заден мост за рали на голф 2 1.8 115 кончета
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Вто 22 яну 2008 16:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: заден мост за рали на голф 2 1.8 115 кончета
колеги благодаря за съветите но за сега окачването ми е проблема утре ако остане време ще го снимам да ви покажа как стои отзад и отпред
- snickers_
- Мнения: 555
- Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: заден мост за рали на голф 2 1.8 115 кончета
BoJleH написа:snickers_ написа:абе няма никви проблеми не трагва никаде колата по добре се даржи от колкото с кантар ако искате имам на 1ния ми голф сма го направил така да тествамепри мене това се компенсира от това че сам с 3кови спирачки обаче не сма си закачил рачната и докато обере луфта сприа с предните а като резнеш си спира сичко
Ти луд ли си бе??? Осъзнаваш ли, че може да убиеш някой с безумните си постове??
ти като си си свалил полото толкова мислиш ли че кантара ти не е отворил напълно не съм много сигурен при полтоо как е но голфа като го направиш наземе и кантара се 1 си е отворил напално щото тои се определя по положението на задния мост как е дали е натоварен или не е нтаоварена колата и ти като си я свалил я лажеш че е натоверан и си пуска всичко

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: заден мост за рали на голф 2 1.8 115 кончета
COSWORTH_16V написа:колеги благодаря за съветите но за сега окачването ми е проблема утре ако остане време ще го снимам да ви покажа как стои отзад и отпред
Всъщност за целите които гониш е най-добре да се насочиш към заден мост от Пасат синхро като ползваш само моста без дифа и прочие. Моста е с дискови спирачки и ще е добър вариянт заради специфичните носачи. Стабилизиращата щанге е 18мм - 20мм и предполагам ще е достатъчна за лекото купе ако ли не то има и 25мм, но трябва да се поръча. Относно кантара на задния мост...едва ли ще правиш колата много ниска за рали-крос и затова може да си запазиш оригиналния или да ползваш рейсинг такъв за монтаж в купето.
РАСО
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: заден мост за рали на голф 2 1.8 115 кончета
alpine написа:щом е за рали сложи му от голф рали
Аз това го предложих от начало още ама колегата май си помисли че си правя майтап

Друго си е с независимото

-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Вто 22 яну 2008 16:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: заден мост за рали на голф 2 1.8 115 кончета
благодаря за инфото само да попитам от пасат 2 синхро ли да тарся мост
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: заден мост за рали на голф 2 1.8 115 кончета
Аз оставам с впечатлението, че иде реч за Б3... 

- snickers_
- Мнения: 555
- Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: заден мост за рали на голф 2 1.8 115 кончета
paco написа:COSWORTH_16V написа:колеги благодаря за съветите но за сега окачването ми е проблема утре ако остане време ще го снимам да ви покажа как стои отзад и отпред
Всъщност за целите които гониш е най-добре да се насочиш към заден мост от Пасат синхро като ползваш само моста без дифа и прочие. Моста е с дискови спирачки и ще е добър вариянт заради специфичните носачи. Стабилизиращата щанге е 18мм - 20мм и предполагам ще е достатъчна за лекото купе ако ли не то има и 25мм, но трябва да се поръча. Относно кантара на задния мост...едва ли ще правиш колата много ниска за рали-крос и затова може да си запазиш оригиналния или да ползваш рейсинг такъв за монтаж в купето.
РАСО
e нали точно като е висока отзаде тоя регулатор се 1 не бачка и не пуска почти никва течност за отзаде
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: заден мост за рали на голф 2 1.8 115 кончета
snickers_ написа:e нали точно като е висока отзаде тоя регулатор се 1 не бачка и не пуска почти никва течност за отзаде
Отзаде



РАСО
- snickers_
- Мнения: 555
- Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: заден мост за рали на голф 2 1.8 115 кончета
като гледам хората от линка щом са го направаили, Така като им гледам купите не са малко, мисля че и те разбират малко повечко от нас, аз лично мисля, че по добре спира без кантар от колкото с кантар, а като ти тръгне пускаш спирачката и буквално веднага си си хванал траекторията. Не 1 е голфа в който сам се возил и съм виждал кък трагва задницата... преди предницата като почне да спира... а като го нарпавиш без кантар не трагва така както със кантара
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: заден мост за рали на голф 2 1.8 115 кончета
Виж сега без да се обиждаш...когато разглеждаш чужди сайтове то поне си прави труда да го правиш както трябва. Ако се беше позагледал щеше да обърнеш внимание на еднамалка и съвсем "незначителна" подробност, че братушките ползват рейсинг клапан за разпределение на спирачно усилие ...ей го на

РАСО

РАСО
- snickers_
- Мнения: 555
- Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: заден мост за рали на голф 2 1.8 115 кончета
баце първо ,че там където съм дал линка колата не е същата и пичовете са го направили без тоя кран ма 150% и 2ро тоя кран ми прилича просто като сстоп рканче като драпна рачната и тя изпрати течност да не враща кам апарата,
И не мога да проумея как може да ме храните, че сам го махнал при положение че на практика, като колите ви са свалени с 60-80 мм и вашия кран е на макс отворен и релано с него или без него вие сте на същотото дереже прсото не го осъзнавате
И не мога да проумея как може да ме храните, че сам го махнал при положение че на практика, като колите ви са свалени с 60-80 мм и вашия кран е на макс отворен и релано с него или без него вие сте на същотото дереже прсото не го осъзнавате
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: заден мост за рали на голф 2 1.8 115 кончета
snickers_ написа:баце първо ,че там където съм дал линка колата не е същата и пичовете са го направили без тоя кран ма 150% и 2ро тоя кран ми прилича просто като сстоп рканче като драпна рачната и тя изпрати течност да не враща кам апарата,
И не мога да проумея как може да ме храните че сам го махнал при положение че напрактика като колита ви са свален са с60-80 мм и вашия кран е на макс отворен и релано с него или без него вие сте на същотото дереже прсото не го осъзнавате
Пожелавам ти безсмъртие...ще ти е нужно и вземи прочети кое как се прави, че топлата вода отдавна е открита. Няма повече коментари или забележки към теб.
РАСО
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: заден мост за рали на голф 2 1.8 115 кончета
В крайна сметка някой няма ли да даде идея на колегата да сложи по-меки пружини със съответните амортисьори отзад, за да не му подскача
П.П. Не си бутайте кантарите, защото няма да насмогнете на задни мостове
Друг е въпроса, че при по-голяма скорост някой може да умре. Има си професионални регулатори и хора, за които са предназначени те 


П.П. Не си бутайте кантарите, защото няма да насмогнете на задни мостове


- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: заден мост за рали на голф 2 1.8 115 кончета
Без да взимам страна в спора,ще ви кажа че всеки си има глава на раменете която му е дадена да мисли(не е за украса
),ако там има "нишесте" и с кантар и без него ще се пребие! 


- peshoxx
- Мнения: 631
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: заден мост за рали на голф 2 1.8 115 кончета
NovobranecGT написа::
П.П. Не си бутайте кантарите, защото няма да насмогнете на задни мостовеДруг е въпроса, че при по-голяма скорост някой може да умре. Има си професионални регулатори и хора, за които са предназначени те
Много точно казано!Стига вече глупости...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта