Браво са проекта и евала, че сте тръгнали да правите такъв мотор, предполагам няма друго такова поло.
На какво налягане се кара и как върви мерено ли е с друга кола или като време, че ми е интересно.
Полото е уникално като собственичката му... На последния драг на Калояново с червения "МИГ" доста се препотих 
Имало и жени ентусиасти, че и по-големи от мъжете
Чел съм и друга тема, където колегите дискутираха твоето майсторство в шофирането на писта, но не знаех, че може да ти дойдат такива идеи
Желая ти бъдещи успехи и развитие по Поло-то и много ми се иска да видим клип сниман отвътре с ускорението на колата 


doc_j написа:Мен от няколко дни ме чопли една мисъл: до колко е разреден двигателя след фрезоването на буталата и "гарнирането" на блок/глава? 8.5 : 1???![]()
![]()
И друго, взели сте само феродов диск 200мм или цял комплект съединител?
Прекъсвача на колко оборота е? А работен диапазон в който има бууст???
И още много въпроси имам, ама по-нататък
pironski написа:Лелее в какво приключение си се вкарала![]()
Мога да кажа само едно ГОЛЯМО ЕВАЛА![]()
С интерес ще дойда да те гледам как се справяш на калояново(а може и да се състезавме заедно
Поздрави и успех за напред

скри шапката на много ора 
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта