V8 намеси....(продължава от стр.5)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
shopa
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 14:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shopa » Пон 20 фев 2006 21:36


niikoo_1 написа:Браво много яко първо мнение.
Иначе джипака изглежда добре гледана, според мен по-добре да я оставиш с оригиналните джанти.


Нали не го взе на сериозно?

Трябва да имаме и хумор, не само идей :talk:




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 21 фев 2006 3:08


Niikoo_1, споко братче, ние със Шопа се знаем отдавна :lol:

Ето малко материал за началния стадий, който предстои някъде Април :)

Започваме със естественото, вал, клапани, колектори, глави и тн.
Изображение

Изображение

Изображение

Не знам на голфа колко са му широки клапаните ма тоя смукателния е 2.02 инча или 51.3мм.... :shock

Изпускателния е 1.60 инча или 40.64мм...... какво ли щеше да стане ако бяха сложили по два на цилиндър :D

Идеята със винтовия supercharger може да отпадне, щото така като гледам трябва да си купя още един двигател части.... при оригинална степен на сгъстяване (9:1) ако му се положи това говедо отгоре дава около 14:1, но и ефикасността му на пълнене е 138%

Не знам колко здрав трябва да е за да издържи такива величини, а и е бавнооборотен и тежък двигател и не знам дали няма да го откъсне от купето 8)

Но ако се реше може да изглежда така:

Изображение

Изображение




Очаквайте включване..... :wink:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Вто 21 фев 2006 5:39


На мен мноо ми харесва идеята , ама като се сетя колко пари ще погъкне, но пак се изкушава човек , хе хе хе ,

ами успех ти желая


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Вто 21 фев 2006 12:35


V8 :) American Dream


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Вто 21 фев 2006 13:12


prj57 написа:
Очаквайте включване..... :wink:


Тоя двигател май е с един долно разположен разпределителен вал с пъш родове, поне това се вижда от снимките.

Я пиши малко за предимствата и недстатъците на тази система за задвижване на разпределитения вал. Доколко знам е доста стара, но американците си я вграждат все още.
В Европа и Япония хората слагат по 2 и 4 разпределитени вала и по хиляда клапа на цилиндър, а хамериканците с един карат.
Поне хубавото, е че трябва да си купиш само един вал, а не два или четири.


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Вто 21 фев 2006 13:29


Много прилича на системата на боксер двигателя който Фолксваген са използвали преди години.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 21 фев 2006 13:53


Тази система на газоразпределение с разпределителен вал в блока се използва и при Шевролет Корвет ( не мога да си спомним при C5 или С6 беше)
Наистина е остаряла, но американците си я използват.


Предимството и е, че прави двигателя по-нисък.


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Вто 21 фев 2006 14:51


bobcho написа:Предимството и е, че прави двигателя по-нисък.

... единственото и предимство е че прави двигателя по евтин .. и то доста .. :wink: .. и е абсолютно неприложима за двигатели за които се предвижда да вдигат над 4500 об./мин. .. щото аз съм виждал повдигач излязъл от гнездото на кобилицата и от там през предния капак :lol: и то на доста скорошно проиведение на GM .. от което bishop слава богу .. се отървах ...
prj57 ... с такава машина се занимавах преди около 1г. .. мнението ми е че е абсолютен подвижен кенеф .. дано да е било частен случай .. и да не го установиш и ти .. но по трудния начин .. и след ХХХХ вкарани пари в него ..
.. като изключиме двигателя .. които при мен беше безпроблемен .. всичко друго .. за нищо не става .. за скоростната съм склонен да обвинявам предишния собственик .. ама окачването .. трансмисиите .. и спирачките се трошат като за световно .. не се продават оригинално като детайли .. а само като цели агрегати /напр.главините/ и не са никак евтини ..
.. :wink:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Вто 21 фев 2006 15:57


bobcho написа:Тази система на газоразпределение с разпределителен вал в блока се използва и при Шевролет Корвет ( не мога да си спомним при C5 или С6 беше)
Наистина е остаряла, но американците си я използват.


Предимството и е, че прави двигателя по-нисък.


Мисля, че старите корвети (Ц3, Ц4) са с пушродове и долно раположен разпределителен вал C5 и C6 със сигутност не е с такъв вал.
Ц6 все пак е 400коня и се развърта над 6000об/мин.
А на един разтоварен мотор от рода на V6 4.0литра и 140-170 не виждам какво може да му стане те за това са издържливи виждал съм коли в щатите на повече от 350хил мили. не, че европейски или японски мотори не могат да навъртят същитв километри.
Попринцип не съм голям фен на ниско технологичните моторетки


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 21 фев 2006 21:25


Тази технология на един вал в блока се връща до създаването на тези фирми.... този двигател и същи преди 40 години нямат почти никаква разлика в режим на действие и компоненти.... Форд е така, Шеви е така, Крайслер са така, всичките са така.....

Форд имат един двигател на 350 кубични инча или 5.7л който има по два клапана на цилиндър и и даже май е двувалка на V8 прави около 470 коня заводско...

Да, двигателите са с пуш родс, но могат да бъдат хидравлични или механични, зависи от вала и за какво ще се ползва, механичните са много по яки но изместват кривата на оборотите до към 7000.....

Тези двигатели са супер прости като конструкция, залагаме на американското (колко по голямо толкова по добре).... големи цилиндри много въртящ момент на ниски обороти и страшна сила.....

Също така старите са изцяло на карбуратор/и но не е нещо което сме виждали, някои имат по голям дебит от инжекцията барабар с помпата :shock

По принцип старите им мотори са по яки, но заради новите изисквания за безопасност и екология са ги направили малко по чисти и икономични....

Гледали сте Бързи и Яростни 1, оня как дигна предницата на колата, повярвайте ми наистина го правят, толкова въртящ момент че немам думи...

Масата двигатели са V8 и са общо взето еднакви, може би с разликата на Viper-a който е V10 но около 1/3 от частите му стават на моя двигател.....


Така се прави стандард на строене без излишни разходи за създаване на нов тип части за еднакви мотори :wink:


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Сря 22 фев 2006 19:59


rusty написа:V8 :) American Dream


:roll:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 22 фев 2006 21:22


Абе като се сетя как лапа бензин, не е баж мечта ами по скоро кошмар :lol:


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Сря 22 фев 2006 21:37


spam нали викаше че не харчи колегааа :ihihih:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 22 фев 2006 21:59


Кое не харчи.....

20/100 ако ти се струват малко..... ма поне върви как си трябва


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 22 фев 2006 22:58


Млко фабрични данни да ви дам:

220к.с. / 4400 и 407Nm/3200

Със друго ЕКУ, филтри, леко портване на дросела, изписк. колектори+тръби ще даде м/у 290-300 коня



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта