Тази технология на един вал в блока се връща до създаването на тези фирми.... този двигател и същи преди 40 години нямат почти никаква разлика в режим на действие и компоненти.... Форд е така, Шеви е така, Крайслер са така, всичките са така.....
Форд имат един двигател на 350 кубични инча или 5.7л който има по два клапана на цилиндър и и даже май е двувалка на V8 прави около 470 коня заводско...
Да, двигателите са с пуш родс, но могат да бъдат хидравлични или механични, зависи от вала и за какво ще се ползва, механичните са много по яки но изместват кривата на оборотите до към 7000.....
Тези двигатели са супер прости като конструкция, залагаме на американското (колко по голямо толкова по добре).... големи цилиндри много въртящ момент на ниски обороти и страшна сила.....
Също така старите са изцяло на карбуратор/и но не е нещо което сме виждали, някои имат по голям дебит от инжекцията барабар с помпата
По принцип старите им мотори са по яки, но заради новите изисквания за безопасност и екология са ги направили малко по чисти и икономични....
Гледали сте Бързи и Яростни 1, оня как дигна предницата на колата, повярвайте ми наистина го правят, толкова въртящ момент че немам думи...
Масата двигатели са V8 и са общо взето еднакви, може би с разликата на Viper-a който е V10 но около 1/3 от частите му стават на моя двигател.....
Така се прави стандард на строене без излишни разходи за създаване на нов тип части за еднакви мотори
