KR с Dellorto DHLA 40

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот aradovanov » Пет 05 юни 2009 9:52


При мен в ниските си е ОК. Има сила и пъргавина но до около 3500 оборота. Idle - 55.
Нагоре работата е различна но нямам сонда да видя дали обеднява или не му стига въздух, но силата я няма.
Main - 145 air - 210. Бих пробвал с по-големи жигльори но не мога да намеря с какво да ги разпробия толкова точно - примерно 185 (1.85мм). Ако някой знае къде могат да се намерят бургии със стъпка една десета от милиметъра да свирка? При тебе каква е разликата с двата размера главни? Усещаш ли промяна във високите?




Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот biostrong » Пет 05 юни 2009 10:47


не усетих разлика между 155 и 158 но смятам че 158 му е малко, главните горивни са именно за високите обороти - мисля да пробвам с 165 (170). Свредла се продават с стъпка 0,1 аз си купих български по 80 стотинки май бяха лошото е че няма на през 0,05 - поне в Ст.З. не намерих, моята обеднява след 4500-5000 някаде и забива носа. а ти на 210 въздух е много малко 145 да ти кажа, на 145 по скоро отговаря 180-190 въздух, естествено има и значение емулсионните колко въздух пускат.


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот aradovanov » Пет 05 юни 2009 16:35


Доколкото разбрах от прочетеното главните се включват в работа след около 3500 оборота, взависимост от емулсията. Аз съм с 10 емулсия. Дай да намерим 1.8 бургия да разпробия мойте главни и ще споделя ефекта?
при мен със 55 idle в ниските е бонбон и то без каквато и да е по-сериозна центровка. Но си мисля че със 65 ще е още по-добре. Дай да намерим бургийки и да тествам наред. В Бургас не намирам...


Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот h4p » Съб 06 юни 2009 7:28


защо си мислите, че като няма повер във високите проблема идва от бензина или по точно не му стига... 145/150 на 180/185 жигльори са си ок за стокови бутала 1.8 и без да има спортни валове... проблема идва от настойка и синхронизация най-вече :wink:


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот aradovanov » Съб 06 юни 2009 10:05


Ами то си личи когато не стига бензина.
Синхронизацията не играе при високи обороти, дали едната клапа ще е с 5 градуса по-отворена от другата няма кой знае какво значение. Тя има отношение за празния ход и респонса от празен ход. Общо взето настройката се свежда до подбор на жигльори при тези карбове.
Първото което ще направя е да разпробия мойте главни на 180 (с 210 въздушни съм) за да видя дали съм прав и как ще се промени във високи обороти. Това поне мога да го направя без пари :D Очаквам и разхода да се вдигне. Ако резултата е задоволителен ще поръчам 2-3 размера от въздушни и главни жигльори и ще тествам - примерно 155/185.


Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот h4p » Съб 06 юни 2009 10:48


възможно е от неправилна синхронизация и настойка да обеднява или да се дави във високите... най-добре става когато на празен ход клапите са затворени и се намали сместа от врътките... с какъв размер дифузьори си? възможно е да си закрепил празен ход, а поради големите жигльори да се дави във високи... с делкото също трябва да се заиграеш, трябва му предварение, но малко, ако е в повече, то се получава недоизгаряне във високите обороти...

пс: как работи на празен ход? буп буп буп... неравномерно или гладко без да мени оборотите?

пс2: пробвай така -> идъл 50 ... бензин 145 въздух 180-190 ... с дифузьор 36мм е добре да си ... на празен ход както казах, затвори клапите и намали бензина от врътките за да не го одавиш... сега може да не се реже във високите поради това, че си много едри въздушни на доста по малки бензинови...

опиши точно какво се случва във високите?


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот biostrong » Съб 06 юни 2009 11:41


аз мога да кажа че и тримата сме прави ! снощи минавайки покрай колата и чудейки се какво да правя реших да си върна малко аванса назад и днес слизам паля и тръгвам, и се оказа че върви много добре, много спокойно и доста по пъргаво, решил съм тези дни като ми остане време - всичко долу - карбове, колектори и почвам синхронизиране на ускорители и клапи ама като са свалени че да виждам какво става, после пак горе и на вакуумметрите да оправим празния ход :)


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот aradovanov » Съб 06 юни 2009 12:49


h4p написа:...

пс: как работи на празен ход? буп буп буп... неравномерно или гладко без да мени оборотите?

пс2: пробвай така -> идъл 50 ... бензин 145 въздух 180-190 ... с дифузьор 36мм е добре да си ... на празен ход както казах, затвори клапите и намали бензина от врътките за да не го одавиш... сега може да не се реже във високите поради това, че си много едри въздушни на доста по малки бензинови...

опиши точно какво се случва във високите?


Празния ход е бетон. Равномерен на 900об/мин. Когато е студена се замисля малко при рязко подаване на газ, но това е нормално. Като загрее няма такъв проблем. Днес ми направи впечатление много черния ауспух пълен със сажди. Може и да се окажеш прав за богатата смес :oops: Проблема при високите е че до 3500-4000об. набира сериозно и точно където по принцип е силата на КР-а (след 4000об/мин) започва едно бавно набиране до 7000об. Примерно от 0 до 3500 за 3 секунди, а от 3500 до 7000 10 секунди. Дано разбираш какво имам предвид. Общо взето като че ли силата се премести с 3000 оборота надолу. Във високите е като москвич :D Това за по-малките въздушни е много добра идея, калкулатора ми дава 145/185, може това първо да пробвам. Лошото е че трябва да си ги викна отвън а такава проба ми коства само транспортни разходи 15 лири :( За това искам първо да пробвам да променя отношението гориво/въздух с по-големи жигльори - това поне ми е без пари. За да видя дали ще има ефект дори и с риск на по-голям разход. А може и да бъркам?


Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот h4p » Съб 06 юни 2009 13:25


може и да не разбереш дали ще има ефект или по точно ефекта може да е И обратен... тоест да препълниш мотора с гориво... за 175/180 на 210 с идъл 60/65 ти трябват валове най-малко... тази кубатура от 1.8 неможе да изгори толкова бензин и ще се чудиш как да го накараш да работи нормално и все няма да става... разхода ще е мега, ще трябва да сменяш масло ако се задържиш повече време така и проблеми само...

след 4000 оборота има ли детонации, променя ли се работата на мотора или просто започва да набира по бавно?

според мен няма да сбъркаш ако сложиш идъл 50 горивен 145/150 и въздушен 180/185 ... по книга е с разлика от 40 м/у двата, но с разлика 30-35 при 145 бензинов ще е по-добре...


Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот aradovanov » Съб 06 юни 2009 17:56


h4p написа:според мен няма да сбъркаш ако сложиш идъл 50 горивен 145/150 и въздушен 180/185 ... по книга е с разлика от 40 м/у двата, но с разлика 30-35 при 145 бензинов ще е по-добре...


Приемам думите ти на доверие (и тези на Дес Хамил mhihi ) и ще смаля за начало въздушните на 170 да видя как ще бъде... Ще пробвам следния сетъп:
Главни: 145
Въздух: 170 (такава бургийка имам)
Айдъл:: 58 (това ми е налично)

На практика ще смаля въздуха с 40 единици и ще споделя резултата.

Аванса ми е точно 8 градуса на айдъл. С кр-ския адванс комп съм и някой ако може да му изкопае графиката на аванс/обороти ще почерпя!


Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот h4p » Пон 08 юни 2009 14:50


пробвай, макар че разликата става 25 което е доста малко и може да му е в повече бензина... така и не каза с какви дифузьори си<?


Потребителски аватар
lino__
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот lino__ » Пон 08 юни 2009 15:44


С 40-ки карбове тоя мотор никога няма да тръгне повече от к-джетроника, а разхода ще е над 20л, респонса само ще е по-добър.
С 45-ци ще харчи 12 и ще върви осезаемо по-добре.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот Vizor » Пон 08 юни 2009 15:58


http://www.clubsagaiswara.com/viewthrea ... uthorid=11

тук може да прочетете доста полезно инфо :да:

Изображение

механичната инжекция на КР-а може да я направите да върви зверски.. за жалост са малко майсторите и .. но все още ги има ;)
Обърнете се към Stenly! Той е човека за механичната инжекция!


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот petroffbg » Вто 09 юни 2009 0:17


Знае ли някой на какво ниво са му карбовете?!Няма претекст 40 да не хранят 1,8.И двамата имате сериозна причина,(на вид елементарна която е очевадна)на която не обръщате внимание,обърнете повече внимание на дреболиите,те ви скъсяват живота.Най-вероятно карбовете остават без гориво на високи.Проблемът е във излишното гориво,иглите на DELLORTOTO са със много малка пропускливост и най вероятно бенза пътува обратно към резервоара,да не говорим,че имат цедки над иглите,или че ползвате оригинални игли на 100000000000и повече км които са вкопани!Самарски пасват с леко донастройване,имат перфектна прпускливост.Нивата се настройват според поплаваците на които е изписан грамаж: 8-8.5,при 8 нивото е 14мм,при 8,5е 14,5мм.Не прецаквайте оригиналните комбинации на жигльорите,ще постигнете голямо нищо и непредвидени разходи за гориво!Аз ползвам два комплекта,148-210 и 136-180 нямат забележки.


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: KR с Dellorto DHLA 40

Мнениеот biostrong » Вто 09 юни 2009 13:23


аз мойте игли ги смених, и цедките ги махнах защото и без това не искаха да застанат на новите игли. Относно самарските - Благодаря ! - ще ги пробвам, и на мен ми се струваше че може да не пускат достатъчно гориво към камерата след като видях че дупките от които излиза са доста по-големи от тях :) . Обратната линия на горивото я премахнах както ти ми каза - помпата наистина си спира сама след като качи достатъчно налягане. :да:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта