Малко да попиша в темата че все не остава време.
Та почна се с монтирането на 1.8т, който много лесно ляга в коша на колата. Преправя се лявия тампон на мотора погледнато отпред, като се взима оригиналния тампон на 1-ката и му се заварва планка че да легне на отворите за болтове в блога. Налага се да смените и ролката за обтягане на ангренажния ремък, защото сток-овата пречи на тампона. Ролка става от КР поне аз такава ползвах. Тампона който е отпред на мотора пасва идеално и е единствения който не се преправя.
Десния тампон, който държи кутията също се преправя, но само часта която се захваща за кутията... ВАЖНО "Нито един тампон не му се променя стоковото захващане към купето" НАй-лесно се преправят когато мотора е напаснат в коша чрез предния и левия тампон, а останалите 2 се кроят на място. ТАка направих аз, но не знам може и да има и по-лесен начин.
Ще се поровя за снимки как лежи мотора преди да му е накачена периферията.
Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1
Ето и оголения кош

Снимка на левия тампон който се преправя и монтирана ролка от КР

ТАка изглежда и десния тампон за кутията.

Ето и как седи мотора.

Така изглежда и задния тампон

Снимка на левия тампон който се преправя и монтирана ролка от КР
ТАка изглежда и десния тампон за кутията.
Ето и как седи мотора.
Така изглежда и задния тампон
Последна промяна от leonardo_vd на Вто 15 сеп 2009 19:35, променено общо 1 път.
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1
много полезно инфо
А с полуоските как седеше въпроса ? ако си обяснил а съм пропуснал ще се затрия 




- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1
До тук добре, но се оказват проблеми след проблеми.
Та въпросната кутия е с жила и помпа за съединителя. За целта си набавих конзолата със скоростния лост и жилата от пасат, но стават и от други вагени. Въпрос на кой какво намери.
Та тоя проблем се решава лесно само се монтира конзолата на мястото на тази с лостовете и се щракват жилата, по-сложното е с помпата за съединителя и понеже няма мк1 с помпа намирането на конзолата с педалите е мисия невъзможна. Затова си преправих сам педалите и сичко си дойде на място. Взех един друг педал и му отрязах плочката която се натиска с крак и го заварих огледално на моя, за да има къде да монтирам иопавката на помпата и същевременно да не пречи отвън в коша на сермофрена.
Ето и педала донор.

Така ще е заварен.

Та въпросната кутия е с жила и помпа за съединителя. За целта си набавих конзолата със скоростния лост и жилата от пасат, но стават и от други вагени. Въпрос на кой какво намери.
Та тоя проблем се решава лесно само се монтира конзолата на мястото на тази с лостовете и се щракват жилата, по-сложното е с помпата за съединителя и понеже няма мк1 с помпа намирането на конзолата с педалите е мисия невъзможна. Затова си преправих сам педалите и сичко си дойде на място. Взех един друг педал и му отрязах плочката която се натиска с крак и го заварих огледално на моя, за да има къде да монтирам иопавката на помпата и същевременно да не пречи отвън в коша на сермофрена.
Ето и педала донор.
Така ще е заварен.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1
А така, добре че си правил снимки, че някой ако се захване да му е по лесно, 

- shveda_
- Мнения: 370
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 14:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1
Много интерестно проектче!Миналата година на събора в Калояново успях да го видя този голф и мн ми хареса. 

- D'oh
- Мнения: 581
- Регистриран на: Вто 09 окт 2007 13:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1
Лео с тази МК1 ще те помня цял живот!!!
Страшен си браточка !




Страшен си браточка !
Re: Историята на един Голф1
Докато си правех голфа бях зел на един приятел пасата и като отворих мотора даго проверя за масло се агледах в кутията и какво да видя нама помпа а има жило за съединителя напрво не вярвах на очитеси скоро ще направя снимки зада видите.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1
Колеги идеята на темата е да няма коментари поне докато я довърша. А след това коментирайте на воля. Тея дни ще довърша темата и ще тегля чертата на проекта.
На 100% е готов и се ползва за ежедневка.
На 100% е готов и се ползва за ежедневка.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1
Имах доста проблеми с окабеляването, понеже ми беше за 1-ви път, но с помоща на колеги от форума колата вече се движи всеки ден по Видинските пътища. Махнах и 4-ковото табло, което бях монтирал само зарад имобилайзера и колегата Владко ми прати емулатор и сега всичко е ОК. Благодаря му за което.
Гледам че съм пропуснал момента с турбо пътищата, но тук е въпрос на индивидуалност и импровизация. Мойте се вижда как са скроени и кулера е прикрит под предната броня да не бие на очи. Малко е по-неефективен но за сметка на това е красиво.
Най-голямата заигравка беше с монтирането на арматурно табло от голф 3 както и ръчките за мигачи и чистачки. Нямам много снимков материал, но ще се опитам да намеря нещо. Таблото като цяло е по-дълго с около 4-5см и трябва да се среже откъм страната на пасажера точно над решетката за говорител. Понеже там е най късата зона, която остава видима. Първо пробвах да е без голямата метална греда отдолу, но няка ми се стори нестабилно и взех че я напаснах и нея. Единствения проблем е парното което остана от 1-ката и привързването му към дохалките на таблото беше голям ташак но в крайна сметка успях да натъкмя да "духа" от средните решетки и обдухването на предния прозорец.


Гледам че съм пропуснал момента с турбо пътищата, но тук е въпрос на индивидуалност и импровизация. Мойте се вижда как са скроени и кулера е прикрит под предната броня да не бие на очи. Малко е по-неефективен но за сметка на това е красиво.
Най-голямата заигравка беше с монтирането на арматурно табло от голф 3 както и ръчките за мигачи и чистачки. Нямам много снимков материал, но ще се опитам да намеря нещо. Таблото като цяло е по-дълго с около 4-5см и трябва да се среже откъм страната на пасажера точно над решетката за говорител. Понеже там е най късата зона, която остава видима. Първо пробвах да е без голямата метална греда отдолу, но няка ми се стори нестабилно и взех че я напаснах и нея. Единствения проблем е парното което остана от 1-ката и привързването му към дохалките на таблото беше голям ташак но в крайна сметка успях да натъкмя да "духа" от средните решетки и обдухването на предния прозорец.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1
Сега колата изглежда така. И мисля че за сега само ще се кара. Има какво още да се желае, но това по-нататък.

TheEnd
Отварям темата за дискусии, освен ако админовете и модераторите не решат че е за Проекти. Има още снимков материал, но ми е разпръснат по лаптопа и настолния и ще отнеме време да ги събера.
TheEnd
Отварям темата за дискусии, освен ако админовете и модераторите не решат че е за Проекти. Има още снимков материал, но ми е разпръснат по лаптопа и настолния и ще отнеме време да ги събера.
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1
Лео ти си в тази група и сам трябва да си направиш тема в него раздел. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта