от празен ход. Общо взето настройката се свежда до подбор на жигльори при тези карбове.
Първото което ще направя е да разпробия мойте главни на 180 (с 210 въздушни съм) за да видя дали съм прав и как ще се промени във високи обороти. Това поне мога да го направя без пари
Очаквам и разхода да се вдигне. Ако резултата е задоволителен ще поръчам 2-3 размера от въздушни и главни жигльори и ще тествам - примерно 155/185.
Синхронизацията не играе при високи обороти, дали едната клапа ще е с 5 градуса по-отворена от другата няма кой знае какво значение. Тя има отношение за празния ход и респонса от празен ход. Общо взето настройката се свежда до подбор на жигльори при тези карбове.
Първото което ще направя е да разпробия мойте главни на 180 (с 210 въздушни съм) за да видя дали съм прав и как ще се промени във високи обороти. Това поне мога да го направя без пари

Re: KR с Dellorto DHLA 40
възможно е от неправилна синхронизация и настойка да обеднява или да се дави във високите... най-добре става когато на празен ход клапите са затворени и се намали сместа от врътките... с какъв размер дифузьори си? възможно е да си закрепил празен ход, а поради големите жигльори да се дави във високи... с делкото също трябва да се заиграеш, трябва му предварение, но малко, ако е в повече, то се получава недоизгаряне във високите обороти...
пс: как работи на празен ход? буп буп буп... неравномерно или гладко без да мени оборотите?
пс2: пробвай така -> идъл 50 ... бензин 145 въздух 180-190 ... с дифузьор 36мм е добре да си ... на празен ход както казах, затвори клапите и намали бензина от врътките за да не го одавиш... сега може да не се реже във високите поради това, че си много едри въздушни на доста по малки бензинови...
опиши точно какво се случва във високите?
пс: как работи на празен ход? буп буп буп... неравномерно или гладко без да мени оборотите?
пс2: пробвай така -> идъл 50 ... бензин 145 въздух 180-190 ... с дифузьор 36мм е добре да си ... на празен ход както казах, затвори клапите и намали бензина от врътките за да не го одавиш... сега може да не се реже във високите поради това, че си много едри въздушни на доста по малки бензинови...
опиши точно какво се случва във високите?
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: KR с Dellorto DHLA 40
аз мога да кажа че и тримата сме прави ! снощи минавайки покрай колата и чудейки се какво да правя реших да си върна малко аванса назад и днес слизам паля и тръгвам, и се оказа че върви много добре, много спокойно и доста по пъргаво, решил съм тези дни като ми остане време - всичко долу - карбове, колектори и почвам синхронизиране на ускорители и клапи ама като са свалени че да виждам какво става, после пак горе и на вакуумметрите да оправим празния ход 

- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: KR с Dellorto DHLA 40
h4p написа:...
пс: как работи на празен ход? буп буп буп... неравномерно или гладко без да мени оборотите?
пс2: пробвай така -> идъл 50 ... бензин 145 въздух 180-190 ... с дифузьор 36мм е добре да си ... на празен ход както казах, затвори клапите и намали бензина от врътките за да не го одавиш... сега може да не се реже във високите поради това, че си много едри въздушни на доста по малки бензинови...
опиши точно какво се случва във високите?
Празния ход е бетон. Равномерен на 900об/мин. Когато е студена се замисля малко при рязко подаване на газ, но това е нормално. Като загрее няма такъв проблем. Днес ми направи впечатление много черния ауспух пълен със сажди. Може и да се окажеш прав за богатата смес



Re: KR с Dellorto DHLA 40
може и да не разбереш дали ще има ефект или по точно ефекта може да е И обратен... тоест да препълниш мотора с гориво... за 175/180 на 210 с идъл 60/65 ти трябват валове най-малко... тази кубатура от 1.8 неможе да изгори толкова бензин и ще се чудиш как да го накараш да работи нормално и все няма да става... разхода ще е мега, ще трябва да сменяш масло ако се задържиш повече време така и проблеми само...
след 4000 оборота има ли детонации, променя ли се работата на мотора или просто започва да набира по бавно?
според мен няма да сбъркаш ако сложиш идъл 50 горивен 145/150 и въздушен 180/185 ... по книга е с разлика от 40 м/у двата, но с разлика 30-35 при 145 бензинов ще е по-добре...
след 4000 оборота има ли детонации, променя ли се работата на мотора или просто започва да набира по бавно?
според мен няма да сбъркаш ако сложиш идъл 50 горивен 145/150 и въздушен 180/185 ... по книга е с разлика от 40 м/у двата, но с разлика 30-35 при 145 бензинов ще е по-добре...
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: KR с Dellorto DHLA 40
h4p написа:според мен няма да сбъркаш ако сложиш идъл 50 горивен 145/150 и въздушен 180/185 ... по книга е с разлика от 40 м/у двата, но с разлика 30-35 при 145 бензинов ще е по-добре...
Приемам думите ти на доверие (и тези на Дес Хамил

Главни: 145
Въздух: 170 (такава бургийка имам)
Айдъл:: 58 (това ми е налично)
На практика ще смаля въздуха с 40 единици и ще споделя резултата.
Аванса ми е точно 8 градуса на айдъл. С кр-ския адванс комп съм и някой ако може да му изкопае графиката на аванс/обороти ще почерпя!
Re: KR с Dellorto DHLA 40
пробвай, макар че разликата става 25 което е доста малко и може да му е в повече бензина... така и не каза с какви дифузьори си<?
Re: KR с Dellorto DHLA 40
С 40-ки карбове тоя мотор никога няма да тръгне повече от к-джетроника, а разхода ще е над 20л, респонса само ще е по-добър.
С 45-ци ще харчи 12 и ще върви осезаемо по-добре.
С 45-ци ще харчи 12 и ще върви осезаемо по-добре.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: KR с Dellorto DHLA 40
http://www.clubsagaiswara.com/viewthrea ... uthorid=11
тук може да прочетете доста полезно инфо

механичната инжекция на КР-а може да я направите да върви зверски.. за жалост са малко майсторите и .. но все още ги има
Обърнете се към Stenly! Той е човека за механичната инжекция!
тук може да прочетете доста полезно инфо


механичната инжекция на КР-а може да я направите да върви зверски.. за жалост са малко майсторите и .. но все още ги има

Обърнете се към Stenly! Той е човека за механичната инжекция!
- petroffbg
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: KR с Dellorto DHLA 40
Знае ли някой на какво ниво са му карбовете?!Няма претекст 40 да не хранят 1,8.И двамата имате сериозна причина,(на вид елементарна която е очевадна)на която не обръщате внимание,обърнете повече внимание на дреболиите,те ви скъсяват живота.Най-вероятно карбовете остават без гориво на високи.Проблемът е във излишното гориво,иглите на DELLORTOTO са със много малка пропускливост и най вероятно бенза пътува обратно към резервоара,да не говорим,че имат цедки над иглите,или че ползвате оригинални игли на 100000000000и повече км които са вкопани!Самарски пасват с леко донастройване,имат перфектна прпускливост.Нивата се настройват според поплаваците на които е изписан грамаж: 8-8.5,при 8 нивото е 14мм,при 8,5е 14,5мм.Не прецаквайте оригиналните комбинации на жигльорите,ще постигнете голямо нищо и непредвидени разходи за гориво!Аз ползвам два комплекта,148-210 и 136-180 нямат забележки.
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: KR с Dellorto DHLA 40
аз мойте игли ги смених, и цедките ги махнах защото и без това не искаха да застанат на новите игли. Относно самарските - Благодаря ! - ще ги пробвам, и на мен ми се струваше че може да не пускат достатъчно гориво към камерата след като видях че дупките от които излиза са доста по-големи от тях
. Обратната линия на горивото я премахнах както ти ми каза - помпата наистина си спира сама след като качи достатъчно налягане. 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта