Bobby_ написа:pe6kata написа:това което бях видял и усетил, на корадо вр6 с турбо управлявано с мега(поддържа я тази функция):
превлкючването на скоростите ставаше на пълна газ, при натискане на съединителя оборотите падаха на 2000(имаше ключ на педала) все едно на регулатор, само че гаси искрата. Пускаше много гориво, което изгаряше в колекторите(по точно детонираше), и продължаваше да върти турбото. Лаг просто нямаше
. По същия начин позволяваше и стартиране с развъртяна турбина. Забавно, газта до ламарината, работеше се само със съединителя
, брутална работа...Има хора тук които по-добре биха обяснили за антилага, така че аз млъквам
това е ЛЪНЧ контрол.... антилага е съвсем друга бира....
...
Бобка не е и лънч това което се описва... Лънча е само от място...
П.С. Питам се дали след като се заяждате с хора очевадно знаещи повече от вас дали найстина смятате, че някой ще се трогне и ще напише нещо...