аве кви ли не изпълнения съм виждал и за кви ли не съм чувал.че ако не се била отделяла гарнитурата от блока след кат свалиш главата можеш да я ползваш пак.че ако е карана малко нищо и няма.е на колега колата е така напрайхме я запалихме я ама заради пикаещи дюзи и кофти тръбички на нафтата свалихме мотора оак щото се оплаши да не е станало нещо вътре а беше само плаен няколко пъти и пак сложихме главата без да сменяваме гарнитурата и си кара колата и няма ядове но не е гаранция.
ама нали знаеш че трябва да я сметнете горивната камера и степента на сгъстяване преди да бухате гарнитури и подложки
и турбината се смята според разхода на въздух при определени обороти и налягане. но ми се струва че к03(или турбо от 1.8т) е удачен вариянт за ежедневна кола.
а за лагерите кво му умуваш отиваш в някой магазина които са официялни представители и вносители на фв части или в някой по известен магазин за авточасти и си купуваш както му е реда колбеншмит са добра марка за такива неща гарнитурите на рейнц и гйотзе са добри и по възможност оргинални болтове за главата ако ги сменяте че на рейнз все пукат и скърцат



КР Турбо на Газ
- ivo16VTI
- Мнения: 177
- Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
- Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
- Двигател: AAA-1991
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: КР Турбо на Газ :)
Края на следващата седмица всичко ще ти се изясни
а скоростите не са 4s a 4z(syncro)+2y 


-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nadejda
Re: КР Турбо на Газ :)
точно тебе те чаках да се обадиш кажи ми от каде взе гарнитурите но нека утре да умуваме като постна снимки
а иначе скороситте ми са точно 4s
И примерно отивам в магазина и си порачвам стандартна гарнитура за глава обаче 2 броя и ги слагам 1 върху друга така ли да го разбирам и другото което е тая подложка де се слага и кво представлява и от каде се взима
а иначе скороситте ми са точно 4s

И примерно отивам в магазина и си порачвам стандартна гарнитура за глава обаче 2 броя и ги слагам 1 върху друга така ли да го разбирам и другото което е тая подложка де се слага и кво представлява и от каде се взима
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: КР Турбо на Газ :)
В кофти филм си се вкарал без грам да разбираш
Което ме навежда на мисълта, че ще строшиш бързо този двигател. Пак ти казвам.. замисли се дали не е по-добре да съберете мотора нормално и след това като съберете всички части да го правите. Аз така си правих моя мотор 2 месеца! като мислех, че ще го свърша за 2 дена

-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nadejda
Re: КР Турбо на Газ :)
е то логично че ще го права като сабера частите ма нали трее да знам от каде да ги купа как да го права при положение че не ми давате идея от каде да купа качествени части
- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: КР Турбо на Газ :)
Колко смяташ да надуваш,че ще слагаш вложка м-ду гарнитурите?При +1,67мм степента ще ти падне малко под 9/1 и детонация ще прави евентуално големия джоб м-ду буталото и главата а не степента.При мене е 0,87мм,сток е ~1,27 а ти ще го направиш 3мм.За да е малко това разстояние турбо буталата имат камера.Много е умувано да се резне челото на КР-ското бутало но не знам някой дали е опитвал и след това да е карал
.Аз съм по атмосферата но това е общо.

-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nadejda
Re: КР Турбо на Газ :)
не мисла да го карам на повече от 0.8 нали ви казвам за цел си поставям да върви 1 идея повече от кр
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: КР Турбо на Газ :)
1 идея повече от кой КР (те почти всички в БГ вече вървят или повече или много по-малко от стоков). А и щом ще е на газ - с турбо-изпарител ли ще е или с газов инжекцион, щото аз други начини не знам.
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nadejda
Re: КР Турбо на Газ :)
с турбо изпарител иначе с инжекцион стаа голем филма оти отиваме на 1000+ лева само за инжекционна с некав мега който да управлява дюзите което е безмислено
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: КР Турбо на Газ
Ако е с инжекцион по-добре направо мегата..
ама съм сигурен, че и до мега ще се стигне по нататъка като нагласиш всичко
ама съм сигурен, че и до мега ще се стигне по нататъка като нагласиш всичко

-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nadejda
Re: КР Турбо на Газ
никъв вариянт за инжекцион проекта трее да се вмести зА 1000 лева а вече за по нататъка нема да има игри надребно тая че си я направа за возене а сега ще е само на двигател мощна искам да нема никав вид както е в мометна да е скрита лимонка начи мисла че са я праснали с шприц и така са я заебали ма е хтра иначе нема никви ражди тва ме кефи та евентуално догодина или по догодина тая се прави на вид за возене и директно следващата е кола ще е с бюджет 10 000 и мощност от 500 коня и повече спирам да се занимавам с тея голфове
само незнам по следващата с какъв двигател да е тука и 2та проект аме кефат и абф турбото и вр6 турбото ма тва още ее далече дай да го слгоба тоя кр и да си върви па после че го мислиме все пак съм само на 20 и сам си изкарвам всичко никой не ми е спонсор
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=399452
ето снимки народе
моля ви кажете ми от кво е надрало главата по вала нема никви следи

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=399452
ето снимки народе
моля ви кажете ми от кво е надрало главата по вала нема никви следи
Последна промяна от kokskok на Пон 13 юли 2009 8:55, променено общо 1 път.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: КР Турбо на Газ
Като гледам мотора в какво състояние е само ревизията ще ви излезе 1000лв 

-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nadejda
Re: КР Турбо на Газ
така като гледаш тея клапани не стават нали... трее нови ?
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: КР Турбо на Газ
100% трябва да ревизираш главата нови клапани водачи гумички да знаеш че ти е мирна главата а не след месец да се вайкаш ма колата ми е 2тактова харчи 1:1 масло и бензин
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nadejda
Re: КР Турбо на Газ
ОКИ СА ЩЕ СВАЛА ВСИЧКО ЩЕ ГО РАЗГЛОБЯ ИЗМИЯ ПРАВА 1 СПисък с това което трее да се смени междувремено сме намеирли от каде да купим лагери и биели и накрая права тотала и визмам всичко накуп
тука гледам в евро07 клапаните не са толко скапи целия коплект излиза кам 80-90 лева повдигачите нещо не ми харесва цената за това може и да взема направо обурудвана глва ако не се лъжа някъде в форума се продаваше
тука гледам в евро07 клапаните не са толко скапи целия коплект излиза кам 80-90 лева повдигачите нещо не ми харесва цената за това може и да взема направо обурудвана глва ако не се лъжа някъде в форума се продаваше
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта