Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот leonardo_vd » Вто 15 сеп 2009 19:23


Малко да попиша в темата че все не остава време.
Та почна се с монтирането на 1.8т, който много лесно ляга в коша на колата. Преправя се лявия тампон на мотора погледнато отпред, като се взима оригиналния тампон на 1-ката и му се заварва планка че да легне на отворите за болтове в блога. Налага се да смените и ролката за обтягане на ангренажния ремък, защото сток-овата пречи на тампона. Ролка става от КР поне аз такава ползвах. Тампона който е отпред на мотора пасва идеално и е единствения който не се преправя.
Десния тампон, който държи кутията също се преправя, но само часта която се захваща за кутията... ВАЖНО "Нито един тампон не му се променя стоковото захващане към купето" НАй-лесно се преправят когато мотора е напаснат в коша чрез предния и левия тампон, а останалите 2 се кроят на място. ТАка направих аз, но не знам може и да има и по-лесен начин.
Ще се поровя за снимки как лежи мотора преди да му е накачена периферията.




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот leonardo_vd » Вто 15 сеп 2009 19:28


Ето и оголения кош
Изображение

Снимка на левия тампон който се преправя и монтирана ролка от КР
Изображение

ТАка изглежда и десния тампон за кутията.
Изображение

Ето и как седи мотора.
Изображение

Така изглежда и задния тампон
Изображение

Последна промяна от leonardo_vd на Вто 15 сеп 2009 19:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот alpine » Вто 15 сеп 2009 19:30


много полезно инфо :да: :да: :да: А с полуоските как седеше въпроса ? ако си обяснил а съм пропуснал ще се затрия :Mr Green Fun


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот leonardo_vd » Вто 15 сеп 2009 19:34


Дойде и момента с полуоските::: :screwy
Ето и разликата в чашките на Диф-а от тези на 1.8т и ДХ-а
Изображение
Намерих чашки от някакво ТДИ не знам точно от кой мотор, но паснаха идеално и не се наложи да се режат полуоските.
И вече е с оригиналните полуоски и 4-ковата кутия.
Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот leonardo_vd » Вто 15 сеп 2009 19:44


До тук добре, но се оказват проблеми след проблеми.
Та въпросната кутия е с жила и помпа за съединителя. За целта си набавих конзолата със скоростния лост и жилата от пасат, но стават и от други вагени. Въпрос на кой какво намери.
Та тоя проблем се решава лесно само се монтира конзолата на мястото на тази с лостовете и се щракват жилата, по-сложното е с помпата за съединителя и понеже няма мк1 с помпа намирането на конзолата с педалите е мисия невъзможна. Затова си преправих сам педалите и сичко си дойде на място. Взех един друг педал и му отрязах плочката която се натиска с крак и го заварих огледално на моя, за да има къде да монтирам иопавката на помпата и същевременно да не пречи отвън в коша на сермофрена.
Ето и педала донор.
Изображение
Така ще е заварен.
Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот leonardo_vd » Вто 15 сеп 2009 19:54


Пробих отвор за помпата, но самата ламарина е много мека и се наложи да си скалъпя подсилваща планка.
Изображение

Така изглежда монтираната планка и помпа отвън и отвътре.
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот madcap » Сря 16 сеп 2009 0:35


А така, добре че си правил снимки, че някой ако се захване да му е по лесно, :banghead:


Потребителски аватар
shveda_
Мнения: 370
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот shveda_ » Пон 21 сеп 2009 15:28


Много интерестно проектче!Миналата година на събора в Калояново успях да го видя този голф и мн ми хареса. :да:


Потребителски аватар
D'oh
Мнения: 581
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 13:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот D'oh » Пет 02 окт 2009 2:11


Лео с тази МК1 ще те помня цял живот!!! love.vwclub love.vwclub love.vwclub love.vwclub

Страшен си браточка !


Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот veidar » Пет 02 окт 2009 6:12


Докато си правех голфа бях зел на един приятел пасата и като отворих мотора даго проверя за масло се агледах в кутията и какво да видя нама помпа а има жило за съединителя напрво не вярвах на очитеси скоро ще направя снимки зада видите.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот leonardo_vd » Съб 03 окт 2009 13:31


Колеги идеята на темата е да няма коментари поне докато я довърша. А след това коментирайте на воля. Тея дни ще довърша темата и ще тегля чертата на проекта.
На 100% е готов и се ползва за ежедневка.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот leonardo_vd » Пет 09 окт 2009 6:58


Ето и няколко снимки на собсрвеноръчните разпънки, които сглобих.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот leonardo_vd » Съб 17 окт 2009 7:01


Имах доста проблеми с окабеляването, понеже ми беше за 1-ви път, но с помоща на колеги от форума колата вече се движи всеки ден по Видинските пътища. Махнах и 4-ковото табло, което бях монтирал само зарад имобилайзера и колегата Владко ми прати емулатор и сега всичко е ОК. Благодаря му за което.
Гледам че съм пропуснал момента с турбо пътищата, но тук е въпрос на индивидуалност и импровизация. Мойте се вижда как са скроени и кулера е прикрит под предната броня да не бие на очи. Малко е по-неефективен но за сметка на това е красиво.
Най-голямата заигравка беше с монтирането на арматурно табло от голф 3 както и ръчките за мигачи и чистачки. Нямам много снимков материал, но ще се опитам да намеря нещо. Таблото като цяло е по-дълго с около 4-5см и трябва да се среже откъм страната на пасажера точно над решетката за говорител. Понеже там е най късата зона, която остава видима. Първо пробвах да е без голямата метална греда отдолу, но няка ми се стори нестабилно и взех че я напаснах и нея. Единствения проблем е парното което остана от 1-ката и привързването му към дохалките на таблото беше голям ташак но в крайна сметка успях да натъкмя да "духа" от средните решетки и обдухването на предния прозорец.
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот leonardo_vd » Съб 17 окт 2009 12:16


Сега колата изглежда така. И мисля че за сега само ще се кара. Има какво още да се желае, но това по-нататък.
Изображение

TheEnd

Отварям темата за дискусии, освен ако админовете и модераторите не решат че е за Проекти. Има още снимков материал, но ми е разпръснат по лаптопа и настолния и ще отнеме време да ги събера.


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Историята на един Голф1

Мнениеот sashobas » Съб 17 окт 2009 16:58


Лео ти си в тази група и сам трябва да си направиш тема в него раздел. :да:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта